Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zondag 13 januari 2013 om 16:33
zondag 13 januari 2013 om 16:45
Heb ik een dikke kont in deze broek, suus?
Ik heb flink ingeslagen in de uitverkoop, maar ik miste wel een beetje vrouwelijk commentaar op mijn keuzes.
Vorige week rukte een verkoopster het gordijn van het pashokje open terwijl ik me om stond te kleden. Ze schrok en liep weg. Dus ik steek m'n kop om de hoek en roep keihard door de winkel 'waarom loop je nu weg?'
Ik heb flink ingeslagen in de uitverkoop, maar ik miste wel een beetje vrouwelijk commentaar op mijn keuzes.
Vorige week rukte een verkoopster het gordijn van het pashokje open terwijl ik me om stond te kleden. Ze schrok en liep weg. Dus ik steek m'n kop om de hoek en roep keihard door de winkel 'waarom loop je nu weg?'
zondag 13 januari 2013 om 16:47
quote:Amand schreef op 13 januari 2013 @ 16:45:
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 13 januari 2013 om 16:48
quote:Amand schreef op 13 januari 2013 @ 16:45:
Wie had dat gedacht, dat je vrouwelijk commentaar ooit nog eens zou gaan missen
Wie had dat gedacht, dat je vrouwelijk commentaar ooit nog eens zou gaan missen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 13 januari 2013 om 16:57
zondag 13 januari 2013 om 17:17
quote:Amand schreef op 13 januari 2013 @ 17:07:
[...]
Mijn generatie heeft nog in het leger gediend. Dat zal het verschil zijn.
[afbeelding]
Dat is zeker waar.
Ik ben ook voor herinvoering van de dienstplicht.
Allemaal watjes tegenwoordig.
[...]
Mijn generatie heeft nog in het leger gediend. Dat zal het verschil zijn.
[afbeelding]
Dat is zeker waar.
Ik ben ook voor herinvoering van de dienstplicht.
Allemaal watjes tegenwoordig.
zondag 13 januari 2013 om 17:25
quote:qthee schreef op 13 januari 2013 @ 17:22:
[...]
Dan ben je zeker niet in dienst geweest.
Misschien dat een sociale dienstplicht van 2 jaar zou helpen.
Dag meneer, kennen wij elkaar?
Welkom
Ik denk niet dat mensen er slechter van zijn geworden.
[...]
Dan ben je zeker niet in dienst geweest.
Misschien dat een sociale dienstplicht van 2 jaar zou helpen.
Dag meneer, kennen wij elkaar?
Welkom
Ik denk niet dat mensen er slechter van zijn geworden.
zondag 13 januari 2013 om 17:36
quote:qthee schreef op 13 januari 2013 @ 17:30:
Dag mevrouw, aangenaam.
Het was zooo nutteloos, maar ik moest ook toen de koude oorlog dik voorbij was. Misschien als je twee of meer jaren moet dienen met het risico van een echt militair conflict dat je ook echt wat opsteekt.
Over het nut kunnen we twisten, maar ik denk dat als je naar de huidige generatie rond de 20 kijkt, het niet veel kwaad zou kunnen als ze een tijdje in dienst gingen. De jeugdwerkeloosheid is heel hoog en ze zitten nu toch maar een beetje op de bank te hangen.
Maar goed, daar kun je feitelijk een topic over openen he...laten we de discussie hier maar niet opstarten
Blijf je hier gezellig meepraten of haakte je alleen in op mijn opmerking?
Dag mevrouw, aangenaam.
Het was zooo nutteloos, maar ik moest ook toen de koude oorlog dik voorbij was. Misschien als je twee of meer jaren moet dienen met het risico van een echt militair conflict dat je ook echt wat opsteekt.
Over het nut kunnen we twisten, maar ik denk dat als je naar de huidige generatie rond de 20 kijkt, het niet veel kwaad zou kunnen als ze een tijdje in dienst gingen. De jeugdwerkeloosheid is heel hoog en ze zitten nu toch maar een beetje op de bank te hangen.
Maar goed, daar kun je feitelijk een topic over openen he...laten we de discussie hier maar niet opstarten
Blijf je hier gezellig meepraten of haakte je alleen in op mijn opmerking?
zondag 13 januari 2013 om 17:38
quote:qthee schreef op 13 januari 2013 @ 17:30:
Dag mevrouw, aangenaam.
Hebben we er zomaar een man bij...???!!!!
Ja joh Suus, rottig van die spierpijn... Ik vroeg me al af waar mijn spierpijn vandaan kwam. Ik dacht van het sporten van vrijdag, maar nu ga ik twijfelen...
Dag mevrouw, aangenaam.
Hebben we er zomaar een man bij...???!!!!
Ja joh Suus, rottig van die spierpijn... Ik vroeg me al af waar mijn spierpijn vandaan kwam. Ik dacht van het sporten van vrijdag, maar nu ga ik twijfelen...