Wie heeft er ook een Dyson?

14-01-2013 18:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wij zijn onlangs verhuisd naar het huis van mijn vriend, zijn huis is 2,5 jaar lang onderverhuurd geweest. Dat de huurders het niet zo nauw namen met hygiëne bleek toen we hier net kwamen, maar we hebben een professioneel schoonmaakbedrijf ingehuurd en dit bedrag van de borg afgehaald.

Het zag er dus allemaal mooi schoon uit, maar toen ik zelf ging stofzuigen kwam ik erachter dat ze de Dyson ook niet echt met 'liefde' behandeld hebben. Waarschijnlijk hebben ze het filter nooit schoongemaakt in die 2,5 jaar. Dat heb ik dus gedaan en het zag er allemaal bijna als nieuw uit. Maar er blijft zo'n rare geur hangen als ik stofzuig. Helemaal niet fris!

Nu heb ik stiekem het filter opnieuw gewassen met allesreiniger met febreze (kan niet volgens de gebruiksaanwijzing) en het ruikt al iets beter maar nog steeds niet je van het! In een normale stofzuiger zou ik zo'n geurzakje doen maar dat kan dus niet bij deze.

Heeft iemand dé tip voor mij?

Bedankt!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik lees mee want de schoonmaakster heeft hier iets nattigs opgezogen, ik vrees kattepis en dat ding meurt nu echt heel erg.

Alles al schoongemaakt, nieuwe hepa filter, de andere filter gewassen en gewassen en gewassen.
Bij mijn stinkende stofzuiger hielp een prop keukenrol nat gemaakt met azijn.
Ik heb ook een Dyson en gelukkig stinkt 'ie niet. Ik zou niet weten wat je moet doen maar ze hebben een goede klantenservice dus misschien kun je die eens bellen?

020- 521 98 90
Maar wat moet ik met die prop doen dan?
Wat waspoeder opzuigen .
Helpt niet, de waspoeder en de azijn.
quote:-Bladora- schreef op 14 januari 2013 @ 18:40:

Maar wat moet ik met die prop doen dan?Gewoon opzuigen met de stofzuiger.
Oh jammer, ik hoopte dat dit een topic was over hoe geweldig ze zijn. Heb er sinds een week één, en ben er zo blij mee. Ik dacht eigenlijk dat ze niet konden gaan stinken omdat er geen zak in zit en ook niet van de vieze filters. Word ik gelijk iets minder blij!

Welke stofzuiger?

Ik ga hier wel even jubelen.
Oh sandt, verder ben ik er helemaal blij mee! Lekker wendbaar en goede zuigkracht! En als je het filter elk half jaar even wast gaat ie vast niet stinken
Nieuw filter kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven