***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
woensdag 14 mei 2008 om 11:29
Framboos is onrustig.....Net na het douchen verloor ik een scheutje ??? vruchtwater? Het was lichtgeel (nee geen urine)
Dus ik voor de zekerheid maar even de VK gebeld, maar zij denkt dat het afscheiding is. Heb dit nog nooit zooooow dun als water gehad, maar het schijnt te kunnen....Mijn vorige bevalling begon ook met een "scheutje" maar daar volgde direct de slijmprop op.
Nu niet. Toevallig heb ik om 12:20 een afspraak bij de VK dus wordt vervolgd...
Eerlijk gezegd hoop ik ècht niet dat dit een naderende bevalling betekend. Ik ben nog steeds vreselijk moe door het slechte slapen..Ook vriend heeft aangegeven geen tijd te hebben voor een bavalling. Hij is bezig met ons dak. Lekker dan!
Lievelust elke schoonmoeder wil graag haar zoon zien in haar kleinkind! Maar helaas, Daan heeft jouw oogopslag!
Ickje en de rest, Framboos is fan van derek!!Leuke sympatieke kerel, met weinig praatjes, en lekker to the point!
Swiss, In het begin maakte ik mij ook vaak zorgen om mijn moeder die op Tommy paste. Ik ben toen gaan werken met instructie lijsten (wat muisje ook zei) Gewoon even wat do's en dont's en wat eet en drink tipjes....
Mijn moeder vond het fijn, en ik was gerust gesteld.
pffff let nu op elk pijntje in mijn buik....Knijp hem wel even...
ga toch maar weer even checken..
Dus ik voor de zekerheid maar even de VK gebeld, maar zij denkt dat het afscheiding is. Heb dit nog nooit zooooow dun als water gehad, maar het schijnt te kunnen....Mijn vorige bevalling begon ook met een "scheutje" maar daar volgde direct de slijmprop op.
Nu niet. Toevallig heb ik om 12:20 een afspraak bij de VK dus wordt vervolgd...
Eerlijk gezegd hoop ik ècht niet dat dit een naderende bevalling betekend. Ik ben nog steeds vreselijk moe door het slechte slapen..Ook vriend heeft aangegeven geen tijd te hebben voor een bavalling. Hij is bezig met ons dak. Lekker dan!
Lievelust elke schoonmoeder wil graag haar zoon zien in haar kleinkind! Maar helaas, Daan heeft jouw oogopslag!
Ickje en de rest, Framboos is fan van derek!!Leuke sympatieke kerel, met weinig praatjes, en lekker to the point!
Swiss, In het begin maakte ik mij ook vaak zorgen om mijn moeder die op Tommy paste. Ik ben toen gaan werken met instructie lijsten (wat muisje ook zei) Gewoon even wat do's en dont's en wat eet en drink tipjes....
Mijn moeder vond het fijn, en ik was gerust gesteld.
pffff let nu op elk pijntje in mijn buik....Knijp hem wel even...
ga toch maar weer even checken..
woensdag 14 mei 2008 om 11:51
Framboos, ik had bij Ruben aan het einde ook waterdunne afscheiding.
Ik voelde ook steeds iets lopen, zeg maar. Dat had ik volgens mij al wel weken voor de bevalling......
En tijdens de eerste weeen werd het erger en dacht ik ook steeds dat het vruchtwater was.
Is dat werken aan het dak de nesteldrang van R?
Ik voelde ook steeds iets lopen, zeg maar. Dat had ik volgens mij al wel weken voor de bevalling......
En tijdens de eerste weeen werd het erger en dacht ik ook steeds dat het vruchtwater was.
Is dat werken aan het dak de nesteldrang van R?
woensdag 14 mei 2008 om 11:54
woensdag 14 mei 2008 om 11:59
Spannend Framboos! Het hoeft niks te betekenen hoor, een oude buurvrouw van ons die een dag of 10 geleden bevallen is had een aantal weken daarvoor ook het idee dat ze vruchtwater verloor, maar dat bleek ook afscheiding te zijn, want de bevalling liet nog wel een paar weken op zich wachten. Ook al zou je bijv. een scheur aan de bovenkant van je vliezen hebben dan zou je toch steeds scheutjes vruchtwater moeten verliezen?
woensdag 14 mei 2008 om 12:59
woensdag 14 mei 2008 om 13:03
Framboos, bij de bevalling van Ole verloor ik de dag daarvoor de hele dag kleine beetjes (scheutjes) vruchtwater. Verloskundige was gekomen en die kon ook niet met zekerheid zeggen of het vliezen waren die gebroken waren (het was niet, zoals bij Kaj opeens een plas die "eruit" kwam zetten). Ze dacht het echter wel. Ik was zelf niet overtuigd, maar 's nachts begonnen bij mij toch echt de weeen!
