Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft net 2 weken vacantie gehad, dus zal wel weer wennen zijn voor hem, hij ging pas net 3 weken.

Hij moest huilen toen ik wegging, maar was stil voor ik buiten was. Voor de rest vindt hij het hartstikke leuk.

En idd even de handen vrij, best lekker.
Haai, was ik ook weer eens.... Wat een fantaaastisch weer de afgelopen dagen! Zijn eigenlijk alleen maar buiten geweest met de kabouter, heerlijk.

Star, oooh wat sneu, 1 dood pupje. Nog naar SW geweest gisteren?

Juud, ojee, zeekoe, ja. dat krijg je met dit weer.... Al beter met de zere keel?

Bam, ow, lekker, poep uit de zwembroek scheppen

Suus, wou je toevallig vanavond gaan sporten dat je me gaat bellen? Ik wel nl Crocs zijn cool! En heul erg handig!
Jin, internationale school, is dat niet heel erg duur?

Bridges, wat een heerlijk meiske, die Fieke! Geweldig hoor, een blond manneke en dan zo'n donker meisje... Wbt scholen: ik ga na de zomer wel eens kijken op de jenaplanschool in E. Hoor er veel positiefs over maar ben er nog niet uit of ik het wat vind. Anders wordt het "gewoon" de obs om de hoek daar.

Oh, en zindelijkheid: Mare heeft van de week een enorme plas op het potje gedaan hieperdepiep hoera! Ze trok zelf 'dr luier uit, zei "mama, ik moet plassen" en wandelde naar het potje toe. Dus ik denk dat we op de goede weg zijn, haha! Hopelijk gaat ze Julia snel achterna.
Pff, zindelijkheid... Laurens was rond de geboorte van berend goed bezig, maar hij wil niet meer. Van de week een paar x zonder luier laten lopen, maar hij kijkt zo zielig als hij dan in zijn broek plast En toen hij ook nog poepte was ik er klaar mee. Kan dat niet zomaar opeens dan, als ze 3 worden dat ze dan spontaan zindelijk zijn???
quote:Suze2 schreef op 13 mei 2008 @ 09:13:

Ach gossie, ziehielug!

Morgen Star, lekker geslapen?Ja best redelijk ja. Beetje warm en plakkerig hier in huis
Niet naar SW geweest gisteren, maar naar zwembad in het dorp hier. Geen succes Dries R. liep er ook rond in zwembroek
Juk! Gelukkig IN zwemborek (spiek net even bij dom topic over blote jopen - de term alleen al....)
Ik keek ook al. Vroeg me af wat jopen waren
Sommige mensen hebben echt geen innerlijke beschaving...
Helman weer de hort op geweest in het weekend?
Viel mee, alleen zaterdagmiddag naar Noos-town. Ben ook even wezen kijken, was wel leuk. Was zoals gewoonlijk last minute aktie, anders had ik Noos wel even gebeld.

Maar verder waren we eigenlijk net een gezinnetje
Ha ha ha, jullie weten niet wat jopen zijn?? En komen jullie nou uit Amsterdam? Tssssss.....
Zo, Juultje ligt poedelnaakt in bed. Met een beetje pech kan ik dus straks weer lekker wassen .

Bam, wel lekker hoor dat Julian naar psz gaat. 2x per week een ochtendje?

Ha ha ha Star, had je spijt dat je niet naar SW gegaan was? En was de zwembroek van Dries echt geel????

Ik ben dus gisteren nog op crocs-jacht geweest maar heaas: het door mij gewenste modelletje in in NL alleen leverbaar via crocs.nl (Scutter) dus toen maar besteld. Benieuwd wanneer ze komen. Wel aarbei,Kermit, varkentje en lieveheersbeest gekocht voor erop. Schattig hoor!
Dat jopen verhaal.... Je kerel zal je borsten toch jopen noemen... De lust zou me echt spontaan volledig vergaan!
Ja, 2 ochtendjes, hij ligt nu te pitten, dus mama heeft een relaxed dagje;)

Kan de scutters zo een twee 6 niet vinden.

Vind de bob de bouwer voor Juul wel leuk, maare uitverkocht in zijn maat uiteraard.

Weet jij hoelang het duurt voor je ze binnen hebt als je ze besteld?
Wou net zeggen Hel, had je niet even verse baby moeten gaan ruiken dan in Noosville?

Amaal, ken wel memmen

Hahaha ik moest ook meteen aan het gele broekje denken. Erger, het broekje was rooooooooze.

Welk speciaal model wil je voor je freule dan?
Scutes bedoelt Suus denk ik Bam!
ah, geen Scutters maar Scutes.. Staan ergens onderaan, in legergroen met geel. Gekocht heb ik de roze met witte (zelf aangewezen door Julia, ik ging voor turqouise/fuchsia maar madam niet..

Bij de crocswinkel in adam hebben ze de Bob de Bouwer variant ook. Misschien hebben zij nog alle maten?

Hij zal wel lekker moe zijn na het spelen. Lekker buiten geweest neem ik aan?
Hahaha frappant hè, dat die kleine grietjes zelf roze uitkiezen.
Mijn kleine grietje koos anders knalgroen, haha!

Mannen met roze zwembroekjes moeten verboden worden...
bijdehandje is het. Tegenwoordig roept ze mijn meneer niet meer met "papa" maar met "Janhan, kom eens" (denk echte naam ). Ik pieste de eerste keer zowat in mijn broek van het lachen.....

Maar Ciara ook al crocs dan? If yes welke?

Dries in een roze zwembroek?!!? En, ben je niet direct verblind dan??? Wat een ellende moet dat geweest zijn..
groen is ook wijs Hellus. Welke heeft ze ook alweer?

Ik ga straks ff overleggen met de man maar ws lukt vanavond wel. Ik bel !
Ceetje heeft die Mary Janes.

Legergroen is idd ook heel stoer!

Ja heel verblind, maar dat kwam door blond haar.
Gewone caymans Suus, maar ik vind ze zo handig dat ik mss nog ook wel voor een setje open teentjes ga. Vlakbij m'n werk zit ook een winkel met heel veel crocs (hele kelder vol), moet ik morgen ofzo even kijken voor je?

Is dat Amsterdams dan Amalia? Jopen. Brrr....
Ik heb ze al besteld Hel dus komt goed...

Ik ga eens even boven kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven