The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
woensdag 16 januari 2013 om 13:09
Veel haar Ik heb lang en heel dik haar met de kleur donkerblond (terwijl het vroeger echt superblond was maar het wordt vanzelf steeds donkerder) in laagjes geknipt, iets korter voor als achter met een lichte slag erin. Op mijn werk heb ik het vaak in een staart en daarbuiten vaak los.
Ik heb het nog nooit gekleurd maar zou wel eens high lights willen zetten (maar vind het nog te duur)
Waarvan of van wie was jij voor het laatst onder de indruk?
Ik heb het nog nooit gekleurd maar zou wel eens high lights willen zetten (maar vind het nog te duur)
Waarvan of van wie was jij voor het laatst onder de indruk?
woensdag 16 januari 2013 om 13:49
Dat mensen in Parijs demonstreerden tegen het homohuwelijk en adoptie. Dat waren mensen met achtergronden die gewoonlijks niet zouden verbroederen - Moslims, Katholieken, rechts-extremisten. Ik vind het sowieso schokkend dat mensen zich zo durven uit te spreken over anderen, maar dat ze zelfs vreedzaam in dezelfde mars lopen om te demonstreren tegen het homohuwelijk (en adoptie) vind ik schokkend.
Ik laat de vraag staan.
Ik laat de vraag staan.
woensdag 16 januari 2013 om 14:20
Haha, klopt helemaal Leeuwin. Goed geraden hoor!! En Julia zo had ik het zeker ook niet opgevat hoor. No hard feelings
Tja, waar was ik laatst van onder de indruk. Ik denk al die poeha en heisa die mensen maakten om een gestrande bultrug. Waar gaat het toch heen met de wereld. Maar goed, ieder zijn ding maar het verbaasd me telkens weer hoe mensen reageren op bepaalde dingen...
Wat vind je heel belangrijk in een relatie met je partner?
Tja, waar was ik laatst van onder de indruk. Ik denk al die poeha en heisa die mensen maakten om een gestrande bultrug. Waar gaat het toch heen met de wereld. Maar goed, ieder zijn ding maar het verbaasd me telkens weer hoe mensen reageren op bepaalde dingen...
Wat vind je heel belangrijk in een relatie met je partner?
woensdag 16 januari 2013 om 22:14
Oh sorry Twist, ik heb sinds kort oranje ranonkels als avatar.
Oh hemel... Das moeilijk zeg! Ik vind zoveel lief... Deze... En deze.... Oh...! En deze! En dit lekkere bolleke! Oh en hier wil je toch ook even mee knuffelen?
Een orca. Familiair, goed in samenwerken, sterke intuïtie, intelligent (haha) en liefdevol.
Welke lichamelijke ongemakken heb jij?
Oh hemel... Das moeilijk zeg! Ik vind zoveel lief... Deze... En deze.... Oh...! En deze! En dit lekkere bolleke! Oh en hier wil je toch ook even mee knuffelen?
Een orca. Familiair, goed in samenwerken, sterke intuïtie, intelligent (haha) en liefdevol.
Welke lichamelijke ongemakken heb jij?
woensdag 16 januari 2013 om 22:48
Ja, regelmatig! Soms versier ik ze, soms doe ik er iets lekkers door. Je hebt ook van die doosjes waar fudge en chocola en crispies bij in zitten.. Mmm!! Ik mag er nu weer een paar bakken. Leuk dealtje gesloten met iemand die een leuke theepot van Bodum had gekregen in d'r kerstpakket, maar nooit thee drinkt. Ik bak voor haar heerlijke cupcakes in de ruil voor die theepot (met paars jasje, leuk!!)
Wat heb jij 't liefst in je muffins/cupcake?
Wat heb jij 't liefst in je muffins/cupcake?