TTTOT-kluphuis (19)

15-01-2013 17:34 3008 berichten

De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

By MissMickey
Alle reacties Link kopieren
Herbalife! Wat goed!!! Oud collega is daar ook heel veel mee afgevallen. Jeetje, wat fijn voor je zeg!!

Ik krijg volgende week xls Medical, uit DL. Is daar goedkoper. Ik wil afvallen om mooi in m'n trouwjurk te passen. Dus ik heb nog wel even.
Yv ik heb he geaccepteerd.

Hier vanochtend hard bezig geweest nu geen zinmeer moet nog 1 kopje en de samenvatting van mijn opdracht en dan de opmaak nog goed... naja nog even pauze en over een half uurtje aan de slag.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik ga zo nog even gauw strijken en dan verder met

Psychologie

Ontwikkelingspsychologie

Kamer opruimen

Kaartje schrijven naar duitsland
zo, terug van mijn buitenronde...leuk zo'n ziekenhuis. Heb boven nog even het kraamhotel bekeken

Ben onderweg gestopt bij een nieuwe tent in een pand op de hoek. Een vrouw die allerlei glutenvrije en lactosevrije cakes e.d. bakt. Ze komt uit Wales en bakt ook allerlei Britse dingen enzo dus dat is wel leuk. Hoewel ik zelf niet glutenvrij hoef te eten toch even wat dingetjes bij haar gehaald zoals een Cornish Pie (mag CCman morgen mee naar werk nemen) een soort welsh cookies en een magere flapjack en een glutenvrij brood. Die flapjack was naar mijn smaak te zoet, maar dat heb ik al gauw, dat het allemaal te ZOET is

Succes Neweve, ik ga ook weer aan de studie!
oh en Peacy ook succes!
Ik moet nog 3 glazen vandaag!

CC, ga je in t zh bevallen? Om medische reden?
quote:missmicky schreef op 16 januari 2013 @ 15:53:

[...]

Missy, ik ben 15 kg afgevallen door Herbalife te gebruiken. I know, door velen verguisd. Ik ben het gaan gebruiken omdat ik me zo slap en futloos voelde. Ik werd er bijna depressief van. Het ging zo goed dat ik mijn eetpatroon compleet heb veranderd. Resultaat na bijna 3 maanden, veel lichter, fitter, blijer en een stuk gezonder. Nog 15 kg eraf en ik mag waarschijnlijk stoppen met alle medicijnen die ik slik voor beginnende suikerziekte. YEAH!!!

Wow! Goed zeg! En dubbel en dwars de moeite waard dus.

Ik ben heel voorzichtig aan het afvallen met soortgelijke producten. Niet te snel, omdat ik probeer zwanger te worden en ik wil mijn cyclus niet in de war schoppen of risico's nemen met een eventuele prille zwangerschap.

Maar het gaat best lekker. Ik heb nauwelijks nog zin om te snoepen ofzo.
Yv! Dit niets?

http://www.grabbits.nl/artikel/mijn-ervaring-met-cefaly
quote:missy_Acy schreef op 16 januari 2013 @ 16:34:

Ik moet nog 3 glazen vandaag!

CC, ga je in t zh bevallen? Om medische reden?ja. gewoon omdat het kan
Gelijk heb je. Wilde ik ook bij de eerste, maar heb t zh niet gehaald. Ben op de rand vh bed bevallen terwijl de VK binnen kwam rennen.
Yv!!!!

Wat spannund!!!!

Bijna trouwen!

Voor onze eigenste TTToT-smileyqueen
Tzipman is al uren bezig in te pakken, stress!!

Ontzettend moeilijk doen, terwijl het makkelijk kan, heb uiteindelijk zijn koffer ingepakt omdat ik het niet meer aan kon zien...

Die jongen kan echt niet praktisch inpakken en vouwen bestaat niet in zijn vocabulaire. Morgen gaat hij voor bijna een maand weg, dus dan ga ik ook 'op dieet'. Ziet 'ie me slank weer terug
O tzip, zou dat een mannen eigenschap zijn? Niet kunnen inpakken? Alhoewel, ik vergeet altijd van alles.

Als je t even moeilijk deze maand hebt hier posten hè? We slepen je er doorheen.
Lief Missy!

Ik vergeet bijna nooit iets, maar ik heb gewoon de belangrijke dingen op 1 (medicijnen, paspoort, ticket) en de rest kan ik altijd nog kopen als ik het vergeet, daar ben ik heel makkelijk in.

Hij loopt echt paniek te zaaien om niks, ik zal er maar niet verder over uitweiden, maar het is net een klein kind
De Thai komt straks eten brengen
quote:Yvonne77 schreef op 16 januari 2013 @ 14:36:

Ik zat net in mijn profiel te kijken en had nog wat 'oude' vrienden er in staan zoals MJDH en Maja82 enzo... Ik zag ook Boeddhabuikje staan, waar is die eigenlijk gebleven? En is CC een oude bekende of is dat een nieuwe bekende?

Ik ben al zo slecht met onthouden, maar ik snap het soms niet meer, wie wie is enzo...

Diegene die er nog niet bij stonden heb ik een vriendenverzoek gestuurd.Honey, it's me. MJDH...
quote:missy_Acy schreef op 16 januari 2013 @ 16:03:

Herbalife! Wat goed!!! Oud collega is daar ook heel veel mee afgevallen. Jeetje, wat fijn voor je zeg!!

Ik krijg volgende week xls Medical, uit DL. Is daar goedkoper. Ik wil afvallen om mooi in m'n trouwjurk te passen. Dus ik heb nog wel even.Spannend! Heb je je jurk al? Wat is xls Medical precies?
quote:Yezka schreef op 16 januari 2013 @ 16:41:

[...]

Wow! Goed zeg! En dubbel en dwars de moeite waard dus.

Ik ben heel voorzichtig aan het afvallen met soortgelijke producten. Niet te snel, omdat ik probeer zwanger te worden en ik wil mijn cyclus niet in de war schoppen of risico's nemen met een eventuele prille zwangerschap.

Maar het gaat best lekker. Ik heb nauwelijks nog zin om te snoepen ofzo.

Wat gebruik je?

En zwanger worden.... Zucht. Ik wil ook. Maar ik ben een oude koe met een medisch afgeschreven lichaam. Kan niet meer baren. Wat heerlijk voor je Yez. Onze zoon wordt over enkele maanden 4. De tijd vliegt.
Xls Medical zijn 3 dingen: vet blocker, calorien blocker en honger remmer.

Dat en sporten moet t gaan doen. Heb nog geen jurk, ik kan niet kiezen.
WaterApp nog doorkrijgen
Ik moet nog 1 glas. Wat snap je niet?
Hij werkt volgens mij bij mij niet :S
Peacy YGM

Fijne avond allemaal. Mn tel is onhandug en de compu bezet dus ik hou ff n forumloze avond. en tot morgen!
Been there, done that, got the T-shirt.
Je moet invoeren wat je weegt en dan je streefgewicht invoeren. Dan rekent hij uit hoeveel glazen water je moet drinken.
quote:missmicky schreef op 16 januari 2013 @ 19:51:

[...]

Wat gebruik je?

En zwanger worden.... Zucht. Ik wil ook. Maar ik ben een oude koe met een medisch afgeschreven lichaam. Kan niet meer baren. Wat heerlijk voor je Yez. Onze zoon wordt over enkele maanden 4. De tijd vliegt.

Ik gebruik Satieté (natuurlijk anti-depressieva waardoor emotie-eten en behoefte aan zoet verdwijnt) + BioleanFree (wat mijn verbranding aanzet en trek vermindert). Soms voor een vette maaltijd Lipo Trim (vet- en suikerblokker).

Ik ben zonder verder dieet/sporten in de afgelopen vier weken (waarin dus de feestdagen zaten) twee kilo afgevallen. Daardoor is mijn BMI nu weer onder de 25.

Sneller dan dit wil ik niet afvallen, maar nog een paar kilo minder zou wel fijn zijn. (Of zwanger worden, dat eigenlijk nog liever..).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven