Storing droger?
dinsdag 15 januari 2013 om 17:38
dinsdag 15 januari 2013 om 17:47
dinsdag 15 januari 2013 om 17:55
Misschien voor jullie heel logisch, maar ik heb een keer een droger verpest doordat ik de condensor niet had schoon gemaakt (alleen bij condensdrogers, niet bij afvoerdrogers). Ik wist niet dat dat moest (tja, ik had de gebruiksaanwijzing beter moeten lezen) en daardoor is ie stuk gegaan. Hij had ook al een tijdje gepiept en gebromd voordat ie definitief het loodje legde (hij had me gewaarschuwd..)
Dus naast je pluizenfilter en waterbak dus ook af en toe de condensor schoonspoelen (zo'n ding wordt viezer dan je denkt)
Als dat het niet is, dan heb ik geen idee (uit bovenstaand blijkt wel hoe weinig ik van drogers weet.. ...)
Dus naast je pluizenfilter en waterbak dus ook af en toe de condensor schoonspoelen (zo'n ding wordt viezer dan je denkt)
Als dat het niet is, dan heb ik geen idee (uit bovenstaand blijkt wel hoe weinig ik van drogers weet.. ...)
dinsdag 15 januari 2013 om 18:29
quote:Tiza schreef op 15 januari 2013 @ 18:19:
Die condensdroger zit onderin? Dan heb ik die laatst ook schoon gemaakt. Man maakt hem dadelijk aan de achterkant open.. Ben benieuwdHeb je de warmtewisselaar schoongemaakt? Zit aan de voorkant van de droger. Pagina 20 van de handleiding.
Die condensdroger zit onderin? Dan heb ik die laatst ook schoon gemaakt. Man maakt hem dadelijk aan de achterkant open.. Ben benieuwdHeb je de warmtewisselaar schoongemaakt? Zit aan de voorkant van de droger. Pagina 20 van de handleiding.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 15 januari 2013 om 18:34
dinsdag 15 januari 2013 om 19:06
quote:Keetje_Stippel schreef op 15 januari 2013 @ 18:34:
[...]
Kijk eens aan, met paginanummer zelfs Tickel, zit je in de condensdroger business of heb je dezelfde ?
Ik heb ook een condensdroger, niet zoals die van TO hoor. Gelukkig zijn de meeste handleidingen online te vinden tegenwoordig.
Ik schrok trouwens wat voor een ellende er van mijn condensor af kwam. (Miele)
[...]
Kijk eens aan, met paginanummer zelfs Tickel, zit je in de condensdroger business of heb je dezelfde ?
Ik heb ook een condensdroger, niet zoals die van TO hoor. Gelukkig zijn de meeste handleidingen online te vinden tegenwoordig.
Ik schrok trouwens wat voor een ellende er van mijn condensor af kwam. (Miele)
dinsdag 15 januari 2013 om 19:48
dinsdag 15 januari 2013 om 19:52
Warmtewisselaar
Ik weet niet of je in de rand van de opening filters hebt zitten? Indien ja, dan moet je ze eens in de zoveel tijd eruit halen en heel goed afspoelen met heet water en een (oude) tandenborstel.
Ook doen als je een stoffilter in de deur hebt.
dinsdag 15 januari 2013 om 20:46
quote:Manji schreef op 15 januari 2013 @ 18:35:
Mijn droger heeft het vandaag ook begeven.
Hij blaast koude lucht.
Ik ben bang dat hij is overleden,maar het is dan ook al een oudje.
Maar ach,ik heb een grote zolder,waar ik heel veel was op kan hangen.Dat doet de mijne (miele, ook niet zo nieuw) ook wel eens. Dan stop ik de pluizenzeef even onder de douche en dan is onze droger weer een paar maanden helemaal het heertje.
Mijn droger heeft het vandaag ook begeven.
Hij blaast koude lucht.
Ik ben bang dat hij is overleden,maar het is dan ook al een oudje.
Maar ach,ik heb een grote zolder,waar ik heel veel was op kan hangen.Dat doet de mijne (miele, ook niet zo nieuw) ook wel eens. Dan stop ik de pluizenzeef even onder de douche en dan is onze droger weer een paar maanden helemaal het heertje.