The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
maandag 14 januari 2013 om 08:44
quote:Julia2 schreef op 13 januari 2013 @ 22:55:
GiB, wahahaha!! Ik vind 't echt zo leuk dat jij erbij bent! Hoe ben je hier eigenlijk verzeild geraakt? Ik denk toch echt dat hierin je borsthaar prachtig uitkomt! Dank je voor je tip (en het compliment ) ... ik zal hem dragen op onze 1e date - mocht hij ooit komen, aangezien ik maar vollledig voldoe aan 10 van de 27 punten van je ideale man en aan 10 volledig niet). Hoe ik op dit topic verzeild ben geraakt weet ik niet meer; ik denk dat ik hem zag staan bij de laatste 10 onderwerpen.quote:LadyDarbanville schreef op 14 januari 2013 @ 07:31:
Waar ben je je ouders dankbaar voor?
Dat ze me een veilige en liefdevolle opvoeding hebben gegeven ... dat is helaas geen vanzelfsprekendheid.
Heb je wel eens een advocaat nodig gehad?
GiB, wahahaha!! Ik vind 't echt zo leuk dat jij erbij bent! Hoe ben je hier eigenlijk verzeild geraakt? Ik denk toch echt dat hierin je borsthaar prachtig uitkomt! Dank je voor je tip (en het compliment ) ... ik zal hem dragen op onze 1e date - mocht hij ooit komen, aangezien ik maar vollledig voldoe aan 10 van de 27 punten van je ideale man en aan 10 volledig niet). Hoe ik op dit topic verzeild ben geraakt weet ik niet meer; ik denk dat ik hem zag staan bij de laatste 10 onderwerpen.quote:LadyDarbanville schreef op 14 januari 2013 @ 07:31:
Waar ben je je ouders dankbaar voor?
Dat ze me een veilige en liefdevolle opvoeding hebben gegeven ... dat is helaas geen vanzelfsprekendheid.
Heb je wel eens een advocaat nodig gehad?
maandag 14 januari 2013 om 09:53
maandag 14 januari 2013 om 10:29
Wahaha! Je maakt me nu wel nieuwsgierig natuurlijk! Welke 10 wel en welke 10 totaal niet? Nu inneens wel jammer dat ik n anoniempje wil blijven, haha! Mocht ik ooit van mn geloof stappen, hou ik je aan die jurk!
Behalve Jan Smit en zn homies, oh en bzn, ken ik helemaal niemand die daar woont. Er stonden eens Volendammers achter me in de rij bij Pinkpop. Van dat dialect kan ik echt helemaal niets maken.
Ben jij verplicht om je bij te scholen of up to date te blijven op je werk, via n opleiding?
Behalve Jan Smit en zn homies, oh en bzn, ken ik helemaal niemand die daar woont. Er stonden eens Volendammers achter me in de rij bij Pinkpop. Van dat dialect kan ik echt helemaal niets maken.
Ben jij verplicht om je bij te scholen of up to date te blijven op je werk, via n opleiding?
maandag 14 januari 2013 om 11:03
quote:Julia2 schreef op 14 januari 2013 @ 10:29:
Wahaha! Je maakt me nu wel nieuwsgierig natuurlijk! Welke 10 wel en welke 10 totaal niet? Nu inneens wel jammer dat ik n anoniempje wil blijven, haha! Mocht ik ooit van mn geloof stappen, hou ik je aan die jurk! De jurk is verlocht!!! IT WASN'T ME!! Daar gaat onze date!quote:Lebowski schreef op 14 januari 2013 @ 10:32:
Welk diploma/certificaat ben je het meest trots op dat je het ooit hebt gehaald?
Universiteit ... maar trots is misschien overdreven.
Heb jij wel eens een gadget gekocht dat later toch geen hit bleek te worden (zoals een APS-camera of CD-i speler of Betamax videorecorder)?
Wahaha! Je maakt me nu wel nieuwsgierig natuurlijk! Welke 10 wel en welke 10 totaal niet? Nu inneens wel jammer dat ik n anoniempje wil blijven, haha! Mocht ik ooit van mn geloof stappen, hou ik je aan die jurk! De jurk is verlocht!!! IT WASN'T ME!! Daar gaat onze date!quote:Lebowski schreef op 14 januari 2013 @ 10:32:
Welk diploma/certificaat ben je het meest trots op dat je het ooit hebt gehaald?
Universiteit ... maar trots is misschien overdreven.
Heb jij wel eens een gadget gekocht dat later toch geen hit bleek te worden (zoals een APS-camera of CD-i speler of Betamax videorecorder)?
maandag 14 januari 2013 om 11:44
Een APS camera. APS-rolletjes zouden de toekomst hebben en alle andere rolletjes gaan vervangen (werd ook door de meeste fabrikanten ondersteund) maar toen kwamen digitale camera's in opkomst.
Ik laat hem ook nog een keertje staan.
Ik zocht een forum waar je hele algemene vragen kon stellen en had geen zin in het in mijn ogen puberale FOK! forum.
Ook deze vraag laat ik staan.
Ik laat hem ook nog een keertje staan.
Ik zocht een forum waar je hele algemene vragen kon stellen en had geen zin in het in mijn ogen puberale FOK! forum.
Ook deze vraag laat ik staan.
maandag 14 januari 2013 om 11:47
Geef maar toe GiB, 't eerste wat jij vanavond doet als je thuiskomt.... Dat lekkere King Louie jurkje aan en rondjes draaien voor de spiegel! 
Dat is intussen 5 jaar en 313 dagen geleden.. Ik zou 't dus echt niet weten maar ik lees al wel jáááren de viva, dus ik denk op die manier een keer op de site gekeken en vervolgens een vrouwenprobleem voorgelegd.
Hoe zien jouw ogen eruit? (formaat, kleur, wimpers enz)
Dat is intussen 5 jaar en 313 dagen geleden.. Ik zou 't dus echt niet weten maar ik lees al wel jáááren de viva, dus ik denk op die manier een keer op de site gekeken en vervolgens een vrouwenprobleem voorgelegd.
Hoe zien jouw ogen eruit? (formaat, kleur, wimpers enz)
maandag 14 januari 2013 om 12:30
Opvallende groene ogen, bruine wimpers en altijd zo opgemaakt dat ze opvallen in mijn gezicht. Lees: geen smurrie-ogen!! Ik heb me een breuk gezocht naar iemand die ze ongeveer hetzelfde heeft opgemaakt als ik, maar niet gevonden. Dus hierbij een beschrijving: Zwart/donkerblauw/donkergroene eyeliner, zwarte mascara (beiden alleen aan de bovenkant) beetje grijs oogpotlood onder, op de wimperrand, vanuit de buitenste hoek. Oh wacht, toch nog iemand gevonden die 't ongeveer zo heeft: Vrouwelijke ogen Ik krijg er wel eens complimenten voor
Waaruit bestaat jouw lunch?
Waaruit bestaat jouw lunch?
maandag 14 januari 2013 om 12:48
maandag 14 januari 2013 om 13:24
Ik houd niet echt van kliekjes. Het is meestal te weinig voor een echte maaltijd en dan staat het meestal toch gewoon boesoek te worden in de koelkast. Een klein kliekje als lunch de volgende dag vind ik wel prima. maar ik flikker ook wel eens gewoon wat weg omdat ik niet zie dat ik dat nog op ga maken.
Wat is je lievelingseten?
Wat is je lievelingseten?