Gezondheid alle pijlers

Vage klachten

17-01-2013 14:28 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een maand of 3 / 4 heb ik behoorlijke heftige misselijkheidsklachten. Dit bouwt zich op in een periode van ongeveer 3 weken en daarna ben ik een avond en nacht ongelooflijk ziek en komt alles er uit. Hierna gaat het weer een paar dagen goed en begint alles weer van voor af aan.

Ik heb in de afgelopen maand al 2x een afspraak bij de dokter geprobeerd te maken, maar onze praktijk blijkt nog al een zooitje waardoor het iedere keer weer niet doorgaat.

Herkent iemand zich in deze klachten, of heeft iemand enig idee waar dit vandaan kan komen?

Ik maak uiteraard wel weer een nieuwe afspraak bij de dokter, maar misschien kan iemand hier mij tot die tijd helpen!?
Nieuwe afspraak bij de dokter of ga op zoek naar een andere dokter. Medisch advies kunnen we toch niet geven via een beeldscherm

Succes!!
Nee dat snap ik, maar wellicht herkent iemand de klachten...
misschien ga je telkens opnieuw weer iets eten waar je ziek van wordt?
it's a big club and you ain't in it
Hoe is het op het werk? En hoe is de relatie?

Hangt het samen met bepaalde zaken die je eet?

En kijk eens of je van praktijk kunt wisselen. Dat een afspraak 2x wordt afgezegd, dat is natuurlijk niet normaal.
Ik zou ook toch echt op je dokter wachten, niet netjes dat het al twee keer niet is doorgegaan. Ik zou niet afgaan op ideeen van een forum.

PS als de praktijk zo slcht is, snel op zoek naar een andere praktijk zou ik zeggen
of misschien wordt je afweer steeds weer op de proef gesteld.
raar dat er geen arts is. Daar betaal je wel voor.
Ik zou in ieder geval een dagboekje bijhouden met wat je eet en drinkt, evt stressfactoren, je activiteiten, bedtijden en klachten die je ervaart. Mss kun je zo een patroon herkennen.
Slijm?
Loopt het gelijk op met je menstrautiecyclus?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Eten ben ik zelf al bij gaan houden, maar daar kan ik niks raars in ontdekken. Of ik moet een allergie hebben ontwikkeld waar ik niet van op de hoogte ben.

Stress is absoluut uitgesloten, ik ben gelukkiger en relaxter dan ik in jaren ben geweest.

Menstruatiecyclus heb ik niet zo in de gaten gehouden of het daar gelijk mee loopt. Misschien daar eens op gaan letten. Maar wat zou dat zeggen?
quote:dwergje_88 schreef op 17 januari 2013 @ 15:45:

Eten ben ik zelf al bij gaan houden, maar daar kan ik niks raars in ontdekken. Of ik moet een allergie hebben ontwikkeld waar ik niet van op de hoogte ben.

Stress is absoluut uitgesloten, ik ben gelukkiger en relaxter dan ik in jaren ben geweest.

Menstruatiecyclus heb ik niet zo in de gaten gehouden of het daar gelijk mee loopt. Misschien daar eens op gaan letten. Maar wat zou dat zeggen?Overgevoelig voor hormonen misschien?
quote:louise1 schreef op 17 januari 2013 @ 15:47:

[...]

Overgevoelig voor hormonen misschien?Kan dat zomaar optreden? Menstruatie is natuurlijk al mijn halve leven en de misselijkheid pas een paar maanden..
Weet ik niet, ben geen dokter maar uit je OP viel me op dat het bijna een 4 wekencyclus is. Vandaar.
Slik je anticonceptie?

Ik ben er tijdelijk mee gestopt vanwege hevige (ochtend)misselijkheid. Gek genoeg heb ik er heel lang geen last van gehad tijdens het slikken van de Micro, tot recentelijk.

Ik kon me niet bewegen of ik had al braakreflexen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ja slik de Micro 30, eigenlijk nooit problemen mee gehad. Maar ik kan het eens aan de dokter voorleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven