TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
donderdag 17 januari 2013 om 14:03
donderdag 17 januari 2013 om 14:09
quote:lady-blue-eyes schreef op 17 januari 2013 @ 14:03:
nog wel...heb ook een beetje buikpijn als ik er aan denk. Maar heb 8 weken de tijd om ervoor te zorgen dat ik ze alle 100 lachend doe. Doe er wel steeds 10 en dan een andere oefening, dus geen 100 achter elkaar. Insane..dat wel..
Ben zelf ook een beetje Coocoo, dat helpt Dan zit je goed in dit topic!
nog wel...heb ook een beetje buikpijn als ik er aan denk. Maar heb 8 weken de tijd om ervoor te zorgen dat ik ze alle 100 lachend doe. Doe er wel steeds 10 en dan een andere oefening, dus geen 100 achter elkaar. Insane..dat wel..
Ben zelf ook een beetje Coocoo, dat helpt Dan zit je goed in dit topic!
donderdag 17 januari 2013 om 14:14
donderdag 17 januari 2013 om 14:18
quote:lady-blue-eyes schreef op 17 januari 2013 @ 14:14:
Lees idd wel eens mee, maar jullie hebben t zo gezellig samen dat ik me daar niet brutaal in wil mengen. Maar als t over sporten gaat...en die reclame voor insanity...daar kijk naar ik als een GTSTverslaafde om 8 uur naar RTL4.
Maar ja, ga dat eens in de huiskamer doen?
Bij mij past dat ook niet in de huiskamer. Bovendien zou mijn hond echt gaan flippen, als ik het zou (willen) proberen.
Maar dit topic heeft een harde kern en daarnaast mensen die een tijdje meeschrijven en dan weer verdwijnen, dus voel je vrij om je aan te sluiten.
Lees idd wel eens mee, maar jullie hebben t zo gezellig samen dat ik me daar niet brutaal in wil mengen. Maar als t over sporten gaat...en die reclame voor insanity...daar kijk naar ik als een GTSTverslaafde om 8 uur naar RTL4.
Maar ja, ga dat eens in de huiskamer doen?
Bij mij past dat ook niet in de huiskamer. Bovendien zou mijn hond echt gaan flippen, als ik het zou (willen) proberen.
Maar dit topic heeft een harde kern en daarnaast mensen die een tijdje meeschrijven en dan weer verdwijnen, dus voel je vrij om je aan te sluiten.
donderdag 17 januari 2013 om 14:18
donderdag 17 januari 2013 om 14:21
Zo. Nu weet ik ook waarom ik weer zo klem zat met mezelf.
Piet belde. En heb even kunnen kotsen.
Toch de onderhuidse spanningen op het werk. Zit meer in mijn systeem als ik dacht. Dus ik heb even een traantje gelaten en voel me weer wat rustiger.
Nu even spanning weg laten vloeien. En dan ga ik.
Misschien ga ik zelfs wel en zwemmen en aan de gewichten hangen...
Piet belde. En heb even kunnen kotsen.
Toch de onderhuidse spanningen op het werk. Zit meer in mijn systeem als ik dacht. Dus ik heb even een traantje gelaten en voel me weer wat rustiger.
Nu even spanning weg laten vloeien. En dan ga ik.
Misschien ga ik zelfs wel en zwemmen en aan de gewichten hangen...
donderdag 17 januari 2013 om 14:23
quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 14:18:
Dat bedoel ik. Ik kijk de reclame zo vaak op YouTube en denk steeds: JAAAAAAAAH DAT WIL IK!!!!!
Maar ja, ik doe t thuis toch liever niet.
Ben wel aan t kijken naar een loopband, zodat ik t hardlopen weer kan bijhouden. Dankzij CC wil ik gaan barefooten.
Ook al een crosstrainer overwogen?
Omdat je daarbij niet zo hard neerkomt, is het beter voor je knieen en je borsten. (Die laatste kan je wel weer laten liften, maar die eerste niet).
Dat bedoel ik. Ik kijk de reclame zo vaak op YouTube en denk steeds: JAAAAAAAAH DAT WIL IK!!!!!
Maar ja, ik doe t thuis toch liever niet.
Ben wel aan t kijken naar een loopband, zodat ik t hardlopen weer kan bijhouden. Dankzij CC wil ik gaan barefooten.
Ook al een crosstrainer overwogen?
Omdat je daarbij niet zo hard neerkomt, is het beter voor je knieen en je borsten. (Die laatste kan je wel weer laten liften, maar die eerste niet).
donderdag 17 januari 2013 om 16:30
donderdag 17 januari 2013 om 16:54
Is die lekker apa? Ik wilde vandaag nieuwe thee kopen maar ik kon niet kiezen (dus dat komt binnenkort wel) ze hadden ook rooibos-cranberry...
Peacy stage is om te leren dus als alles perfect gaat doe je iets verkeerd (of was je allang klaar met de opleiding)
Peacy stage is om te leren dus als alles perfect gaat doe je iets verkeerd (of was je allang klaar met de opleiding)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.