The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Hahah, leuke vraag Ikbenik.

Ik dacht Grumpy en dan houd het op. Vind de vraag leuk, blijft dus staan...
Dopey geloof ik.

Vraag blijft staan (nog 5 te gaan).
ow haha dopey en snowey ook dacht ik

weet iemand er nog meer?
Sleepy, sneezy, doc, dopey, grumpy, happy en ik mis er altijd eentje, niet altijd dezelfde overigens

Weet jij de laatste?
Ik weet m al: Bashful!

Nu de zeven zondes, ken je die?
Euhmm, gij zult niet stelen, gij zult niet moorden enz enz..

Wie verder?
Ik ken ze in het Engels, te vaak Seven gekeken

Lust, greed, pride, sloth, envy, gluttony, wrath. Kan me alle slachtoffers er zo nog bij voor de geest halen!

Wie vind je een goede acteur?
Your luck's about to change, cher.
Tom Hanks, all time favourite. En Leonardo Dicaprio vind ik eigenlijk ook gewoon best goed.

Wat vind jij lekker in je pastasalade?
Ik maak heel vaak gewoon pasta salade met (pasta uiteraard) paprika tomaat komkommer en mozarella en zelf gemaakt vinegraitte saus/flupje. Altijd goed.

Wat is het laatste kookboek dat je gekocht hebt en wat is het lekkerste recept eruit (als je het al uitgeprobeerd hebt?)
Ik haal mijn recepten altijd van Ah.nl (of de appie (zegt: eppie)) en de laatste die we hebben gemaakt was afgelopen zaterdag Deze was lekker! Alleen dan natuurlijk geen kerrie, maar champignons en ook nog extra gebakken champignons erbij.

Welke maaltijd eet je sowieso een keer per week/2 weken?
Aardappel/walnoten/geitenkaas/appel/ham/sla salade.

Als je op vakantie bent geweest, willen mensen dan graag je foto's zien?
Haha Triquetra, dat zijn de 10 geboden! Althans, een deel ervan.

Nee

Wat is de laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan?
Ik heb gister met een half oog Harry Snotter, deel weet ik veel gezien , waar ik dus niet zo veel aan vind. De laatste film die ik echt aandachtig heb bekeken was volgens mij les intouchables en die vond ik erg leuk.

En jij?
Get the gringo, wel een leuke film vond ik, niet bijzonder maar wel vermakelijk. Les Intouchables vond ik wel echt superleuk!

Wat is je laatst ontvangen sms en waar ging het over?
"Ik zag dat je gebeld had. Nieuws? Liefs mam"

Met wie heb je 't meest gemeen van de Sex and the City dames? (Niet zeggen dat je dat niet weet, via Google zijn er vele restjes te vinden.)
Miranda met een vleugje Carrie (schoenentic) en een vleugje Samantha (losbandig). Charlotte staat echt ver van me af.

Leuke vraag, ik laat hem staan.
Ik weet het niet, mag niet, maar geen van alle dus wel (ik heb echt niets met die serie, maar goed, ik heb gegoogled kijkt heel trots).

Ik denk Miranda Hobbes, al ben ik nooit cynisch geweest over relaties en mannen, meer dat ik niet zo goed snapte waarom je tijd aan een kerel zou verdoen (en serieus, het is ook belachelijk ) . Ik ben ook tijden vrijgezel geweest zonder dates of gedoe ofzo. Maar goed ik ben dan wel weer zo romantisch dat ik in een keer de ware ben tegen gekomen (en dat geloof ik ook echt, dus toch charlotte trekje?)

Als je een wetsvoorstel mocht doen waar de 2e kamer over moet stemmen, welke wet zou je dan voorleggen?
Geweldig antwoord Vosje! (waaahaha! Ik typte Bosje!) Je hebt er moeite voor gedaan

Ik ben 't meest Carrie (dromerig, fantasievol) met n flinke dosis Miranda (feministisch) en Samantha ben ik alleen in de slaapkamer Charlotte ben ik ook 't minst.

Ik zou 'n begrenzing op maximale salarissen voor willen stellen.

Strooi jij je stoep preventief of ligt ie al vol sneeuw?
Ik woon in een portiek met veel werkeloze mensen, als het heeft gesneeuwd en ik kom thuis, is heel de stoep al schoongeveegd.

Heb jij leuke buren?
Ja, eigenlijk wel. Ik woon in zo'n rijtje dure huizen wat een vogelaarwijk moet opwaarderen. Prima combi vind ik dat.De buren links zijn hardwerkende 2 verdieners,ze zijn heel vaak weg maar altijd aardig en bereid op de poes te passen (en wij op die van hen), rechts ons woont een gezinnetje, ook pima.

Waar was/ben jij onverwacht goed in?
Onverwacht goed in??

Ben goed in luisteren..ben zelf niet zo'n prater, maar heb altijd een luisterend oor en goede tips zeggen ze.

Wat staat er bij jou allemaal op de vensterbank?
paar grote planten en glazentheelichtjeshoudertjes

wat staat er momenteel allemaal op je aanrecht?
Die is leeg de apparaten die er horen (Senseo, waterkoker en broodrooster) na.

Heb jij van die waterbakken aan de cv hangen?
Leeuwin, ik bedoel iets waarvan je niet dacht wist dat je het zou kunnen en toen opeens goed in bleek te zijn. Bowlen ofzo. Ik heb ooit opeens een politieke quiz gewonnen terwijl ik dacht dat ik voor spek en bonen mee deed, zoiets.
Nee.

Heb jij een vivavibrator?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven