Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Alle reacties Link kopieren
Als je tien vragen beantwoordt en twee jokers hebt, maar je hebt 2 enveloppen opgemaakt en behoorlijk wat geld binnengebracht + maar 10 fouten in je dictee ben je de mol niet...

???

Zo vang je m...

HEBBES!!!
Nog een spectaculair stukje Echte Mannen Muziek

( let vooral op Thijs van Leer )

Hocus Pocus - Focus
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
het blijft half puzzelen waar uiteindelijk altijd een totaal iemand anders als mol uitkomt... maar zo leuk! de opdrachten vind ik altijd zo gaaf! gaan ze volgende week op safari!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2013 @ 21:29:

Hocus Pocus - Focus Zulke jankende gitaren hoor ik voornamelijk 's ochtendsvroeg na een zware avond of als ik 's avonds erg moe ben in mijn hoofd...
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2013 @ 21:29:

Hocus Pocus - Focus

Hmmm.....nee, niet helemaal mijn smaak. Ben niet zo van de gillende gitaren, meer van een goeie beat zeg maar.

Als ik nou ergens op kon komen, maar nee hoor, koppie is leeg (hmpf....lekker dan )
neem ik gewoon een ibuprofennetje...
Volgens mij ben ik de enige Nederlander die echt nog nooit naar Wie is de Mol heeft gekeken

Ben ik nou een cultuurbarbaar?
quote:Grobbekuiken schreef op 10 januari 2013 @ 21:34:

Volgens mij ben ik de enige Nederlander die echt nog nooit naar Wie is de Mol heeft gekeken

ja!

Dat "Hocus Pocus" is bijzonder, omdat Thijs van Leer uit zijn dak gaat op een manier die je maar zelden ziet. Ik vraag me af wat hij geslikt had. Reken maar dat ze daar van op keken, in 1973 in Amerika. Zoiets hadden ze nog nooit gezien (laat staan gehoord ).

De leadgitaar wordt overigens gespeeld door Jan Akkerman, een van de beste gitaristen Ever.

Welnee joh, ik heb er ook nog nooit naar gekeken.

En Heel Veel Echte Mannen met mij ook niet
Krijg t altijd erg warm van de stem van Bruce Springsteen, maar t gaat over mannenmuziek hè...zucht...
Ah misschien ben ik dan stiekem toch wel een Echte Man (hoewel daar hier en daar geloof ik totaal anders over gedacht wordt )

Ben ik nou een cultuurbarbaar?Na seizoen zoveel ben ik t wel een beetje zat. Kijk al een aantal jaar niet meer
Zit nu naar de nabeschouwing te kijken. Ik vind Arjen Lubach zooooo leuk.
is er een nabeschouwing? jemig, lijkt wel voetbal

keek vorige jaren ook de hele week op het widm forum, afschuwelijk verslavend maar zat er alsnog altijd naast dus ik hou het tegenwoordig alleen bij de aflevering zelf en het topic hier.
vond de serie met Marc-Marie Huybregts toen helemaal geweldig.. Zooo gelachen toen
Op de site van de avro is er een livestream, gepresenteerd door Arjen Lubach (nu afgelopen trouwens)
quote:sportivity-girl schreef op 10 januari 2013 @ 21:52:

vond de serie met Marc-Marie Huybregts toen helemaal geweldig.. Zooo gelachen toenJa dat was een van de betere! hoewel ik die met Inge Iepenburg ook heel goed vond!
quote:DeeDee86 schreef op 10 januari 2013 @ 21:53:

[...]

Ja dat was een van de betere! hoewel ik die met Inge Iepenburg ook heel goed vond!Klopt!
quote:zoishet schreef op 10 januari 2013 @ 21:53:

Op de site van de avro is er een livestream, gepresenteerd door Arjen Lubach (nu afgelopen trouwens)

kun je nog even doorkijken
quote:DeeDee86 schreef op 10 januari 2013 @ 21:55:

[...]

[img]http://www.woestenledig.com/.a/6a00d834 ... 970b-200pi[/img]

kun je nog even doorkijken Hij heeft wel wat vind ik. Maar is vooral ook erg grappig en humor is zeer aantrekkelijk.
Dat haaaaar!!!!
Voordat we hier op dit Echte Mannen topic nou helemaal verzanden in WIDM geneuzel, gooi ik er nog maar een stukje muziek in.

Een Echte Man durft best om hulp te vragen als hij het moeilijk heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven