Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
@Galadriel:

Die komt zeker terug, al zitten wij er nu ook al erg lang op te wachten. Reden is de vernieuwde site en onderbezetting van de TD. Erg vervelend, maar helaas even niet anders. Wij blijven er op aandringen dit zsm door te voeren.

Mbt avatars: alles lijkt weer goed te werken, omdat het probleem in cookies leek te zitten kan het wel zijn dat je die eerst dient te verwijderen alvorens de avatar weer goed zichtbaar is.

Zie ook deze post: ModeratorViva in "Centraal Bug topic"
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Jeuj, mijn muts is eindelijk weggeschimmeld! Langs deze weg wil ik Juun (1 of 2, dat weet ik niet) hartelijk bedanken omdat zij het was die mij de weg naar de verlossing wees!

Tip van de cactus: eerst even al je koekjes opeten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 januari 2013 @ 21:36:

Jeuj, mijn muts is eindelijk weggeschimmeld! Langs deze weg wil ik Juun (1 of 2, dat weet ik niet) hartelijk bedanken omdat zij het was die mij de weg naar de verlossing wees!

Tip van de cactus: eerst even al je koekjes opeten.

Graag gedaan en bedankt voor de tip van de cactus.

mvg,

Junior.
Topic vrouwen achter het stuur is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Topic Ik wil een trio!! is verwijderd ivm hengelen.

mvg,

Junior.
Ik ben waarschijnlijk de eerste Nederlander die ....

Dit topic is verplaatst naar Digi.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic 'theatervoorstelling MOEDERS' is verwijderd ivm spam.

Mods, ik heb via mobiele App een topic gemeld maar kan daar niet bijzetten waarom

Betreft op Gezondheid 'baarmoederverwijderen'

TO MamaM heeft openingspost en al haar andere Posts verwijderd. Posts van anderen zijn niet ter zake doende dus topic is niet bruikbaar voor later ofzo.
Je bent zelf een theepot
Topic epub bestand is verwijderd, niet toegestaan.

mvg,

Junior.
Topic Donna's Schoenen en Enquête voor mijn studie zijn verwijderd ivm niet toegestane enquete.

mvg,

Junior.
Het topic:'Baarmoederverwijdering + voor- en achterwandplastiek 'is verwijderd op verzoek van de TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Goedemiddag forummers,

Er staat komende maandag onderhoud aan het forum gepland. Dit heeft te maken met de vernieuwde site die er aan komt, al verandert er visueel nog niets. Het forum kan die dag tijdelijk slecht of niet bereikbaar zijn.

Als alles goed loopt zal de overlast minimaal zijn, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan waardoor het wat langer duurt.

Het goede nieuws is dat we zojuist vernomen hebben dat in de site die na het onderhoud online staat de "laatste" knop weer terug zou moeten zijn. Als het dus goed verloopt hebben we dat eindelijk volgende week gecorrigeerd. Nu nog even hopen dat het ook zo uitkomt..

Een goed weekend!

Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 18

Mag dicht, deel 19 is in da house.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Trampolien oftewel Mat is weer back on the Viva.
Hoi Mods,

Math is weer van de partij.

Zie Entertainment -> 'Liekevanlexmond in een relatie.'
het topic Lieke van lexmond in een relatie is gesloten wegens trollen

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 04 januari 2013 @ 20:48:

het topic Lieke van lexmond in een relatie is gesloten wegens trollen

met vriendelijke groet,

JuniorIk zag het, je was rap
Het topic iemand ervaring met groene thee is verwijderd wegens spam

Dit geldt ook voor het topic woning kopen/verkopen

met vriendelijke groet,

Junior
quote:himalaya schreef op 04 januari 2013 @ 17:24:

Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 18

Mag dicht, deel 19 is in da house.

Topic is gesloten, veel plezier in het nieuwe deel.

mvg,

Junior.
quote:Java schreef op 04 januari 2013 @ 21:47:

Fame, BGB, B_B, friezinnetje, eefie,

Van mij mogen er zo veel 18+ dingen op het forum staan als jullie willen, maar wel graag als ik daar zelf op klik. Niet als ongevraagde reclame of leessuggestie naast de onschuldige topics.

Gewoon zoals het tot een aantal weken geleden was dus. Toen er nog geen "Viva Lees Ook" aan de rechterkant stond.

Overigens krijgen mijn kinderen al vanaf de kleutertijd seksuele voorlichting, maar liever niet aan de hand van "global orgasm day", "avondje uit naar de masturbatiebar" en "maar rij-instructeur wat doet u nu?".

Samen met twee andere seksgerelateerde leessuggesties stonden deze blogs vanmiddag (incl. foto's) met z'n vijven onder elkaar aan de zijkant van mijn scherm. Dat werd me toch echt te gortig.

Als deze "Viva Lees Ook" spam niet wordt teruggedraaid, kan ik blijkbaar na 10 jaar plezierig forumbezoek voortaan alleen nog maar inloggen als mijn kinderen op bed liggen, omdat de onsmakelijke plaatjes je bij elke klik om de oren vliegen. Jammer vind ik dat.

Ondertussen mag je in topics geen 18+ plaatjes plakken, ra ra.Ik heb zojuist die hele kolom van 'lees ook' met adblock aangemerkt als reclame en hem zo weggetoverd.
Het topic 'Bad trip' is verwijderd ivm een trolltopic.

@allen: Er zijn berichten verwijderd, die off-topic waren. Discussieberichten zien wij ook als off-topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Auto afgeleverd met versleten banden' is verwijderd ivm herkenbaarheid.

quote:ModeratorViva schreef op 05 januari 2013 @ 12:05:

Het topic 'Auto afgeleverd met versleten banden' is verwijderd ivm herkenbaarheid.

TO was door de dealer herkend als 'dat vrouwtje die ze hadden afgepoeierd met 2 versleten zomerbanden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 05 januari 2013 @ 12:14:

[...]

TO was door de dealer herkend als 'dat vrouwtje die ze hadden afgepoeierd met 2 versleten zomerbanden?

Hahahahaha

Nee ze heeft nieuwe gekregen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven