VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nu ja, ik ken die ouders van dat jongetje inmiddels, ben er een paar keer over de vloer geweest en ik vind het echt heel leuke, lieve mensen, ik zou het zelf geen probleem vinden om daarmee weg te gaan. Het is vent's manco dat hij de kinderen weinig brengt of haalt en dus de ouders van school nauwelijks kent, maar ik zou het wel leuk vinden als hij de vader van dat vriendje en van het andere vriendje wat beter leert kennen. Zo met ouders en kinderen onder elkaar krijg je toch een wat meer ongedwongen sfeer, denk ik. Maar goed, ik ben benieuwd. Als het een ander weekend is kunnen we sowieso niet want weekend van de 24e hebben we dus dat weekend weg met werk en van 6-14 juni moet vent naar de VS.
Wel ff laten weten als Veter zich in een tentje propt he? Hahaha..ik zie jouw lange man al in een klein tentje liggen met voeten eruit :-)

Zo! Ik hoor boem en glas breken, pal voor de deur. Aanrijding. Tuurlijk weer een wijf achter het stuur....
Ik snap het ook als Ely ons niet uitnodigt, maar als ze me wel uitnodigt ben ik van de partij!

Pammie's nieuws moet ik ook naar gissen... Geen flauw idee. Wel spannend.

Klein Pebbeltje trekt in de tuin zijn zwembroek nog wel eens uit en dat mag, Groot Pebbeltje wil het zelf niet meer. Hij denk dat zijn piemel iets Bijzonders is ofzo. Maar inderdaad, als ze ouder zijn komt er toch vanzelf een soort van gène. Niet voor ons gelukkig, dat zou wat zijn!

En bij de Pebbeltjes gaat er absoluut een broek aan als ze constant met piemel spelen. Vind ik niet nodig als ze gewoon op de bank filmpje zitten te kijken ofzo. Doen ze maar boven.

Ook geen piemelgefriemel als ik voorlees, 't is het een of het ander. Regelmatig klinkt hier dus wel een "haal je handen uit je broek" of "ben je met je piemel bezig of ben je aan het luisteren!?" Dat ze dan met handjes in pyjamabroek liggen te slapen, dat vind ik dan wel weer schattig.

Heb nieuw haar. Thema voor de zomer (volgens L'Oréal) was disconnecting, sculpting en lijnenspel. Mijn haar werd dus verdeeld in afdelingen, die afzonderlijk van elkaar zijn geknipt en niet op elkaar aansluiten. Klinkt spannend hè? Zal zo misschien wel even fotootje maken en in AK knallen.

En nu... Koffie!
Ik zal het je erger vertellen: er is gewoon een wedstrijd achteruit inparkeren voor vrouwen in het leven geroepen! Tskk.. ik kan prima inparkeren zonder parkeersensoren hoor.
Ja! Foto en Koffie!
Als ik iets goed kan op de weg dan is het inparkeren. Vent parkeert altijd vooruit in, hij is echt een nono als het gaat om achteruit inparkeren. Ik kan het echt goed, vind ik!

Gisteren zat ik me te ergeren op de snelweg aan een auto die wel erg langzaam reed. Ik erlangs, ja hoor, vrouw, van middelbare leeftijd.
JEmig, wil ik ff snel bijlezen, schrijven jullie nog veel. En ik moet om 10.10 bij vk zijn. Kom later terug!

Ik zie hiernaast een Atheena staan, ook raar.
Heel stom, Atheena met dubbel e. Niet juist de mythologiegids opengeslagen.

Ik kan ook goed inparkeren en moet eerlijk zeggen dat ik me ook groen en geel erger aan oude wijven en slakken op de weg. Irritant!

Ja, ik ben ook benieuwd naar hip haar van Peb!

Ik ook koffie..
Ik kan ook inparkeren, Pammie is een muts, Vrolijk wens ik veel sterkte vanmiddag, Lien nog een paar korte en snel voorbije werkdagen tot aan verlof en Ely, leuk dat jullie een datum hebben!

Zo. Ik heb geen zin vandaag. Ik moet eigenlijk nodig wat in huis doen.
Misselijk ende chagerijnig....

Maar wel een auto besteld net, met parkeersensoren .

Bouwvakkers zijn nog lang niet klaar, moeten aan nieuwe klus starten 2 juni en wisten nog niet of het hier dan af was. Sja.... en dan worden wij aan ons lot overgelaten? Dachtutniet, maar ik merk dat ik niets kan hebben vandaag, dus ik vraag eind van de dag wel wat er wel en niet af is en ga vervolgens woest de aannemer bellen als dreigt dat niet alles klaar is. Hij zou het voor mijn verlof geregeld hebben. Eikel. Bouwvakkers zelf zijn overigens zeer ok, maar zij gaan niet over planning van hun baas. Ik belde baas om iets te vragen en baas deelde toen dus mee dat ze 2 juni "op een grote klus gaan" dus dat ik maar even moest overleggen wat er in elk geval klaar moest zijn..... Nou eeeh.... ALLES? We geven gvd een enorme smak geld uit.
Volgens mij ben jij in een uitstekend humeur om de aannemer te bellen Lien
Zo, hartje weer gehoord (nog steeds een traag hartje, dus jongen ), buik groeit netjes. Ik mocht wel naar de fysio van haar, voor bekken. Ik twijfel een beetje.

Wat voor auto heb je besteld Lien?
Snel naar fysio gaan, als is het maar om lekker gemasseerd te worden. Hier hartslag telkens rond 150, is het dan een jongetje? Ja he?

Ford S-Max is het geworden, zwart (geen basiskleur, dat was rood, wit of blauw en dat wilde vent niet... het is al een gezinsbak, maar dan toch echt geen blauw en ik vond wit te veel wit voor zo'n grote bak, dat had ik leuk gevonden voor een mini cooper en rood gewoon niet mooi)
150? Kan ook een meisje zijn toch? Maar ik denk ook dat jij een jongen krijgt.

Denk je dat ik gemasseerd ga worden als ik last heb van mijn bekken?? Vraag me af waar ze dan gaan masseren .

Maar ik ga zo even bellen, Harrie vond dat ik het moest doen. 'Het is toch je lichaam' zei hij en dat vond ik wel een goede. Ik twijfel alleen omdat ik dan weer iets erbij heb om te doen, het kost allemaal wel weer tijd.
Ford S-Max lijkt me heel praktisch.

Wit is weer helemaal in he, als kleur voor een auto. Ik zag een tijdje terug een witte bmw 1 serie rijden en ik vond het mooi, terwijl wit tot vorig jaar nog de lelijkste kleur voor een auto was die er was.
Wat een eikel joh... die aannemer. Wat nou 'grote klus'?

Ik zou Nu bellen. Met je huidige humeur

Ford S-Max is mooi!

Wij twijfelen, want auto wordt eind dit jaar 5 jaar en nog net onder de 100.000 km. Dus mooie inruiltijd. We twijfelen, want weinig (wat toch nog veel is) bijleggen of deze oprijden en dan in één keer weer een smak geld neerleggen. We kijken trouwens naar de Citroen C4 Picasso of Renault (die grote).

Drop, balen van de bezichtiging. Maar deze komt terug toch? Dit is tenslotte de koper.

Fijn dat alles goed is met Knorrie! En hup naar de fysio joh!

Pammie is nog steeds mega irritant.

Zouden we niet ooit eens een volleybaltoernooi organiseren met de Mutsen? Kan dat snel plaats vinden dan weet ik mijn doelwit

Hier aan het werk in Den Haag vandaag en net in mijn pauze Birkenstocks gekocht. Zo lelijk dat ze mooi zijn!
Lijkt me heerlijk zitten, Birkenstocks. Ik ben alleen bang dat ik niet hip genoeg ben om ze ook hip te dragen. Bij mij zal het er wel uitzien als of ik een suffe muts ben ().

Wat een goede timing is om een auto in te ruilen, geen idee eerlijk gezegd. Maar jullie auto is wel nog goed toch Wind? Je zou er best nog in kunnen blijven rijden.

Morgenavond fysio, fijn dat het 's avonds kan, dat scheelt weer.

Ik heb dorst, ik ga wat drinken.
Dan ben ik een suffe muts die hip probeert te doen op lelijke sandalen

Ze lopen héérlijk. Dat weer wel...
Ik geloof het direct, zo ziet het er ook uit. Ze leken me ook bij uitstek geschikt voor zwangere voeten....

Ik moet nog steeds drinken, moest nog even onze babywensen aan schoonouders laten weten. Daar vroegen ze om. Dus nu heb ik mijn schroom opzij gezet en een Lodger Shelter gevraagd.
Wat is een Lodger Shelter?

Dat dacht ik ook al dat ze heerlijk zijn voor zwangere vrouwen.

Heb je een excuss om ze aan te schaffen
quote:Morrie schreef op 14 mei 2008 @ 14:11:

Lijkt me heerlijk zitten, Birkenstocks. Ik ben alleen bang dat ik niet hip genoeg ben om ze ook hip te dragen.

Heb ik iets gemist ofzo, dat Birkenstocks hip kunnen zijn?

Ik heb ook fysio gehad voor bekken, maar geen idee meer wat ze toen deden of wat ik moest doen. Toch kan het wel belangrijk zijn, want ik weet niet of mijn incontinentie na de bevalling van KP minder zou zijn geweest met goede bekken oefeningen. (en echt hele plassen laten lopen hè, geen drupjes. Ik heb bijna 2 maanden Tena ladies gedragen, was om te janken)

Oh, er gaat me een licht op, ik moest buik aanspannen als ik liep enzo, dat zou bekken verlichten.
Lodger wilde ik ook, maar vroeg me toch af hoe vaak je zo'n ding dan gebruikt.
Ik wilde geen shelter maar een wrapper.
Wind, wat heb je voor Birckenstocks gekocht? Teenslippers?

Zit even op de site te kijken naar de Birckenstock collectie, ik ken alleen deze:

Hip?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven