Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
volgens mij ging het om gezag, ja. Dat hij wel erkend had, maar niet op de hoogte was dat je daarmee geen gezag hebt oid.
Hmmm ik zit aan de telefoon , kan iemand me bijpraten?
quote:coolpack2 schreef op 13 januari 2013 @ 20:42:

volgens mij ging het om gezag, ja. Dat hij wel erkend had, maar niet op de hoogte was dat je daarmee geen gezag hebt oid.ohja zo was het.
Ouderlijk gezag heb je niet automatisch als je niet getrouwd bent. Dat moet je na de geboorte speciaal regelen bij de gemeente.
quote:newimprovedkitty schreef op 13 januari 2013 @ 20:34:

ja dat vond ik ook vreemd: waarom niet erkennen? of trouwen

Nou ja trouwen hoeft niet maar wel erkennen.

Als ik het zo zie heeft ma dus het kind niet ontvoerd, zij heeft de erkenning (logisch zij is bevallen van Nigel en pa geen erkenning)..
quote:Lucifer1983 schreef op 13 januari 2013 @ 20:43:

Hmmm ik zit aan de telefoon , kan iemand me bijpraten?

Pa en ma waren verliefd, kregen na een tijd Nigel. Pa's zaak ging kapot, letterlijk, relatie ging niet goed. Ma ging vreemd.

Uit elkaar gegaan, pa had gezag over Nigel, ma zag het kind in het weekend.

Ma krijgt een relatie en gaat ineens naar Spanje met haar nieuwe relatie.
Dit gaat een dubbele aflevering worden.
hm, ik denk dat het inderdaad twee uitzendingen worden; er wordt nogal gerekt voor mijn gevoel.
haha we zijn het eens.
Hm, heb zojuist een filmpje op Youtube bekeken, wat de andere kant van het verhaal belicht. Ook Nigel komt hierbij aan het woord en is erg verdrietig. Dit geeft toch wel een andere kijk op het verhaal moet ik toegeven.
Hoe traumatisch is het voor Nigel om weer naar Nederland te gaan?
Ik zou zenuwachtig zijn als ik zo'n ouder was.
quote:loisnvt schreef op 13 januari 2013 @ 20:58:

Hm, heb zojuist een filmpje op Youtube bekeken, wat de andere kant van het verhaal belicht. Ook Nigel komt hierbij aan het woord en is erg verdrietig. Dit geeft toch wel een andere kijk op het verhaal moet ik toegeven.Kun je een link geven?
Wat is er gebeurt?
oh, dat hadden ze niet verwacht
http://www.youtube.com/watch?v=l5aEoobpZxw
Dan rent hij terug naar zijn moeder en ben je nog nergens...

Had nu gewoon gewacht totdat het Nederlandse vonnis was betekend is Spanje. Vader weer geen geduld.
Ik weet eigenlijk niet of ik die link mocht plaatsen, maar in dat filmpje hoor je de nieuwe liefde van de moeder van nigel die vragen stelt aan Nigel.
Thanks Steph,

Wat is er nu net gebeurd op dat schoolplein?
Boekenlegger, doe eens samenvatting van filmpje?
Zo'n link met filmpje op youtube zegt ook niet veel. Natuurlijk laat die moeder haar zoon verklaren dat hij niet terug wil naar Nederland. Doet mij denken aan die jongen in Amerika die schipbreukeling was, afkomstig uit Cuba. Die zei ook voor de camera dat hij niet terug wilde.
quote:boekenlegger0 schreef op 13 januari 2013 @ 21:04:

Ik weet eigenlijk niet of ik die link mocht plaatsen, maar in dat filmpje hoor je de nieuwe liefde van de moeder van nigel die vragen stelt aan Nigel.Ik heb niet alles gezien, doe ik wel in de pauze, maar lijkt mij een filmpje wat voorop gepland is.
quote:hamer schreef op 13 januari 2013 @ 21:04:

Had nu gewoon gewacht totdat het Nederlandse vonnis was betekend is Spanje. Vader weer geen geduld.Dat kan tijden duren, echt. Dat rechtssysteem in Spanje is zo traag en corrupt.
quote:hamer schreef op 13 januari 2013 @ 21:04:

Had nu gewoon gewacht totdat het Nederlandse vonnis was betekend is Spanje. Vader weer geen geduld.John had geen geduld, vader wilt wel wachten denk ik. John wilt lange tv-time.
Even als gedachte tussendoor.... wat nou als Nigel inderdaad niet de biologische zoon is van Robin? Kan best dat de moeder van Nigel al eerder vreemdging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven