Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zaterdag 12 januari 2013 om 17:29
zaterdag 12 januari 2013 om 17:40
quote:Grobbekuiken schreef op 12 januari 2013 @ 17:35:
De laatste keer dat ik geschaatst heb was ik 17! Da's nog heel, heeeel ver in de vorige eeuw
Van mij mag het warme mooie weer onmiddelijk van start gaan, heerlijk!
hahaha wow
Ik sta altijd een paar minuten ongelofelijk te wiebelen, maar dan: zoef! maar ik skate ook, dat helpt
De laatste keer dat ik geschaatst heb was ik 17! Da's nog heel, heeeel ver in de vorige eeuw
Van mij mag het warme mooie weer onmiddelijk van start gaan, heerlijk!
hahaha wow
Ik sta altijd een paar minuten ongelofelijk te wiebelen, maar dan: zoef! maar ik skate ook, dat helpt
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 12 januari 2013 om 17:45
zaterdag 12 januari 2013 om 17:48
quote:missy_Acy schreef op 12 januari 2013 @ 17:45:
Hoe is t met jou? En scharrel?Ja wel goed. Lekker ontspannen weekend tot nu toe en met scharrel (of whatever it may be) ook goed hij was gisteravond weer hier en is nu een weekend weg maar stuurt de hele tijd berichtjes. Eigenlijk best verwarrend voor wat het nu is. Maar daarom wil ik t niet labelen dus zeg maar gewoon X. Maar als ie er is, is het erg fijn. En dat is alles wat ik momenteel wil.
Hoe is t met jou? En scharrel?Ja wel goed. Lekker ontspannen weekend tot nu toe en met scharrel (of whatever it may be) ook goed hij was gisteravond weer hier en is nu een weekend weg maar stuurt de hele tijd berichtjes. Eigenlijk best verwarrend voor wat het nu is. Maar daarom wil ik t niet labelen dus zeg maar gewoon X. Maar als ie er is, is het erg fijn. En dat is alles wat ik momenteel wil.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 12 januari 2013 om 18:12
zaterdag 12 januari 2013 om 18:29
zaterdag 12 januari 2013 om 21:13
hèhè ik zit... Poeh soms kan een dagje zo druk zijn...de hele dag in de weer voor iedereen, allemaal goede daden verricht, maar nu ga ik alleen nog maar goede dingen doen voor mezelf...Zitten op de bank, voetjes op tafel, drankje en iets lekkers erbij en verder niks... o ja laptop was ook nog gecrasht, maar technisch als ik ben *grijns* heb ik m weer aan de praat..
By the way..waar is iedereen???
By the way..waar is iedereen???