Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
quote:DeeDee86 schreef op 11 januari 2013 @ 16:46:
[...]
ik rijd echt heel ruk. Nouja. maak geen brokken. maar daar is ook alles mee gezegd, schijnt. Dat maakt t lekker spannend en avontuurlijk! Hou ik van...
quote:DeeDee86 schreef op 11 januari 2013 @ 20:11:
Ja toch lekker boeiend! Ik kan anders wel heel goed kaartlezen. Nee echt.Ik draai de kaart altijd in de richting waarin we rijden. Ik voldoe helemaal aan de vooroordelen: ik kan niet goed kaartlezen...
Anoniem_107547
vrijdag 11 januari 2013 om 20:38
quote:DeeDee86 schreef op 11 januari 2013 @ 20:11:
Ja toch lekker boeiend! Ik kan anders wel heel goed kaartlezen. Nee echt.Ik ook! Gooi me in the middle of nowwhere, geef me een kaart, en ik kom eruit.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 januari 2013 @ 20:38:
[...]
Ik ook! Gooi me in the middle of nowwhere, geef me een kaart, en ik kom eruit.Ja ik ook! Hebben al die jaren nachtelijke droppings ook nog wat opgeleverd
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Anoniem_107547
vrijdag 11 januari 2013 om 20:47
Nou... niet 's nachts. Ik ben nogal nachtblind
Anoniem_153776
vrijdag 11 januari 2013 om 20:54
Mannelijkheid e.d. is allemaal leuk en wel, maar GPS is gewoon beter.
Nee joh, lekker aanmodderen met zo'n muffe verkreukelde kaart, daar kan geen GPS tegenop. Zeker met zo'n reis naar China...ik ben ervoor om zoveel mogelijk de gadgets thuis te laten hoor...
Anoniem_143193
zaterdag 12 januari 2013 om 00:00
*sluipt slaapkamers binnen, legt sport-tijdschrift op nachtkastje van sporty, legt gsm van DeeDee aan de lader, geeft Pimpel een kus op het voorhoofd, dekt Donkey toe en geeft aai over bol en geeft de af en toe binnenvallers een blaaskusje, doet overal de lampen uit, sluipt naar kamer van Amand, kruip naast hem, nestel tegen hem aan en zegt*