Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
dinsdag 15 januari 2013 om 22:41
@ qthee: niet overal gelukkig. Misschien heb ik geluk gehad maar tot nu toe had ik steeds hele aardige beoordelaars die echt hun best deden voor me en waarvan ik veel geleerd heb. Dan is hard werken ook leuk. Maar de hele dag achter zo'n Qual aan hobbelen die zichzelf en Zijn Operaties alleen maar geweldig vindt en je systematisch weigert iets anders uit te leggen dan Zijn Manier Van Hechten (en grof over de patienten, aiaiaiai echt, het kan echt niet), dan heb je er echt wel moeite mee om 70u per week voor zo'n vent klaar te staan :p
Verpleegkundigen zijn wel vaak veel gezelliger haha. Behalve huisartsen, die zijn echt heel lief.
Verpleegkundigen zijn wel vaak veel gezelliger haha. Behalve huisartsen, die zijn echt heel lief.
dinsdag 15 januari 2013 om 22:44
quote:kabouterpuntmuts schreef op 15 januari 2013 @ 22:41:
@ qthee: niet overal gelukkig. Misschien heb ik geluk gehad maar tot nu toe had ik steeds hele aardige beoordelaars die echt hun best deden voor me en waarvan ik veel geleerd heb. Dan is hard werken ook leuk. Maar de hele dag achter zo'n Qual aan hobbelen die zichzelf en Zijn Operaties alleen maar geweldig vindt en je systematisch weigert iets anders uit te leggen dan Zijn Manier Van Hechten (en grof over de patienten, aiaiaiai echt, het kan echt niet), dan heb je er echt wel moeite mee om 70u per week voor zo'n vent klaar te staan :p
Verpleegkundigen zijn wel vaak veel gezelliger haha. Behalve huisartsen, die zijn echt heel lief.Ik ken iemand die zo eigenwijs was en lef had om zo'n vent op vriendelijke doch dringende wijze op zijn nummer te zetten... Helpt soms wel
Verpleegkundigen zijn wel vaak veel gezelliger haha. Behalve huisartsen, die zijn echt heel lief.Ik ken iemand die zo eigenwijs was en lef had om zo'n vent op vriendelijke doch dringende wijze op zijn nummer te zetten... Helpt soms wel
dinsdag 15 januari 2013 om 22:49
Trusten mutsje en lief zijn voor de patiënten morgen.
Dan drink ik er nog één met sporty want ik wil wel eens zien welke gekke dingen je gaat doen. Zelf kan ik heel goed tegen drank. Tot het omslagpunt.. Dan ben je ineens de mooiste vrouw van de wereld en draag ik je op handen.
Daarna komt vaak de misselijkheidsfase.
Dan drink ik er nog één met sporty want ik wil wel eens zien welke gekke dingen je gaat doen. Zelf kan ik heel goed tegen drank. Tot het omslagpunt.. Dan ben je ineens de mooiste vrouw van de wereld en draag ik je op handen.
Daarna komt vaak de misselijkheidsfase.
dinsdag 15 januari 2013 om 22:54
quote:qthee schreef op 15 januari 2013 @ 22:49:
Daarna komt vaak de misselijkheidsfase.Dán pas???? Heb je me nog nooit gezien...Vind t bijna een belediging. Scheelt dat ik wat gedronken heb; ben in een vrolijke bui...
Daarna komt vaak de misselijkheidsfase.Dán pas???? Heb je me nog nooit gezien...Vind t bijna een belediging. Scheelt dat ik wat gedronken heb; ben in een vrolijke bui...
dinsdag 15 januari 2013 om 23:03
quote:qthee schreef op 15 januari 2013 @ 23:01:
Oh een sportieve vrouw met status! Maar dan zitten we hier lekker te drinken en de grenzen te kennen.
Misschien maar beter ook want morgen moet er een tandarts dichtbij komen en de dranklucht schrikt hem misschien af. .... Schenk nog maar een keer in.Verbaasd?
Oh een sportieve vrouw met status! Maar dan zitten we hier lekker te drinken en de grenzen te kennen.
Misschien maar beter ook want morgen moet er een tandarts dichtbij komen en de dranklucht schrikt hem misschien af. .... Schenk nog maar een keer in.Verbaasd?
dinsdag 15 januari 2013 om 23:05
quote:qthee schreef op 15 januari 2013 @ 22:49:
Daarna komt vaak de misselijkheidsfase.Ik weet precies wat je bedoelt ...
Daarna komt vaak de misselijkheidsfase.Ik weet precies wat je bedoelt ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 16 januari 2013 om 07:59
Ik ben altijd heel lief voor mijn patienten. Vandaag mag ik op zaal heb ik gehoord dus ik ben heel blij want daar is het veel gezelliger wan dan kan ik weer eens bij m'n patienten langs. Ik heb namelijk een terminale opa van 18 kleinkinderen onder m'n hoede die me aan alle kleinzoons probeert te koppelen en me van alle kleinkinderen de naam + de studie/het beroep aan het leren is en een vrouw die rechercheur is en altijd hele spannende verhalen vertelt.
En een dagje met de zaalarts en die is veel aardiger dan de chirurg (:
Dus het wordt vast leuk.
Maar goed, ik vrees dat veel vrouwen toch wel verticaal uitgedaagd worden dus dat verkleint je zee wel een beetje. Wel lekker makkelijk
En gelukkig heb ik een vriend die me graag horizontaal uitdaagt dus dat brengt er weer een beetje balans in
En een dagje met de zaalarts en die is veel aardiger dan de chirurg (:
Dus het wordt vast leuk.
Maar goed, ik vrees dat veel vrouwen toch wel verticaal uitgedaagd worden dus dat verkleint je zee wel een beetje. Wel lekker makkelijk
En gelukkig heb ik een vriend die me graag horizontaal uitdaagt dus dat brengt er weer een beetje balans in
woensdag 16 januari 2013 om 11:16
quote:sportivity-girl schreef op 16 januari 2013 @ 08:30:
Een stralend goede morgen allemaal!
Iemand zin in een winterwandeling?
Morning!
Jaaaa heeeeeel graag!!! Dit is echt mijn favoriete weer helaas veel binnen zitten vandaag
Een stralend goede morgen allemaal!
Iemand zin in een winterwandeling?
Morning!
Jaaaa heeeeeel graag!!! Dit is echt mijn favoriete weer helaas veel binnen zitten vandaag
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."