Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 04 januari 2013 @ 16:40:

Goedemiddag forummers,

Er staat komende maandag onderhoud aan het forum gepland. Dit heeft te maken met de vernieuwde site die er aan komt, al verandert er visueel nog niets. Het forum kan die dag tijdelijk slecht of niet bereikbaar zijn.

Als alles goed loopt zal de overlast minimaal zijn, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan waardoor het wat langer duurt.

Het goede nieuws is dat we zojuist vernomen hebben dat in de site die na het onderhoud online staat de "laatste" knop weer terug zou moeten zijn. Als het dus goed verloopt hebben we dat eindelijk volgende week gecorrigeerd. Nu nog even hopen dat het ook zo uitkomt..

Een goed weekend!Zou fijn zijn.
quote:himalaya schreef op 05 januari 2013 @ 12:14:

[...]

TO was door de dealer herkend als 'dat vrouwtje die ze hadden afgepoeierd met 2 versleten zomerbanden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Stukje_Cake schreef op 05 januari 2013 @ 01:00:

[...]

Ik heb zojuist die hele kolom van 'lees ook' met adblock aangemerkt als reclame en hem zo weggetoverd.Wat een top tip, bedankt!
Is er een Mod aanwezig die misschien even kan kijken in het "Help ik word....-topic" onder relaties? Er wordt (weer) op trollen gejaagd.
quote:Astrape schreef op 05 januari 2013 @ 15:19:

Is er een Mod aanwezig die misschien even kan kijken in het "Help ik word....-topic" onder relaties? Er wordt (weer) op trollen gejaagd.Ik had ook al gestaft. Intussen zie ik hele verhalen staan over waarom trollen MOETEN worden ontmaskerd ed. Erg storend.
quote:Frizzy schreef op 05 januari 2013 @ 16:38:

[...]

Ik had ook al gestaft. Intussen zie ik hele verhalen staan over waarom trollen MOETEN worden ontmaskerd ed. Erg storend.

Bedankt voor jullie meldingen en stafjes!

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 05 januari 2013 @ 11:56:

@allen: Er zijn berichten verwijderd, die off-topic waren. Discussieberichten zien wij ook als off-topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Wat raar dat mijn oorspronkelijke vraag over de "Viva Lees Ook"-rubriek dan ook maar meteen verwijderd is. Hopelijk een foutje? Ik heb namelijk geen enkele reactie van jullie gehad op mijn volkomen normale verzoek dat gewoon netjes thuishoort in dit topic. Alsof ik het kan helpen dat mensen erover gaan discussieren.

In ieder geval bedankt aan de mensen die tips over het blokkeren van deze ranzige foto's hebben gegeven.
Paas ei

Topic is verplaatst naar Eten.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Mod, er was net een tpic: het grote anticonceptie topic, maar ik kan het nergens meer vinden. Heb jij het ergens gezien/verwijderd oid?
quote:steel_schaapje schreef op 06 januari 2013 @ 10:08:

Mod, er was net een tpic: het grote anticonceptie topic, maar ik kan het nergens meer vinden. Heb jij het ergens gezien/verwijderd oid?Het grote anticonceptie-topic
quote:Frizzy schreef op 05 januari 2013 @ 16:38:

[...]

Ik had ook al gestaft. Intussen zie ik hele verhalen staan over waarom trollen MOETEN worden ontmaskerd ed. Erg storend.In dat geval: het 'mijn vriend heeft me in elkaar geslagen'-topic staat er ook vol mee.
Dank je Max!
Applaus voor de mod, topic ons koning was al weg voor ik kon staffen. Of met mijn ogen kon knipperen zelfs
quote:Lilja schreef op 06 januari 2013 @ 13:36:

Applaus voor de mod, topic ons koning was al weg voor ik kon staffen. Of met mijn ogen kon knipperen zelfs + 1 hetzelfde geldt voor het topic bijzonder droom
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Topic Wenkbrauwen in Amsterdam is verwijderd ivm spam. Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.
quote:Lilja schreef op 06 januari 2013 @ 13:36:

Applaus voor de mod, topic ons koning was al weg voor ik kon staffen. Of met mijn ogen kon knipperen zelfs

En de wenkbrauwen in Amsterdam...

*Heeft beeld van mod met verwilderde blik en zweet op voorhoofd achter laptop*
Onderste post zet iemand een Facebook link:

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m13720709
quote:missy_Acy schreef op 06 januari 2013 @ 15:05:

Onderste post zet iemand een Facebook link:

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m13720709

Bedankt, bericht verwijderd, was de spammer van Wenkbrauwen in Amsterdam. Ik ga even loepen of er nog meer postings zijn.

mvg,

Junior.
Topic Wenkbrauwen is verwijderd. Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.
Wat zijn jullie snel vandaag. Jammer
Hallo?!
Waar is het topic over de slechte seks gebleven?
quote:Ster_ schreef op 06 januari 2013 @ 15:38:

Waar is het topic over de slechte seks gebleven?

Topic Slechte sex en topic Vind mijn vriend mij onaantrekkelijk zijn verwijderd ter beoordeling van de Mods.

mvg,

Junior.
Topic ik voogdij aanvragen voor me kinderen en dat ze thuis komen is verplaatst naar de pijler Recht.

mvg,

Junior.
Het topic :'Gezelligheid omg Utrecht' is verwijderd op verzoek van de TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Het topic Sylvie en Rafael, het is over is verplaatst naar Entertainment

met vriendelijke groet,

Junior

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven