VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ah, nath en pebbles ook fijn verwend vandaag, leuk!

Hier liggen de mannen eindelijk op bed, rust en vrede. Al zijn ze nog steeds onrustig, heb voor allebei alweer een keer naar boven moeten lopen.

Vanmiddag zijn we met Boefje naar Floddertje geweest, iemand hier die al gezien? Was een stuk beter dan Babar van de vorige keer, maar toch niet helemaal je-dat. Bijna alleen maar snelle nummers (waarbij soms a la opera werd uitgehaald), lastig te verstaan en het sprak Boefje toch niet zo erg aan als destijds Nijntje wel deed. Bij nader inzien denk ik dat hij er toch nog wat te jong voor was, hij kent het boek ook nauwelijks. Zal dus wel niet zo'n hype geven qua muziek draaien en het er nog dagen over hebben, gok ik.

Zo, ik moet even wat rekeningen betalen.
Ik ga komende zaterdag naar Floddertje, Athena, met Klein Pebbeltje. Volgens mij stond bij de voorstelling 3+, dus Groot Pebbeltje (6,5) neem ik niet mee want die is er denk ik wel te groot voor. Ben benieuwd wat Klein Pebbeltje er van vind!

Etentje vanavond gelukkig goed doorstaan.

Ik slaap vanavond in bed van Groot Pebbeltje, want hij wil zo graag een nachtje met papa in het grote bed. Klein Pebbeltje ligt nu in bed van Groot Pebbeltje, want hij wil dan met mij in één bed, maar dat is wel een eenpersoonsbed dus die leg ik straks wel in zijn eigen bed.

Hij ligt nog in peuterbed, dus als hij een nachtje met papa in grote bed wil hebben we wel een probleem, want ik pas niet in zijn bed!
Gezellig Athena, rekeningen betalen.

Hier vanmorgen eerst uitgeslapen, daarna knutsels van de kinderen (sieradendoosje beschilderd en beplakt door Mini en een soort moedermedaille waar Nano met de verfkwast en verfhandjes overheen was geweest) en een badjas. Hint van vent, omdat ik sinds de kleintjes er zijn 's nachts liever wat aanheb voor als ik eruit moet. Dat hoeft nu niet meer want dan kan ik snel een badjas aandoen

Verder weer lekkere hangdag in waterspeeltuin en tuin enzo, en vanavond zijn beide moeders en nog wat familie hier komen barbequen. Leuke dag dus!

Peb, inderdaad, lekker van je af blijven schrijven dus. Ik snap wel wat je bedoelt met dat erkenningsgevoel ja!
Is die waterspeeltuin zo leuk Mille? Wij waren er vorige week nog (fietstocht gemaakt), maar gaan dan er voorbij het park in. Gewandeld door het reigerbos en een imker ontmoet die met zijn bijenkorven daar bezig was, vinden de Pebbeltjes ook leuk, maar die weten niet van het bestaan van waterspeeltuin af... Is toch ook enorm druk met warm weer?
Volgende week woensdag (21 mei) heb ik een begrafenis in Engeland. Vrolijk, heb jij nog tips voor goedkope vluchten? Ik moet van hier naar ergens in Londen (di. heen en do. terug), welk vliegveld maakt nog niet eens zoveel uit geloof ik. De prijzen voor de terugreis zijn enorm, zo duur heb ik nog nooit gevlogen... Ik kan alleen goedkoop terug op dondermorgen, maar dan moet ik rond 5 uur 's ochtends in Londen inchecken. Als ik geen goedkopere vluchten kan vinden, dan ga ik niet vrees ik... (en vlucht is pas nummer één, moet ook nog werk en oppas regelen...)
MIjn kinderen vinden het in elk geval erg leuk Pebbles. Je hebt van die waterloopjes (hoe moet je het anders noemen..) met dammetjes en pompen enzo, en vlotten en bruggetjes en een kabelbaan over het water.. Kinderen zijn na afloop altijd helemaal moe, nat, zanderig en modderig maar ze genieten er echt van.

Mini vindt de vlotten ook heel spannend: vooral als je bij een bruggetje komt en dan van het vlot af op de brug en aan de andere kant van de brug weer op het vlot moet stappen.

Druk was het wel ja, maar niet absurd druk. Ze konden overal nog prima bij en ook Nano kon lekker rondscharrelen zonder last te hebben van grotere kinderen.

Meave, lastig, van die tickets. Sterkte in elk geval, begrafenissen zijn nooit leuk.
Jasses meave, dat klinkt lastig en duur. En dan ook nog een begrafenis. Hopelijk heeft vrolijk of iemand anders goeie tip voor een vlucht. Ik kan je niet verder helpen, maar iig succes en sterkte ermee.

Wat voor waterspeeltuin bedoelen jullie Mille en Pebbles?
Athena, is gewoon in het park hier. Heeft geen naam ofzo verder, maar het is dus superleuk spelen. Ik rkijg jammer genoeg met geen mogelijkheid foto's meer op ak, anders had ik er nog wel een paar leuke van!
Zo. Zal ik de boel maar weer eens openen? 6:15 was het weer, ook goeiemorgen .

Wat leuk, een watergebeuren in een park. Zou wel wat zijn voor het enorme park waar ik vlakbij woon.
Meave, gecondoleerd. Ik zou proberen spaarpotten om te keren en toch wel te gaan hoor, want voelt vast goed om er te zijn.

Hier is de werkster, die kent blijkbaar geen tweede pinksterdag en ik heb niet verzonnen briefje neer te leggen dat ze niet hoefde te komen.... Tamelijk vermoeiend, want ook kindjes te spelen, dus niet echt handig, maar goed, de badkamer is weer schoon zo.

Ik ga tuinbank uitzoeken voor aan de tuintafel, zit beetje te twijfelen of ik gewoon alleen maar zit gedeelte doe met pootjes, of toch iets met leuningen aan achter en zijkanten. Denk het eerste want dan kunnen kinderen makkelijk op en af.
Bij ons was ook de hulp vandaag. Gelukkig speelden de kindjes buiten want anders zit je elkaar toch in de weg.

En wat is het geworden Lien?

Ik vind het gewoon jammer dat deze dagen over zijn. Het voelt echt als een vakantie terwijl het alleen een extra dagje vrij is. We hebben echt genoten. Ik ben nog nooit zo bruin geweest zo vroeg in het seizoen, jullie?

Nu even kijken naar een smalle tafel met natuurstenenblad of gedeelte waar we op kunnen bbq-en. We hebben er zo'n leuk hoekje voor in deze tuin.
Meave, gecondoleerd. Ik hoop dat Vrolijk je kan helpen!
Wat een mooie dag vandaag zeg! We hebben echt de afgelopen dagen genoten! Vrijdag waren mijn vriendinnen er en vertelde er 1 dat ze in verwachting is van nummer 2! :-) Zaterdag wezen trivianten bij leuke vrienden, zondag lekker moederdag gehad en vandaag met vrienden naar het strand geweest. Heerlijke dagen inderdaad.

Meave, gecondoleerd meisje. Wat vervelend, maar eigenlijk reis ik altijd via BA of Easyjet. Tenzij die 2 vol zitten, maar mijn assistente boekt de vluchten via bedrijfsreisbureau. Maar ik betaal meestal 250 euro voor vlucht heen en weer. Maar het nadeel is dus dat hoe dichter je op de datum zit, hoe duurder het wordt. Maar helaas gaat dat niet op met dit soort dingen

Pebbles, praat het vooral van je af. Wat verschrikkelijk naar dit soort dagen voor jou. Gister vertelde mijn schoonzus met een heel sip wit toetje dat ze nu al haar moeder mist na 2 dagen. Woensdag is de begrafenis en ze ziet er huizenhoog tegenop. Ik herken de fases waar zij doorheen gaat door jouw verhalen en vind het erg prettig dat jij altijd zo open een eerlijk over het verlies heb verteld. Zo hoop ik dat ik mijn schoonzus ook een beetje kan steunen.

Wij gaan over een paar weken naar Floddertje. Ik denk dat Loeder het wel leuk vindt. Toevallig heb ik de theatergidsen binnen gekregen en ga ik voorstellingen boeken voor kinderen en ons.

Ik zit vol. We hebben echt vandaag van 16.00 tot 19.30 ge BBQ-ed. Wel in etappes en het was heerlijk, maar een hoop geknaagd. Vrienden zijn net zo erge lekkerbekken als dat wij zijn :-) (ex-collega van ons Nath) Kindjes hebben zich heerlijk vermaakt en ouders hebben heerlijk bijgekletst. Vriendin woont vlak bij het strand en lekker naar strand gelopen en wij bij strandtent en kindjes gelijk in het zand gedoken. Echte en lekker keuveldagje. Deze week 2 dagen werken ivm begrafenis en weekendje weg met vrienden, dus aanpezen die hap!
Hier ook gebbqt en lekker naar het strand geweest. Ik heb echt zin in de zomervakantie nu, na twee weken vrij met dit lekkere weer!

Nathje, ik kan me nog herinneren dat ik 5 jaar geleden anderhalve week voor de bruiloft (eind april) bedacht dat ik snel iets moets doen aan mijn armen omdat ik anders voor gek zou lopen: toen hadden we al weken mooi weer gehad en had ik dus bruine armen tot halverwege mijn bovenarmen..

Daar had ik nu geen last van gehad, mooie weer begon pas in mei.

Eind van de week wordt het overigens weer minder he. Blegh.
Avond.

Net terug van weekend schoonouders. Nu even rekeningen betalen en foto's uploaden. Spullen voor morgen uitzoeken en een en ander opruimen. En dan kom ik later, bruin verbrand maar lekker uitgerust, nog even terug!
Meave gecondoleerd. Hoop dat het je lukt om te gaan.

Wij hebben hardhouten stoelen die de Pebbeltjes met geen mogelijkheid kunnen verschuiven. Zij klimmen er altijd via de zijkant over de armleuning op (zijn stevig en niet verstelbaar ofzo). Bankje lijkt me handiger, Lien. Zelfde idee als nbij mij binnen, schuif je ook makkelijk wat extra kindertjes op.

Vandaag heerlijke dag gehad. Verjaardagsbrunch bij vrienden die aan het water wonen, allemaal leuke mensen daar en ook nog ienimini boottochtje gemaakt.

Morgen Pebbeltjes weer naar school. Omdat wij ze in de afgelopen 2 weken zelf 'opgevangen' hebben voelt het wel alsofwe zelf ook 2 weken vakantie hebben gehad want we hebben veel minder gewerkt.

Vorig jaar was ik ook al zo vroeg in het jaar bruin!

Morgenavond als model mee met kapster, wat het gaat worden is nog niet bekend, best spannend!
Dank je Vrolijk. Ik had ook al bij Easyjet en BA gekeken. En bij RyanAir. Zal vriendin eens bellen, als zij me om 4 uur 's ochtends naar het vliegveld wil brengen, dan kan ik wel redelijk betaalbaar vliegen... (en dan nog nadenken over oppas, hoorde net dat mijn moeder op vakantie is volgende week...)
Hé, ineens zijn we er allemaal tegelijk.
Haaaa Morrie en Pebbles en Meave
En Vrolijk, maar die was er al. En Nathje, maar die is vast al weer weg.
Mille & Peb, ik heb ook gehoord van die waterspeeltuin en lijkt me leuk! daar ga ik ook een keer met kindjes naartoe.
Buikfoto in ak. Ik sta er niet geweldig op, maar jullie kijken alleen maar naar de buik, toch?
Leuke foto's Morrie!
Morrie, ik vind het echt een mooi net buikje hoor! Ik wacht nog steeds op die van Lien :-)

Leuke foto's van Pebbles ook van je knullen, Ze worden echt groot opeens zeg. Vooral GP is alweer een echte knul.

Lien, jouw kinderen lijken op VZN! Echt sprekend, vooral DZN is een kopietje.

Drop, jouw vakantiefoto's zijn ook weer echt vakantiegevoel oproepend. Jammer dat we er niet bij waren, maar jullie staan er weer picobello op :-)
Ik had die foto's van Lien en Dropje helemaal gemist. Wat leuk.

Vooral de vakantiefoto's van Dropje brengen me helemaal in de stemming!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven