Schaatsen!
zaterdag 12 januari 2008 om 16:57
zondag 13 januari 2013 om 13:25
quote:rosanna08 schreef op 13 januari 2013 @ 13:24:
ik vind het heel jammer dat Henk Gemser geen analyses meer doet, vond hem zo fijn en met zoveel respect over de schaatsers praten
Vond ik ook
(al was is stiekem ook wel fan van Bart)
Leuk al die oude schaatsers!
ik vind het heel jammer dat Henk Gemser geen analyses meer doet, vond hem zo fijn en met zoveel respect over de schaatsers praten
Vond ik ook
(al was is stiekem ook wel fan van Bart)
Leuk al die oude schaatsers!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 13 januari 2013 om 13:33
zondag 13 januari 2013 om 13:34
quote:steph schreef op 13 januari 2013 @ 13:29:
Damned, wordt er een jongen uit de vriendengroep Jeugdprins. Kreeg ik via een sms-je door. Ik moet er wel heengaan. 14.15
Steph, je moet zeggen dat je hier niet weg kan. Spreek om 1800 uur af joh.
Telefoon staat hier gelukkig uit
Damned, wordt er een jongen uit de vriendengroep Jeugdprins. Kreeg ik via een sms-je door. Ik moet er wel heengaan. 14.15
Steph, je moet zeggen dat je hier niet weg kan. Spreek om 1800 uur af joh.
Telefoon staat hier gelukkig uit
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 13 januari 2013 om 13:34
quote:Summerdance schreef op 13 januari 2013 @ 13:33:
[...]
Is ook het publiek!
Schaatsen de Nederlanders slecht....dan waren we HUP voor de Noren! klopt en dat is nog steeds zo, het Nederlandse publiek juicht voor iedere goede prestatie, of het nou een Nederlander, Duitser , Noor of Koreaan is
[...]
Is ook het publiek!
Schaatsen de Nederlanders slecht....dan waren we HUP voor de Noren! klopt en dat is nog steeds zo, het Nederlandse publiek juicht voor iedere goede prestatie, of het nou een Nederlander, Duitser , Noor of Koreaan is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best