Werk & Studie alle pijlers

februari 2013 instromers!

10-01-2013 13:59 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een leuk nieuw topic over de instromers van februari! Laten we het vooral gezellig houden

Ik ga vanaf februari ook weer beginnen, heb er verschrikkelijk veel zin in! Ik ga hbo maatschappelijk werk en dienstverlening doen.
Ik ga ook beginnen! verkorte deeltijd pabo.
net brief gehad, ik ga beginnen mbo verzorgende C :D whoeiii
Jaloers!!

Ik wil zo graag beginnen. Maar moet wachten tot september 2013!
Hartstikke leuk !

Wat jammer dat je moet wachten :( waarom is dat?
De opleiding die ik wil gaan doen begint pas september weer!

Zo irritant, want ik wil graag beginnen!!
Ik ga ook beginnen. Ik ga de opleiding doen voor mbo verpleegkundige in 2 jaar. ik stroom in het 3de jaar omdat ik al de opleiding VIG heb.
Never give up hope.
quote:little_angel89 schreef op 10 januari 2013 @ 14:37:

net brief gehad, ik ga beginnen mbo verzorgende C :D whoeiiiIk ook in februari voor de opleiding verzorgende C
quote:granadino schreef op 11 januari 2013 @ 12:41:

[...]

Ik ook in februari voor de opleiding verzorgende CMag ik vragen wat verzorgende C inhoudt? Ik ken alleen verzorgende en verzorgende-IG.
quote:ikke1988 schreef op 11 januari 2013 @ 12:50:

[...]

Mag ik vragen wat verzorgende C inhoudt? Ik ken alleen verzorgende en verzorgende-IG.

Nou ik ben nu verzorgende B maar ik mag geen medicatie doen en tilliften,catheterzak legen enzo.Als ik verzorgende C heb gedaan dan mag ik dat ook allemaal doen.Verzorgende C komt denk ik alleen bij de thuiszorg voor weet ik niet zeker hoor.

Ik werk al 22 jaar bij de thuiszorg en ken alleen deze benamingen.
Ja, en als verzorgende IG mag je weer net iets meer handelingen doen dan een verzorgende.
Never give up hope.
Werkte jullie hiervoor al?

Of gaan jullie doorleren?

Ik werkte al fulltime en ik heb ik juni mijn Evv diploma gehaald. Vanaf dat moment wist ik eigenlijk dat ik weer verder wilde met werken en leren.
Never give up hope.
Jaa ik ga in februari eindelijk met m'n 1 jaar durende master beginnen na een jaar van twijfelen en werken, introductiedag is 31 januari, ik heb er veel zin in!
quote:Suziiiie schreef op 12 januari 2013 @ 09:35:

Werkte jullie hiervoor al?

Of gaan jullie doorleren?

Ik werkte al fulltime en ik heb ik juni mijn Evv diploma gehaald. Vanaf dat moment wist ik eigenlijk dat ik weer verder wilde met werken en leren.

Ja ik ben al vanaf 1995 B verzorgende en daarvoor 5 jaar huishouding gedaan.Maar nu moet ik C verzorgende opleiding doen omdat de B functie verdwijnt en ik anders weer huishouding moet doen en dat scheelt zeker mij 300 euro per mnd wat ik erop

achter uit zou gaan.Dus ik had geen keus om toch weer op mijn 50ste de opleiding te gaan doen.
Ja ik ben al vanaf 1995 B verzorgende en daarvoor 5 jaar huishouding gedaan.Maar nu moet ik C verzorgende opleiding doen omdat de B functie verdwijnt en ik anders weer huishouding moet doen en dat scheelt zeker mij 300 euro per mnd wat ik erop

achter uit zou gaan.Dus ik had geen keus om toch weer op mijn 50ste de opleiding te gaan doen.[/quote]

Ik vind het knap dat je het gaat doen en je hebt gelijk ook!

Hoe lang doe je over de opleiding?
Never give up hope.
Ik doe er iets meer dan een jaar over.Hoef maar 1xper week een hele dag naar school en de rest gewoon werken wat ik altyd al deed.Alleen moet ik meelopen bij medicijnen en de tilliften.Ik werk al zelfstandig in het nieuwe team.
Een jaar is goed te doen. Wel leuk dat je meer verantwoording krijgt.
Never give up hope.
Wat is het hier rustig.

Succes allemaal in februari.
Never give up hope.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven