Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Ben er weer vandoor!

Val zowat om hier....

Fijne avond nog!
hoi Grobs!

dag Grobs!
Alle reacties Link kopieren
Ah gelukkig. Op RTL 4 komen de tieten van Carice weer in beeld. Dus het gaat weer de goeie kant op met het verhaal
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2013 @ 22:00:

Voordat we hier op dit Echte Mannen topic nou helemaal verzanden in WIDM geneuzel, gooi ik er nog maar een stukje muziek in.

Een Echte Man durft best om hulp te vragen als hij het moeilijk heeft t Klinkt alsof ze het erg moeilijk hebben en wel wat hulp kunnen gebruiken ja. Wat mij betreft slikt hij die harmonica in...
truste Grobbe...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 10 januari 2013 @ 22:04:

hoi Grobs!

dag Grobs!Bye Pimpel, ga zo m'n nestje opzoeken, ben best moe. Misschien eindelijk weer eens een volle nacht slapen....Tot morgen!!
quote:sportivity-girl schreef op 10 januari 2013 @ 22:07:

[...]

t Klinkt alsof ze het erg moeilijk hebben en wel wat hulp kunnen gebruiken ja. Wat mij betreft slikt hij die harmonica in...OK, laat maar horen wat jij onder Echte Mannen muziek verstaat dan. Maar wel iets waar je Echte Mannen een plezier mee doet hè ?
Ik doe echte mannen geen plezier met mijn muziekkeuze...daar heb ik heeele andere taktieken voor...

Als ik dit opzet en heel hard meezing is sportivityman als was in mijn handen...Maar dat ligt vast aan de tekst..
http://youtu.be/GC5E8ie2pdM
anoniem_170663 wijzigde dit bericht op 10-01-2013 22:18
Reden: verkeerde url
% gewijzigd
Hahaha oh god wat fout!!

Ga slapen mensen.... Beetje slaapgebrek de laatste tijd en hang tegen n griepje aan... Morgen weer werken... Bye!!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:sportivity-girl schreef op 10 januari 2013 @ 22:16:

http://youtu.be/GC5E8ie2pdMTina Turner is wèl een powerlady, dus dat kan best in dit topic !
Geen Echte Mannen, maar Foute Mannen !

Maar dan ook wel zo vreselijk Fout dat het wel weer grappig is
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2013 @ 22:33:

Geen Echte Mannen, maar Foute Mannen !

Maar dan ook wel zo vreselijk Fout dat het wel weer grappig is Heeeel fout, maar volgens mij vind je de clip leuker dan de muziek
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2013 @ 22:24:

[...]

Tina Turner is wèl een powerlady, dus dat kan best in dit topic ! Thanks...
Lees net dat je als een 'echte man' wel een audi A8 moet hebben..

Zit de samenvatting van Dakar te kijken, dat zijn nou gewone, echte mannen...Lekker zandhappen en niet zeuren...
quote:sportivity-girl schreef op 10 januari 2013 @ 22:50:

Lees net dat je als een 'echte man' wel een audi A8 moet hebben..

Zit de samenvatting van Dakar te kijken, dat zijn nou gewone, echte mannen...Lekker zandhappen en niet zeuren...

Precies. Een Echte Man heeft geen Audi A8 nodig.

Dat zijn auto's voor onzekere mannen die denken dat ze dank zij hun auto toch nog wat voorstellen. Ik zal dus nooit een Audi (of een BMW, of een Mercedes) kopen al loop ik scheef van de centen.

Er rijdt te veel fout volk (lees: opportunistische patsers) in zulke auto's rond en daar wil ik niet bij horen

De Dakar, dat zijn Echte Mannen ! Vooral die lui die het op een motorfiets doen. Sinds ik een offroad motortraining heb gedaan in de Pyreneëen (zie hieronder), heb ik een vermoeden hoe ongelooflijk zwaar dat is. Mega respect voor die Kerels !!

quote:sportivity-girl schreef op 10 januari 2013 @ 22:45:

[...]

Heeeel fout, maar volgens mij vind je de clip leuker dan de muziek

Nou nee, zo leuk zijn die meiden nou ook weer niet.

Maar dat muziekje blijft enorm hangen op de een of andere manier.
En dan héb je een audi / mercedes / BMW en dan líggen alle vrouwen aan je voeten en dán n**k je je suf tot je scheel ziet...

Gut, wat zíjn we dan gelukkig...

Volgens mij wil iedereen diep in zijn of haar hart iemand van wie je eindeloos kunt houden en die eindeloos veel van jou houdt en die je trouw is. En als je die gevonden hebt, heb je écht geen behoefte aan patsertjes met grote auto's of aan een vrouwtje wat daarop kickt... Pure onzekerheid van allebei..."Lig ik nog in de markt; ben ik nog wel leuk?"
Gááf die off roadtrip!!!

Vind de truckrijders ook stoer hoor. Met je blote handen je truck uitgraven....poeh.

Maar t blijven diep in hun hart toch kleine jongetjes hè! Moet heerlijk zijn voor die mannen dat er geen vrouw in de buurt is die zegt: ooooeeeeeh, doe voorzichtig!!!!
rijden trouwens nog bekenden mee...
ennnn.... toen was t stil...

*trekt zachtjes de deur achter zich dicht. Geeft slapende Donkey nog even een aai over zijn bol, een kusje tussen zijn oren en stopt de deken nog eens lekker in achter zijn rug*

Slaap lekker...tot morgen...
* glimlacht stil en houdt zich slapend *
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2013 @ 23:27:

* glimlacht stil en houdt zich slapend * *knipt zachtjes het lampje uit naast zijn bed*
Ik geniet dan nog maar even van de echte mannen op tv die t nodig vonden om vrouw en kind achter te laten om in de woestijn te tobben met allerlei voertuigen die niet geschikt zijn voor heel veel zand. Neem lekker een kameel, denk ik dan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven