Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
Ik zit er klaar voor.

Ben benieuwd hoe het gaat aangezien ik van dichtbij heb gezien hoe mensen gevangen kunnen zitten in Spanje.
oe spanje
Hey Coolpack, jij ook hier
Hey Lucifer, ja, sinds een paar weken terug..

Cool haar had-ie ;-p
quote:Lucifer1983 schreef op 13 januari 2013 @ 20:11:

Ik zit er klaar voor.

Ben benieuwd hoe het gaat aangezien ik van dichtbij heb gezien hoe mensen gevangen kunnen zitten in Spanje.Wordt het moeilijk om die jongen terug te halen dan?
Dit is zeker in de zomer opgenomen? Iedereen is zo lekker bruin.
quote:steph schreef op 13 januari 2013 @ 20:15:

[...]

Wordt het moeilijk om die jongen terug te halen dan?Ja het kan heel moeilijk zijn. Vooral als er een rechter aan te pas moet komen.
Jemig wat had die man lang haar destijds.
quote:coolpack2 schreef op 13 januari 2013 @ 20:15:

Cool haar had-ie ;-pDat kapsel paste wel bij zijn baan, als chauffeur ..
Volgens mij las ik een keer dat ze voor een kind in Spanje 3 keer terug zijn gegaan. Ik hoop niet dat deze zaak weer uit 2 afleveringen bestaat.
ze maken het nu wel heel dramatisch: nigel staat dag en nacht klaar voor zijn zoon ( ja dat mag ik hopen als vader zijnde )
Ik kijk ook iedere week.

Het valt me wel op dat het iedere keer een jongetje is dat ontvoerd is. (Nog) geen meisjes...
Heeft Nigel de voogdij?
quote:Ikje86 schreef op 13 januari 2013 @ 20:18:

Volgens mij las ik een keer dat ze voor een kind in Spanje 3 keer terug zijn gegaan. Ik hoop niet dat deze zaak weer uit 2 afleveringen bestaat.Onee, dat hoop ik van niet.
Oef, ook traumatisch
Ohjee, als-ie weer terug is mag-ie zeker met zéshonderd ballen voetballen in huis... arme buren.
als je zo hoort dan is die vrouw echt een heks.. maar goed dat is maar 1 kant van het verhaal/
wat ik me dan ( weer ) afvraag: waarom is vader dan zelf niet eens naar Mallorca gegaan. Dat eiland is niet zo groot hoor.

Dan heeft hij m in ieder geval al een keer gezien ook al krijgt hij hem niet mee.
oke, als dat zoontje dan in de kerstvakantie is geweest, waar heeft vader hem dan niet in Nederland gehouden
Nigel is het kind, pa heet geloof ik Robin.
quote:coolpack2 schreef op 13 januari 2013 @ 20:21:

Oef, ook traumatisch Je zult maar uit je klas worden gehaald.
Dat is raar, je baby wordt geboren en je woont niet samen dat je je kind, via de rechter, niet erkend (ook al is het zijn zoon).

Alle mannen in mijn vriendengroep, die samenwonen, hebben dat gedaan.
ja dat vond ik ook vreemd: waarom niet erkennen? of trouwen
Hadden ze het over erkennen? Ik dacht dat het om het ouderlijk gezag ging, dat is wat anders..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven