Vlekken vloerbedekking

12-01-2013 22:46 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aargh! Zusje en nichtje hebben met make-up gespeeld en nu zitten er vlekken op de vloerbedekking. Weet iemand hoe ik deze eruit kan krijgen? Zijn er middelen te koop die echt helpen? Zodat ik niet onnodig geld uitgeef aan miskopen...

Helpt zo'n stoomreiniger? Heb er geen, maar dan zou ik overwegen om een goedkope aan te schaffen
Google?
Niet, over het algemeen, je zou een vlekkenreiniger kunnen proberen of een stoomreiniger.

Het probleem daarvan is dat je de beschermlaag van je vloerbedekking afhaalt en daardoor dus snel vlekken krijgt.

Tijd voor laminaat?
Ik heb eens een mijnheer over de vloer gehad die dat professioneel doet met een stoomapparaat. Prachtig schoon.
Computer says nooooo
quote:summer73 schreef op 12 januari 2013 @ 22:50:

Ik heb eens een mijnheer over de vloer gehad die dat professioneel doet met een stoomapparaat. Prachtig schoon.Mag ik vragen hoeveel dat ongeveer koste?
Vanish? Die schuimende tapijtreiniger.
quote:summer73 schreef op 12 januari 2013 @ 22:50:

Ik heb eens een mijnheer over de vloer gehad die dat professioneel doet met een stoomapparaat. Prachtig schoon.Was het zo;n oplichter verkoper die dan een klein stukje doet zodat je heel groot verschil hebt en dat ding dan maar aanschaft?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Volgens mij heb je in de supermarkt of bij de kruidvat van die kleine flesjes voor allerlei soorten vlekken. Vlekkentovenaar heet dat geloof ik en die heb je ook voor make-up vlekken.
Haha, nee, fame. Dat was een professioneel bedrijf dat bekledingen reinigt. Het had ook weinig van doen met zo'n tellsell apparaat.

Ik geloof dat het iets van 200,- voor een 3-zits bankje was.
Computer says nooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven