Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
donderdag 10 januari 2013 om 21:31
donderdag 10 januari 2013 om 21:32
donderdag 10 januari 2013 om 21:33
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2013 @ 21:29:
Nog een spectaculair stukje Echte Mannen Muziek
( let vooral op Thijs van Leer )
Hocus Pocus - Focus
Hmmm.....nee, niet helemaal mijn smaak. Ben niet zo van de gillende gitaren, meer van een goeie beat zeg maar.
Als ik nou ergens op kon komen, maar nee hoor, koppie is leeg (hmpf....lekker dan )
Nog een spectaculair stukje Echte Mannen Muziek
( let vooral op Thijs van Leer )
Hocus Pocus - Focus
Hmmm.....nee, niet helemaal mijn smaak. Ben niet zo van de gillende gitaren, meer van een goeie beat zeg maar.
Als ik nou ergens op kon komen, maar nee hoor, koppie is leeg (hmpf....lekker dan )
donderdag 10 januari 2013 om 21:37
donderdag 10 januari 2013 om 21:38
Dat "Hocus Pocus" is bijzonder, omdat Thijs van Leer uit zijn dak gaat op een manier die je maar zelden ziet. Ik vraag me af wat hij geslikt had. Reken maar dat ze daar van op keken, in 1973 in Amerika. Zoiets hadden ze nog nooit gezien (laat staan gehoord ).
De leadgitaar wordt overigens gespeeld door Jan Akkerman, een van de beste gitaristen Ever.
De leadgitaar wordt overigens gespeeld door Jan Akkerman, een van de beste gitaristen Ever.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 10 januari 2013 om 21:39
quote:Grobbekuiken schreef op 10 januari 2013 @ 21:34:
Volgens mij ben ik de enige Nederlander die echt nog nooit naar Wie is de Mol heeft gekeken
Ben ik nou een cultuurbarbaar?
Welnee joh, ik heb er ook nog nooit naar gekeken.
En Heel Veel Echte Mannen met mij ook niet
Volgens mij ben ik de enige Nederlander die echt nog nooit naar Wie is de Mol heeft gekeken
Ben ik nou een cultuurbarbaar?
Welnee joh, ik heb er ook nog nooit naar gekeken.
En Heel Veel Echte Mannen met mij ook niet
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 10 januari 2013 om 21:42
donderdag 10 januari 2013 om 21:50
is er een nabeschouwing? jemig, lijkt wel voetbal
keek vorige jaren ook de hele week op het widm forum, afschuwelijk verslavend maar zat er alsnog altijd naast dus ik hou het tegenwoordig alleen bij de aflevering zelf en het topic hier.
keek vorige jaren ook de hele week op het widm forum, afschuwelijk verslavend maar zat er alsnog altijd naast dus ik hou het tegenwoordig alleen bij de aflevering zelf en het topic hier.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 10 januari 2013 om 21:53
donderdag 10 januari 2013 om 21:55
donderdag 10 januari 2013 om 21:56
quote:DeeDee86 schreef op 10 januari 2013 @ 21:55:
[...]
[img]http://www.woestenledig.com/.a/6a00d834 ... 970b-200pi[/img]
kun je nog even doorkijken Hij heeft wel wat vind ik. Maar is vooral ook erg grappig en humor is zeer aantrekkelijk.
[...]
[img]http://www.woestenledig.com/.a/6a00d834 ... 970b-200pi[/img]
kun je nog even doorkijken Hij heeft wel wat vind ik. Maar is vooral ook erg grappig en humor is zeer aantrekkelijk.