Ben benieuwd wat de VK zegt!
Ben benieuwd wat de VK zegt!
woensdag 14 mei 2008 om 14:10
Nou loos alarm hoor! De VK zei dat het geen vruchtwater was omdat ik maar een eenmalige scheut was...Niet zoals bij jou fachat steeds kleine beetjes....Gelukkig maar, want ik ben totaal niet fit voor een bevalling!
En als het dan toch komt, dan graag overdag...Zo'n nachtbevalling is zo'n gedoe! (straal wens nu door naar L)
Heb wel steeds scherpe steekjes in onderbuik tijdens het lopen...dit gaat gepaard met harde buiken...Denk dat het binnen nu en een paar dagen wel zal gebeuren..
Slaap lekker Witch!! lukt jou dat wel overdag?
Layla euh een paar weken...hmmm laten we het niet hopen!
En als het dan toch komt, dan graag overdag...Zo'n nachtbevalling is zo'n gedoe! (straal wens nu door naar L)
Heb wel steeds scherpe steekjes in onderbuik tijdens het lopen...dit gaat gepaard met harde buiken...Denk dat het binnen nu en een paar dagen wel zal gebeuren..
Slaap lekker Witch!! lukt jou dat wel overdag?
Layla euh een paar weken...hmmm laten we het niet hopen!
woensdag 14 mei 2008 om 14:13
Jeetje, ik heb even een ochtend geen internet en er gebeurt ineens wat bij zwanger Framboosje....! Maargoed, ik denk toch dat het hem niet wordt, sorry. Hou zaterdag even vrij meiske...
Ik vind de opmerking "geen tijd voor de bevalling" echt stom! Kreeg even kromme teentjes. Je man hoeft al niks te doen (nouja bijna niks) en dan zorgt hij maar gewoon dat hij tijd heeft en altijd standby staat. Zo.
Dat is trouwens het enige onopgehelderde punt van mijn bevalling dat ik toch nog eens duidelijk wil hebben. Ik heb geen druppel vruchtwater gezien en Puk was helemaal uitgedroogd. Zou het niet gewoon op geweest kunnen zijn? En waar is het dan gebleven? Als het wegdruppelde moet ik het toch hebben gevoeld. Iemand ideeen?
Swiss: ik snap je gevoel, maar ik denk dat je zwager juist extra goed oplet nu jij er niet bent. Komt goed, komt goed! Laat gewoon een hele lange lijst achter met tips 'n tricks.
Ik ben gaar en ga even bijkomen.
Ik vind de opmerking "geen tijd voor de bevalling" echt stom! Kreeg even kromme teentjes. Je man hoeft al niks te doen (nouja bijna niks) en dan zorgt hij maar gewoon dat hij tijd heeft en altijd standby staat. Zo.
Dat is trouwens het enige onopgehelderde punt van mijn bevalling dat ik toch nog eens duidelijk wil hebben. Ik heb geen druppel vruchtwater gezien en Puk was helemaal uitgedroogd. Zou het niet gewoon op geweest kunnen zijn? En waar is het dan gebleven? Als het wegdruppelde moet ik het toch hebben gevoeld. Iemand ideeen?
Swiss: ik snap je gevoel, maar ik denk dat je zwager juist extra goed oplet nu jij er niet bent. Komt goed, komt goed! Laat gewoon een hele lange lijst achter met tips 'n tricks.
Ik ben gaar en ga even bijkomen.
woensdag 14 mei 2008 om 14:15
woensdag 14 mei 2008 om 17:02
ieks laar! je vruchtwater was helemaal op?? Hmmm opgedronken door Puk en geabsorbeerd in zijn lijfje?? Maar goed dat je toen gestript bent, want weinig tot geen!? vruchtwater is best gevaarlijk toch?
Jaja vriend z'n opmerking kon ik ook niet echt waarderen...Om precies te zijn zei hij "ojee, dat zal wel erg slecht uitkomen vandaag" Ik werd er meteen emo van! Alsof ik het zo leuk vond om te gaan bevallen???
Toen schrok hij wel, en zei hij meteen dat hij het niet zo bedoelde...Pfff merk echt dat ik nu veel alerter ben op mijn lichaam. Vorig jaar was ik in wk 37 totaal niet bezig met bevallen.
Ik was er van overtuigd dat dit pas in wk40 zou gebeuren...
Onder het mom, de eerste bevalling zal wel laat zijn!
Hmm dachten wij hier toen allemaal zo over??
Jaja vriend z'n opmerking kon ik ook niet echt waarderen...Om precies te zijn zei hij "ojee, dat zal wel erg slecht uitkomen vandaag" Ik werd er meteen emo van! Alsof ik het zo leuk vond om te gaan bevallen???
Toen schrok hij wel, en zei hij meteen dat hij het niet zo bedoelde...Pfff merk echt dat ik nu veel alerter ben op mijn lichaam. Vorig jaar was ik in wk 37 totaal niet bezig met bevallen.
Ik was er van overtuigd dat dit pas in wk40 zou gebeuren...
Onder het mom, de eerste bevalling zal wel laat zijn!
Hmm dachten wij hier toen allemaal zo over??
woensdag 14 mei 2008 om 17:34
Gelukkig maar dat het geen vruchtwater was framboosje.
Ik kan snappen dat je liever alles geregeld hebt met Tommy als je moet bevallen. Als je al een klein kindje hebt, wordt alles er niet makkelijker om. Heb je al opvang voor Tommy geregeld?
Heb 3 uurtjes geslapen, en nu hopen dat ik het volhou vannacht.
Ik kan snappen dat je liever alles geregeld hebt met Tommy als je moet bevallen. Als je al een klein kindje hebt, wordt alles er niet makkelijker om. Heb je al opvang voor Tommy geregeld?
Heb 3 uurtjes geslapen, en nu hopen dat ik het volhou vannacht.
woensdag 14 mei 2008 om 17:50
witch, ik ga of mijn ouders bellen voor Tommy's opvang, of mijn vriendin.
Eerlijk gezegd hoop ik dat als het snachts gebeurt dat tommy stiekem doorslaapt..Man kan altijd naar hem toe als hij toch wakker wordt, en desnoods dan opvang regelen.
(ik heb de vorige bevalling de aanwezigheid van frambozeman niet als noodzakelijk ervaren dus die mag best ff weg)
Als het smiddags gebeurt is het gewoon wat makkelijker! duimduimduim...
Witch 3uur slaap netjes hoor!! Heel veel sterkte op je eerste werkdagje, het zal wel even wennen zijn!
Eerlijk gezegd hoop ik dat als het snachts gebeurt dat tommy stiekem doorslaapt..Man kan altijd naar hem toe als hij toch wakker wordt, en desnoods dan opvang regelen.
(ik heb de vorige bevalling de aanwezigheid van frambozeman niet als noodzakelijk ervaren dus die mag best ff weg)
Als het smiddags gebeurt is het gewoon wat makkelijker! duimduimduim...
Witch 3uur slaap netjes hoor!! Heel veel sterkte op je eerste werkdagje, het zal wel even wennen zijn!
woensdag 14 mei 2008 om 18:33
Oeh, dat was even spannend Framboos! Ik snap wel dat het liever 's middags ziet gebeuren, dat had en heb ik ook. Bij mij was Daans bevallibg dus wel de hele nacht (23.30-11.00) en ik was echt op, lag als een zombie en slap als een vaatdoek in dat bed. Ik dacht echt dat als ik een paar uurtjes geslapen zou hebben het me allemaal wat meer was meegevallen.
Swiss..laat idd maar een heel handboek achte voor je zus hoor kan helemaal geen kwaad om mensen wat bij te leren toch?
Swiss..laat idd maar een heel handboek achte voor je zus hoor kan helemaal geen kwaad om mensen wat bij te leren toch?
woensdag 14 mei 2008 om 18:43
Framboos, wat spannend dat het er nu aan begint te komen! Ik krijg er echt zin van om ook te gaan bevallen.
Ik heb eigenlijk nooit gedacht aan de mogelijkheid om overdag te bevallen, met Morris wilde ik juist 's avonds zodat we Lars aan het begin van de avond weg konden brengen naar vrienden, en dat ik daarna dan even ging bevallen. Zo ging het ook.
Dit keer lijkt mij de beste optie dat Lars en Morris thuisblijven en dat ik poliklinisch beval in het bevalcentrum. Vriend kan dan thuis wachten tot de oppas er is en ik ga met vk alvast naar het ziekenhuis. (Mijn tempo kennende mist hij dan waarschijnlijk wel de bevalling maar goed.)
Maar goed, daar gaaaaaat het nu helemaal niet om, jij bent aan de beurt! Spannend!!!!
Lara, ik vind het nog steeds zo'n raar verhaal dat er geen vruchtwater meer was en Puk helemaal uitgedroogd was. Ik ben dan ook nog steeds huiverig over dat overtijd lopen. De eerste keer nam ik gewoon aan van de vk dat het normaal was, de tweede keer heb ik twee keer om een echo gevraagd om te checken dat alles nog goed zat vanbinnen.
O, zo terug!
Ik heb eigenlijk nooit gedacht aan de mogelijkheid om overdag te bevallen, met Morris wilde ik juist 's avonds zodat we Lars aan het begin van de avond weg konden brengen naar vrienden, en dat ik daarna dan even ging bevallen. Zo ging het ook.
Dit keer lijkt mij de beste optie dat Lars en Morris thuisblijven en dat ik poliklinisch beval in het bevalcentrum. Vriend kan dan thuis wachten tot de oppas er is en ik ga met vk alvast naar het ziekenhuis. (Mijn tempo kennende mist hij dan waarschijnlijk wel de bevalling maar goed.)
Maar goed, daar gaaaaaat het nu helemaal niet om, jij bent aan de beurt! Spannend!!!!
Lara, ik vind het nog steeds zo'n raar verhaal dat er geen vruchtwater meer was en Puk helemaal uitgedroogd was. Ik ben dan ook nog steeds huiverig over dat overtijd lopen. De eerste keer nam ik gewoon aan van de vk dat het normaal was, de tweede keer heb ik twee keer om een echo gevraagd om te checken dat alles nog goed zat vanbinnen.
O, zo terug!
woensdag 14 mei 2008 om 18:57
Micha: wil je in hetzelfde ziekenhuis bevallen als bij Lars? Het zh bij Morris beviel (haha) niet zo toch? Woont de oppas ver weg?
Tsja, ik weet dus niet of er geen vruchtwater meer was, maar zowel ik als mijn vriend hebben niks gezien. Er moet toch wel wat uitlekken tijdens de bevalling ofzo? Daarnaast vind ik het gek dat Puk zo vreselijk droog was. Volgens de tweede kraamverzorgster -die ik sowieso niks vond- had hij de eerste dagen veel te weinig gedronken en was hij daarom zo droog. Ik denk van niet, want hij dronk goed.
Waarom is Puk aan het eind van de dag als ik moe ben zo vreselijk stout???
Oh, hehe vriend is onderweg naar huis. Even koken.
Tsja, ik weet dus niet of er geen vruchtwater meer was, maar zowel ik als mijn vriend hebben niks gezien. Er moet toch wel wat uitlekken tijdens de bevalling ofzo? Daarnaast vind ik het gek dat Puk zo vreselijk droog was. Volgens de tweede kraamverzorgster -die ik sowieso niks vond- had hij de eerste dagen veel te weinig gedronken en was hij daarom zo droog. Ik denk van niet, want hij dronk goed.
Waarom is Puk aan het eind van de dag als ik moe ben zo vreselijk stout???
Oh, hehe vriend is onderweg naar huis. Even koken.
woensdag 14 mei 2008 om 20:03
hahaha mich, "waarschijnlijk mist hij dan wel de bevalling" ????? Gaat dat zo met een 3de ??
Dacht dat ik een nonsjie standpunt had, maar jij spant de kroon!
Maar ik snap je wel hoor! 2kids binnen no time ergens laten bivakeren doe je niet zomaar...
Maar waarom wil je niet meer thuis bevallen? Kan er dan niet iemand intussen (dat half uurtje) oppassen? Lara!!
Vind het leuk om jullie plannen te lezen, ook al ben ik eerder!
Lieflustje, ik gun jou ook een ochtend/middag bevalling!! Lekker na een nachtje rust!
Dacht dat ik een nonsjie standpunt had, maar jij spant de kroon!
Maar ik snap je wel hoor! 2kids binnen no time ergens laten bivakeren doe je niet zomaar...
Maar waarom wil je niet meer thuis bevallen? Kan er dan niet iemand intussen (dat half uurtje) oppassen? Lara!!
Vind het leuk om jullie plannen te lezen, ook al ben ik eerder!
Lieflustje, ik gun jou ook een ochtend/middag bevalling!! Lekker na een nachtje rust!
woensdag 14 mei 2008 om 20:18
Framboos: wat spannend. Maar maak je nog niet te gek in je hoofd. Ik wil je niet bang maken, maar het kan ook 42 weken duren.
Micha: Ik heb sinds drie dagen de avond bv afgebouwd. Zit dus nu alleen nog op een bv smorgens vroeg. Ging eigenlijk heel ok. Al een paar avonden bracht vriendlief (om te oefenen) Koen naar bed. De bewuste avond had meneer gewoon goed avond gegeten en gedronken en toen heb ik dus geen bv meer gegeven voor hij in bad ging. En van zijn bad is hij zoals altijd naar zijn bed gegaan. Hij heeft die avond wel wat gehuild. Toen heb ik hem er nog even uitgehaald en wat water gegeven en toen is hij gaan slapen en nix meer aan het handje. Helemaal prima dus. De ochtendvoeding denk ik er ook wel zo uit te kunnen gooien, want meneer slaapt tot half 7 en dan kan ik hem meteen pap geven als ik geen bv wil geven.
Zo ik ga nog ff lekker buiten spelen Tot later...
Micha: Ik heb sinds drie dagen de avond bv afgebouwd. Zit dus nu alleen nog op een bv smorgens vroeg. Ging eigenlijk heel ok. Al een paar avonden bracht vriendlief (om te oefenen) Koen naar bed. De bewuste avond had meneer gewoon goed avond gegeten en gedronken en toen heb ik dus geen bv meer gegeven voor hij in bad ging. En van zijn bad is hij zoals altijd naar zijn bed gegaan. Hij heeft die avond wel wat gehuild. Toen heb ik hem er nog even uitgehaald en wat water gegeven en toen is hij gaan slapen en nix meer aan het handje. Helemaal prima dus. De ochtendvoeding denk ik er ook wel zo uit te kunnen gooien, want meneer slaapt tot half 7 en dan kan ik hem meteen pap geven als ik geen bv wil geven.
Zo ik ga nog ff lekker buiten spelen Tot later...
woensdag 14 mei 2008 om 20:22
Framboos, de oplevering van ons nieuwe huis is later en we wonen echt piepklein! Ik maak ook nogal lawaai tijdens het persen en ik ben bang dat ik me niet kan laten gaan als de kleintjes thuis zijn, omdat ze dan zouden schrikken als ze me horen. Ik heb vriend er trouwens liever wel bij hoor, hij is echt mijn rustige rots in de branding die heel geduldig naast me zit en een washandje op m'n hoofd legt.
Lara, het bevalcentrum is bij het Lucas, dat is wel een nadeel. Het ziet er echt ontzettend knus uit, en is opgezet door een vk die verbonden was aan mijn vk-praktijk. Maar als ik overgedragen moet worden kom ik in dat akelige Lucas terecht...
Lara, het bevalcentrum is bij het Lucas, dat is wel een nadeel. Het ziet er echt ontzettend knus uit, en is opgezet door een vk die verbonden was aan mijn vk-praktijk. Maar als ik overgedragen moet worden kom ik in dat akelige Lucas terecht...
woensdag 14 mei 2008 om 20:26
he bah lieflustje geen GTST?? Balen!! Hebben jullie een oude tv soms?
Buitenmeis, je hebt gelijkt, ik liet mij vandaag door dat fake vruchtwater een beetje gekmaken...Zal het nu even weer naast mij neerleggen.
Fijn dat het afbouwen goed gaat! Lijkt mij ook een beetje gek om straks baby's te gaan BV! Doen mensen dat eigenlijk wel??Mich, lars kreeg toch ook niets meer toen Morris er was?
Laar hier ook altijd een speentikkertje!! En als ie in een baldadige bui is gooit ie alles uit zijn bedje...Ook de waterbeker KLENG!
Buitenmeis, je hebt gelijkt, ik liet mij vandaag door dat fake vruchtwater een beetje gekmaken...Zal het nu even weer naast mij neerleggen.
Fijn dat het afbouwen goed gaat! Lijkt mij ook een beetje gek om straks baby's te gaan BV! Doen mensen dat eigenlijk wel??Mich, lars kreeg toch ook niets meer toen Morris er was?
Laar hier ook altijd een speentikkertje!! En als ie in een baldadige bui is gooit ie alles uit zijn bedje...Ook de waterbeker KLENG!