In Amsterdam parkeren

17-01-2013 10:58 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ga volgende week zondag met een vriend een dag winkelen in Amsterdam! We gaan met de auto en nu vragen wij ons af waar het een beetje betaalbaar is om te parkeren? Hopelijk weten jullie handige plekjes waar we de auto neer kunnen zetten.

Alvast bedankt

En oja, ik moet nu naar mijn werk dus ik reageer waarschijnlijk vanavond weer!
Amsterdamse Bos kan je gratis parkeren, pak je daar de bus naar het centrum.
Inderdaad, of ergens Amstelveen bij tram 5
Computer says nooooo
Transferium. http://www.parkerenindest ... sferium/pr-amsterdam.html

Je moet echt goed de weg weten ivm alle eenrichtingsverkeer straatjes en het is druk en duur. Voor onbekenden in amsterdam raad ik echt een transferium aan. Olympisch stadion bv. Tram 16 en 24 rijden daar om de paar minuten richting binnenstad.
Op zondag hoef je natuurlijk niet zo ver buiten het centrum te parkeren om gratis te staan. Check dit kaartje: http://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren/
Ja ik zou normaal ook een P+R adviseren maar het is ZONDAG.
Op zondag kan je in Oud Zuid en Oud West gratis parkeren de hele dag op straat bijv Nassaukade/Kinkerstraat omgeving Vondelpark (vlakbij Leidseplein) etc en nog meer stadsdelen maar dit is het dichtsbij het centrum. Op de site van Cition kan je t precies zien. Veel plezier!
Bij de van Boshuizenstraat in de woonwijk naast de beddenwinkel. Daar kun je op tram 5 of metro 51 stappen. Gratis parkeren.
Je kunt op erg veel plekken gratis parkeren, je gaat namelijk op zondag. Net buiten het centrum. Vaak kun je dan dat laatste stuk wel lopen, of je pakt de tram.
Zet hem gratis neer bij station Amsterdam Sloterdijk en neem de trein voor 5 minuten naar Centraal.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Op zondag is het zelfs op de albert cuijpmarkt gratis parkeren, zit je zo in het centrum, is zelfs te lopen.
Zet hem gratis in Noord bij ndsm pont. Dan 10minuutjes gratis met de pont en ben je op centraal.
Parkeren in ONTZETTEND duur in A'dam. Gemiddeld 5 euro per uur. Ik zou de trein of tram nemen.
vanaf daar 5minuutjes lopen en ben je op de dam/kalverstraat etc of je pakt de tram vanaf centraal als je het te koud vind
P&R Zeeburg zet ik hem meestal neer,hoef je niet het hele centrum van Amsterdam door. Weet niet van welke kant je komt aanrijden.maar het kost 8 euro voor een hele dag.En gratis kaartje voor de tram erbij ,voor max 5 personen dacht ik.En in 10 minuten sta je op Amsterdam centraal.
P&R Zeeburg, ideaal. Vanaf daar kan je met de tram naar het centraal station. Kost ¤8 voor de hele dag en je kan dan nog met 4 personen met de tram.
Ik dank jullie allen voor de reacties! Het scheelt inderdaad dat het zondag is. Maar bijvoorbeeld de laatste twee tips ga ik ook zeker onthouden voor het geval ik wel een keer doordeweeks in Amsterdam moet zijn met de auto.

Lekker slapen iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven