The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
maandag 14 januari 2013 om 19:25
maandag 14 januari 2013 om 20:57
maandag 14 januari 2013 om 23:36
Ik weet het niet, mag niet, maar geen van alle dus wel (ik heb echt niets met die serie, maar goed, ik heb gegoogled kijkt heel trots).
Ik denk Miranda Hobbes, al ben ik nooit cynisch geweest over relaties en mannen, meer dat ik niet zo goed snapte waarom je tijd aan een kerel zou verdoen (en serieus, het is ook belachelijk ) . Ik ben ook tijden vrijgezel geweest zonder dates of gedoe ofzo. Maar goed ik ben dan wel weer zo romantisch dat ik in een keer de ware ben tegen gekomen (en dat geloof ik ook echt, dus toch charlotte trekje?)
Als je een wetsvoorstel mocht doen waar de 2e kamer over moet stemmen, welke wet zou je dan voorleggen?
Ik denk Miranda Hobbes, al ben ik nooit cynisch geweest over relaties en mannen, meer dat ik niet zo goed snapte waarom je tijd aan een kerel zou verdoen (en serieus, het is ook belachelijk ) . Ik ben ook tijden vrijgezel geweest zonder dates of gedoe ofzo. Maar goed ik ben dan wel weer zo romantisch dat ik in een keer de ware ben tegen gekomen (en dat geloof ik ook echt, dus toch charlotte trekje?)
Als je een wetsvoorstel mocht doen waar de 2e kamer over moet stemmen, welke wet zou je dan voorleggen?
maandag 14 januari 2013 om 23:40
Geweldig antwoord Vosje! (waaahaha! Ik typte Bosje!) Je hebt er moeite voor gedaan
Ik ben 't meest Carrie (dromerig, fantasievol) met n flinke dosis Miranda (feministisch) en Samantha ben ik alleen in de slaapkamer Charlotte ben ik ook 't minst.
Ik zou 'n begrenzing op maximale salarissen voor willen stellen.
Strooi jij je stoep preventief of ligt ie al vol sneeuw?
Ik ben 't meest Carrie (dromerig, fantasievol) met n flinke dosis Miranda (feministisch) en Samantha ben ik alleen in de slaapkamer Charlotte ben ik ook 't minst.
Ik zou 'n begrenzing op maximale salarissen voor willen stellen.
Strooi jij je stoep preventief of ligt ie al vol sneeuw?
dinsdag 15 januari 2013 om 08:09
Ja, eigenlijk wel. Ik woon in zo'n rijtje dure huizen wat een vogelaarwijk moet opwaarderen. Prima combi vind ik dat.De buren links zijn hardwerkende 2 verdieners,ze zijn heel vaak weg maar altijd aardig en bereid op de poes te passen (en wij op die van hen), rechts ons woont een gezinnetje, ook pima.
Waar was/ben jij onverwacht goed in?
Waar was/ben jij onverwacht goed in?