Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
@ Cosima leuk dat je zo goed geslaagd was in de sale! @ MissD wat moet ik me voorstellen van een broek met rok? Horen ze bij elkaar? Heb je een plaatje? Kopen jullie veel tweedehands? Ik moet eerlijk bekennen dat ik tot kort nog nooit in een kringloper was geweest... Ik dacht dat je alleen muffe , kapotte oude kleding daar kan kopen. Maar dankzij FD die altijd prachtige stukken weet te vinden heb ik mijn beeld van kringlopen veranderd. Ik moet ook zeggen dat de kringloper in mijn stad erg netjes is, de kleding zijn schoon en gestreken, en gesorteerd op kleur. Er zijn ook twee pashokjes met spiegel. De sieraden zijn achter een glazen display. Misschien is het zo overal geen idee, maar ik was positief verast. Ik heb nog geen kleding gekocht alleen wat sieraden maar ik ben van plan om binnenkort op mijn gemak te gaan kijken.
Ik loop af en toe de kringloop binnen omdat ik het leuk vind om er rond te kijken. In mijn woonplaats zit een 'vintage boetiek' met de wat duurdere tweedehands merkkleding en een 'gewone' kringloop. Bij de gewone kringloop heb ik vandaag toevallig een mooie winterjas gekocht voor 8 euro! Precies het model waar ik naar op zoek was. Moet wel zeggen dat 70% van de kleding die er hangt meer geschikt is voor mijn oma dus het is even goed zoeken naar "hippe" kleding in de juiste maat (wat er hangt zijn bijna allemaal grote maten)
Fiftys !

De kleuren die nu in de mode zijn, pfoe het staat mij echt niet. Fel roze, fel geel, licht turqoise, zalm..

Ik heb gister een broek van het merk object gekocht, ik hoop op alle zegen dat die wel mooi blijft en fijn zit bij het kruis, hij heeft me namelijk 80 euro gekost... Laarsjes in het zwart voor 40 euro, een riem voor 18 euro, een hemd voor 9,95 en een jasje voor 40 euro.. Al met al ben ik dus 200 euro kwijt.. Ik vind dat altijd erg veel geld, Want ja je hebt dan 1 outfit, ik heb sowieso nog heel weinig in mijn kast hangen, qua jasjes heb ik veel en qua hoge hakken maar dat probeer ik te verkopen (Kan er niet meer op lopen, en jasjes zijn niet leuk meer ) aangezien het toch snel slijt en het minder leuk is... Normaal kocht ik broeken bij de zara/hm maar die kwaliteit wil ik gewoon niet meer..
Ja die felle kleuren he.... de trends die er aankomen zijn heftig vind ik. Veel neon, heel veel prints (wat ik erg tof vind).... Ik heb de collectie van Scotch&Soda al gezien en het wordt héél gaaf! Echt vernieuwend, ben wel enthousiast om ermee te gaan werken. Maar de overvoeden aan neon vind ik wat lastiger, houd ik persoonlijk niet van.
@ Cookie leuke aankopen heb je gedaan. Hopelijk ga je alles met veel plezier dragen! @ FD ik vind neon kleuren ook helemaal niks. Dieren prints vind ik helemaal erg , ik heb helemaal niets in de kast hangen wat op dieren lijkt, dus het wordt een goedkope lente voor mij Ik heb gisteren bij Zara een lange zwarte winterjas gekocht, ik wou al heel lang zo een jas hebben maar ik kon het nergens vinden. Ik stond erg te twijfelen maar het was de laatste en ik wist dat als ik het niet mee neem spijt ervan zal krijgen. Ik ben er erg blij mee!
Dag dames,

Een klein zwaaitje

Ik ben ziek en zielig en alleen, heb echt een dipje te pakken. En loop ook nog eens mank omdat ik een spier verrekt heb

Verder ook nog een stom geshopt, winterjas gekocht maar toch kaar teruggebracht omdat er geen capuchon aan zat. Nu heb ik een tgoed bon, hiep hoi

Ben nu dus jaloers op jouw jas lorenne.

Ik vind dierenprints wel leuk, neon niet. Voor de zomer ga ik lekker allemaal mooie lange jurken kopen denk ik.

Maar zelfs de zon vandaag vrolijkte me niet op fuck die stomme winter, zomerjurken mn reet!
Ach, Daisyduke ! Blijf lekker op de bank met een filmpje en een kopje thee, morgen kan je uitslapen
Ik heb vandaag trouwens luipaard-print ballerinas gescoord.

Zit nu wat emails te verwerken en was te sorteren, verder rustig aan vanavond, voor de tv hangen en maskertje op.

Fijne avond ladies !
Wat leuk trouwens lorenne dat je nu het kringlopen een beetje aan het ontdekken bent. Het is een hobby, je moet er van houden. Maar ik haal erg veel plezier uit en vind het super om te horen wat anderen aan schatten scoren
@lorenne, vast wel de broek zit heel fijn dus! Hopen dat hij ook mooi blijft op m'n werk.

@Daisy, ach :( Beterschap. Hoop dat je je nu wat beter voelt.

@Cosima, leuk! ik wil ook balerina's heb ze niet maar vind het wel vaak mooi!

Ik heb nog maar weinig in de kast liggen op het moment. Maar ik woon samen met mijn vriend in dit dorp, maar heb ontzettende heimwee naar mijn eigen dorpje waar winkels zijn, waar ik mezelf op mijn gemak voel.. Alleen hij heeft hier 2 jaar geleden een koophuis gekocht, wat nog niet af is.. Ik wil dolgraag terug naar mijn eigen dorpje, vriend wilt het ook wel, maar de vraag of dat gaat lukken ja of nee is moeilijk.. Maar ik haat dit huis.. Er moet zoveel aan gebeuren en al, ik wil hier zsm weg want ik voel me hier totaal niet op mijn gemak..

Hij zou het opzoeken, ik ben benieuwd! Het word er namelijk niet gezellig op als ik hier alleen maar chagrijnig ben door de omgeving en het lelijk veel te grote huis..

Fijn weekend nog ladys!
quote:Cookie-Dough schreef op 13 januari 2013 @ 11:12:

@lorenne, vast wel de broek zit heel fijn dus! Hopen dat hij ook mooi blijft op m'n werk.

@Daisy, ach :( Beterschap. Hoop dat je je nu wat beter voelt.

@Cosima, leuk! ik wil ook balerina's heb ze niet maar vind het wel vaak mooi!

Ik heb nog maar weinig in de kast liggen op het moment. Maar ik woon samen met mijn vriend in dit dorp, maar heb ontzettende heimwee naar mijn eigen dorpje waar winkels zijn, waar ik mezelf op mijn gemak voel.. Alleen hij heeft hier 2 jaar geleden een koophuis gekocht, wat nog niet af is.. Ik wil dolgraag terug naar mijn eigen dorpje, vriend wilt het ook wel, maar de vraag of dat gaat lukken ja of nee is moeilijk.. Maar ik haat dit huis.. Er moet zoveel aan gebeuren en al, ik wil hier zsm weg want ik voel me hier totaal niet op mijn gemak..

Hij zou het opzoeken, ik ben benieuwd! Het word er namelijk niet gezellig op als ik hier alleen maar chagrijnig ben door de omgeving en het lelijk veel te grote huis..

Fijn weekend nog ladys!

Ach, da's niet fijn. Je hoort je thuis ook echt "thuis" voelen... kan je er niks aan doen, muurtje verven, plantjes neerzetten, kaarsjes aansteken ? Ik noem maar wat hoor !

Ik ga nu : kleren wassen, ophangen, boodschappen halen, veel groene thee drinken, tegen beginnende verkoudheid vechten en kast uitmesten. Ik heb er veel dingen hangen die ik nooit meer draag of net te klein/groot zijn, en waarvan ik het toch jammer vind om het weg te gooien... Dus even nadenken wat ik ermee kan !
allemaal al gedaan, zoveel dingen gehaald maar t werkt niet dan.. En gisteren liep ik even in mijn dorp naar de winkels en toen voelde t gewoon gelijk van "hier wil ik zijn". Ondanks dat ik hier veel gepest ben en er nog steeds pubers denken leuk te zijn (broertje word gepest) dus daarom moet zus ook nageroepen worden ofcourse.. Het is toch mijn thuis, hier kan ik hardlopen, skeeleren en mezelf op mn gemak voelen. Dit huis waar we in wonen is zo groot terwijl ik heb liever een veel kleiner knus huis. Vriend gaat nakijken wat mogelijk is, in mijn dromen hebben we al een klein knus huisje in mn eigen dorp! Waar winkels zijn en waar ik mezelf thuis voel..

Vriend vind het overigens ook goed, gelukkig. Hij wil dan wel weer kopen maar dan idd gewoon kleiner! Klein maar fijn!

hij denkt dat dit huis snel verkocht zal zijn maar dat lijkt me niet zo.

Pfoe mijn laptop word met de dag warmer heb ik het idee.. Hij is al wel 3 jaar oud maar even op schoot er mee op de bank is niet fijn.

Liefs!
@ missd hopelijk voel je je wat beter:.. Je hoeft niet jaloers te zijn op mijn jas hoor, die van mij heeft ook geen capuchon @ FD wat zag je er weer prachtig uit op het feestje, erg leuk. En het feit dat ik met kringlopen ben begonnen komt grotendeels door jou, er ging een wereld voor mij open. Beankt dus! Ik heb wel een vriendin die ook van kringlopen houdt, dus we gaan lekker samen, het is gezelliger. Ik wil binnenkort naar Antwerpen gaan naar een echte vintage winkel. Ik ben gek op oude sieraden, hoe ouder hoe mooier...ik hoop daar iets leuks te vinden.
@ Cookie jammer zeg dat je je niet op jouw gemak voelt in dit huis. Wij hebben onze droom huis ook nog niet gevonden. We wonen opzich prima, en ik voel me prettig hier maar het ultieme 'thuis' gevoel heb ik helaas nog niet. We waren ook van plan om te gaan verhuizen maar we wachten nog een jaar of zelfs twee mee. Bij ons in de straat staan er twee mooie huizen al meer dan een jaar te koop, ongelooflijk. Het is geen goede tijd om te gaan verhuizen, maar je kan ook geluk hebben, ik hoop het maar voor jullie dat het huis snel verkocht is en jullie verder kunnen.
Ach leuk om te lezen lorenne.... ik deel de liefde graag en als ik dan hoor dat mensen er zelf door aangestoken zijn is dat echt super!

Ik hoop dat je je snel weer ergens thuis zult voelen Cookie....niks is vervelender dan een huis dat niet als je thuis voelt. Wel heel erg fijn dat je vriend er zo in staat zeg. Dan kunnen jullie er samen in staan
@lorenne, het is geen goeie tijd nee maar we gaan t proberen op goed geluk. Wie niet waagd wie niet wint. Duurt alleen nog even hoor, wat dure (leuke) uitgaven deze week, en wie weet komt t allemaal wel mn gevoel. Scheelt ook dat we hier nog geen gordijnen hebben dan kun je bezoek dus nooit weigeren :( word nog even nadenken wat t word.

Heb hidrofugal gekocht van kruidvat had niet geloofd dat t zou werken samen met therme/syneo beiden eens in paar dagen sprayen, incl smorgens hidrofugal, ik verga van de pijn smorgens maar t werkt ben bijna helemaal droog, ik stink niet en plak maar beetje maar niet zweten wat ik normaal deed. Ik rook door dove altijd lekker nooit naar zweet maar t ging zoveel kosten en hele tijd met klatsnatte oksels is niet fijn. Syneo werkte bij mij al niet meer alleen maar nu met de hidrofugal wel, ik ben super blij. Vandaag test dag gehad, half 7 smorgens hidrofugal spul gedaan en nu ben ik onderweg naar huis ik plak een beetje maar ruik naar dat spul! Trots normaal spuit ik elke 2 uur een lading.. Happy happy om mn nieuwe middel.
idd fifties! En t enige nadeel is dat mn oksels lelijk en pijnlijk zijn erdoor..
Hey dames!

Ik moet even vertellen hoe enorm blij ik ben , gisteren morgen die hidrofugal gebruikt en tot en met vandaag en niet overmatig zweten én geen zweetgeur, oh wat ben ik blij, en dit had ik echt niet verwacht. Ik las tot 71 %(dat getal zit in mijn hoofd) zweetvermindering, denk dat ik het bij de kruidvat heb gelezen op dat bordje er voor, en ik had nooit van mijn leven kunnen geloven dat ik gewoon 2 dagen zonder deo kon. Ik die om de 2 uur deo moest spuiten want plak oksels en zweetlucht die er anders door heen kwam, hoef gewoon niet meer continue te spuiten.. Het voelt nog wat ongemakkelijk maar ik ben zo blij van binnen dat ik even mijn geluk hier moet spuiten!
@ Cookie wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met de nieuwe deo.... Of is het geen deo? Heb je veel last van zweten? Ook in de winter? Ik gebruik al jaren Sanex, donkerblauwe roller, werkt super. En ik heb nu Lady Speed Stick om te testen, ben benieuwd!
Leuk Cookie ! Ik gebruik zelf die "natuurlijke" van Sanex, met het steentje

Ik ga zo nog naar de Zara, ik vermijd m normaal tijdens de sale maar hopelijk is het op donderdag middag wel rustig.
Ik lees veel goede verhalen over de Lady speed stick. Schijnt echt dé deo te zijn. Als ik ooit in de VS kom neem ik hem zeker mee. Ben benieuwd of jij ook zo enthousiast bent Lorenne!
Nou ja voor mij is het nu wel een deo, ik weet niet wat het nu precies is maar het werkt. Ik heb alles geprobeerd, mijn dove deo werkte voor de geur, maar nu hoef ik alleen smorgens hidrofugal op te sprayen laten intrekken (en t voelen prikken ) maar daarna gewoon geen zweetlucht en bijna geen plakkende oksels.. Wou odaban ook nog gebruiken maar heb dus al een ander redmiddel. Ik ben er al zovaak voor naar de huisarts geweest namelijk en die middelen werkte niet meer..

Kort om ik ben er blij mee
quote:Blusher schreef op 17 januari 2013 @ 15:24:

Ik lees veel goede verhalen over de Lady speed stick. Schijnt echt dé deo te zijn. Als ik ooit in de VS kom neem ik hem zeker mee. Ben benieuwd of jij ook zo enthousiast bent Lorenne!Tja ik kan hem niet zo goed beoordelen, ik zweet sowieso niet zo veel en in de winter nog minder, hij ruikt wel prettig. Alleen ik heb de solide variant, en ik ben meer gewend om gel te gebruiken. Als ik in de zomer naar mijn ouders ga, dan neem ik eentje voor jou mee als je dat wilt, dan hoef je niet helemaal naar de America ervoor te gaan
Ik kan er ook niet over meepraten... ik gebruik Niveau cotton dry and dat werkt meer dan prima
Hooi, mag ik ook meepraten??

Ik ben namelijk ontzettend blij met mijn nieuwe aankoop; mijn eerste leren jasje!! Deze: http://www.zalando.nl/sai ... -bruin-s2821g00f-703.html , hij was 100 euro afgeprijsd. Ben verder niet bekend met het merk, maar wat zit hij lekker! Heb hem nu de hele tijd binnen aan

Verder heb ik mijn haar nog verkloot door de haarkleuring van de Hema, kleur kopergoud. Nooit meer! Het is nog net niet peentjes-oranje maar de voorste plukken lijken erop. Ook zit er een donkere 'vlek' aan de voorkant waar de verf blijkbaar iets meer is ingetrokken. Echt rotspul, ik heb al 2x gewassen met antiroos shampoo maar geen resultaat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven