VRLK
dinsdag 13 mei 2008 om 20:51
Nou, niet zo erg als KW denk ik Wind. Het is in ieder geval niet zo dat het me echt heel erg opvalt. Hij zit er wel aan als ik bijvoorbeeld een boekje voorlees en hij is naakt. Dan frunnikt hij. Maar als hij aan het spelen is (met speelgoed dus ) dan zit hij niet aan zijn piemel.
O ja, moeder van schoonzus wist ik idd al Vrolijk. Zou ik ook heengaan. Blijft vervelend hoor, crematies, ook al ken je de persoon in kwestie niet supergoed.
O ja, moeder van schoonzus wist ik idd al Vrolijk. Zou ik ook heengaan. Blijft vervelend hoor, crematies, ook al ken je de persoon in kwestie niet supergoed.
dinsdag 13 mei 2008 om 20:53
dinsdag 13 mei 2008 om 21:00
Mannie is 2,5 maar die loopt nog lekker in zijn nakie. Mini niet meer, maar die is dan ook bijna 5. Vind dat zelf ook niet meer zo 'passen'. Net als Morrie snap ik gewoon niet wat er aanstootgevend of onsmakelijk kan zijn aan een klein bloot humpie. Kan er echt van genieten dat ze zich zo heerlijk vrij voelen.
Zo, de buuf valt even binnen Alles goed hier?
Zo, de buuf valt even binnen Alles goed hier?
dinsdag 13 mei 2008 om 21:02
O dat heeft Schorrie ook wel, maar ik let er eigenlijk niet zo op. Het is echt frunniken, zoals hij ook aan een knuffeltje kan frunniken als hij tv kijkt of voorgelezen wordt.
Jij schreef dat KW wanneer hij maar kan aan zijn piemel zat dus ik dacht dat hij dat de hele tijd door deed als hij bloot is! Ik zag het al voor me, KW helemaal afgeleid tijdens het spelen omdat hij lekker aan zijn piemel zat .
Jij schreef dat KW wanneer hij maar kan aan zijn piemel zat dus ik dacht dat hij dat de hele tijd door deed als hij bloot is! Ik zag het al voor me, KW helemaal afgeleid tijdens het spelen omdat hij lekker aan zijn piemel zat .
dinsdag 13 mei 2008 om 21:11
Ik vind blote baby's ook ubercute.
Maar als Zen en Zootje bloot willen op het strand, mag het wat mij betreft wel, al heb ik ze liever met zwembroek/bikini aan.
Al denk ik niet dat Zootje het wil, die krijgt schaamtegevoel aangeleerd op school.
Ze wilde bijna niet omkleden tijdens uitje met Mims, vorige week: ' Dan kan iedereen het zien' giebeldegiebel.
Maar als Zen en Zootje bloot willen op het strand, mag het wat mij betreft wel, al heb ik ze liever met zwembroek/bikini aan.
Al denk ik niet dat Zootje het wil, die krijgt schaamtegevoel aangeleerd op school.
Ze wilde bijna niet omkleden tijdens uitje met Mims, vorige week: ' Dan kan iedereen het zien' giebeldegiebel.
dinsdag 13 mei 2008 om 21:21
Mannie test vooral de elasticiteit van zijn geslachtje. Ik kan je vertellen, het is erg elastisch
Ja, hier leuk nieuws. Maar helaas nog niet deelbaar met de buitenwereld. En nee Vrolijk Aagje, ik ga je niet mailen. Je wacht maar even
Ja, hier leuk nieuws. Maar helaas nog niet deelbaar met de buitenwereld. En nee Vrolijk Aagje, ik ga je niet mailen. Je wacht maar even
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 13-05-2008 21:22
Reden: moeilijk woord, elastisch
Reden: moeilijk woord, elastisch
% gewijzigd