Gezondheid alle pijlers

Bietensap

17-01-2013 20:25 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen bietensap gekocht. Is de schuld van het forum, want iemand had geschreven dat het wonderen had gedaan voor haar huid, en toen ik googlede zag ik dit.

Ik heb een lastige huid en de laatste tijd wordt het weer erger onder invloed van hormonen. Volgens mij heb ik iets nodig wat zuivert, en dat wordt dus elke dag een glaasje bietensap.

Is er nog iemand die ooit dit briljante idee had en er iets over wil vertellen? Of beter nog: wie doet er mee?
Ik blijf zweren bij mijn Lourdeswater....

Neem jij mij soms niet serieus?
Ik drink het al een jaar elke ochtend en hoef deze koude dagen mijn droge huid een stuk minder in te smeren ! Ik zweer erbij!

Die van de zonnatura vind ik het 'lekkerst' trouwens!
quote:musicofilia schreef op 17 januari 2013 @ 20:34:

Ik drink het al een jaar elke ochtend en hoef deze koude dagen mijn droge huid een stuk minder in te smeren ! Ik zweer erbij!

Die van de zonnatura vind ik het 'lekkerst' trouwens!

Ik hoop vooral minder ontstekingen te krijgen. Plus ik moet herstellen van een ontsteking en bijbehorende antibioticakuur.

Waar koop je die van zonnatura? Ik heb er nu eentje van de natuurwinkel. Bij de Tuinen hadden ze ook bietensap, in de aanbieding nu zelfs, maar duurder dan bij de 'echte' natuurwinkel.
Gewoon bij de Albert Heijn in het zonnatura schap! Kost rond de twee euro voor een grote fles!

Bietensap is gewoon erg fijn vanwege de zuiverende werking, ik heb zelf geen last van puistjes ed, maar ik merk wel dat mijn huid er mooier uitziet en ook fijner voelt.

Probeer het vol te houden! Liefst op nuchtere maag en zonder nadenken opdrinken.Maar ik heb mijn bietjes nog steeds liever gesneden met appel en fetakaas *grijns*
Nou, ik neem morgen ook een fles bietensap mee. Baat het niet, dan schaadt het niet. En doping is hier altijd welkom.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik djoezz m'n eigen bietjes. Wel met een beetje gember en een sinaasappel, of met een appel en/of wortel. Erg lekker. Puur biet vind ik toch wat minder.

Ik wissel diverse sapjes af, weet dus niet of mijn superwomantoestand geheel aan de bietjes te danken is (roze plas dan weer wel).
en afwisselen met appel selderijsap. Selderij werkt ook ontsteking remmend en drijft vocht af wat je niet nodig hebt.
Volgens mij heeft mijn Appie dat niet hoor! Misschien alleen de grote filialen?

Daarom Mrs!

Anna jémig ik wil ook superwoman worden. Maar zelf juicen vind ik toch iets te ambitieus.

Waterplant koop je dat zo, appel-selderijsap? Ik vind selderij echt vreselijk vies.
Frizzy, waar heb je die antibiotica kuur voor gehad dan?

Heb je ook last van rosacea of alleen acne?
Nee alleen acne. Wat helemaal onder controle was overigens, ik had intussen weer een puntgaaf huidje, maar nu doet de boel weer gek.

De kuur was niet daarvoor hoor, ik had een andere ontsteking in mijn lijf. En heb daar toch wel een klap van gekregen.
Ik ben een thuisperser sorry
Hebben jullie daar allerlei supersonische apparaten voor?
Ah oke, goed van de bietensap, lijkt me ook heel gezond en goed voor de huid.

Wel apart dat de acne dan verergerd is door gebruik van een ab.

Weet je ook waardoor het de vorige keer weg is gegaan?
Nou, ik ga ook naar een kleine appie, en daar staat het hélemaal onderaan in het schap bij de zonnatura theetjes en rijstewafels enzo. Goed zoeken, scheelt veel geld en het is gewoon puur bietensap zonder rotzooi, dus net zo goed als in de reformzaak!
quote:jannaj123 schreef op 17 januari 2013 @ 21:10:

Ah oke, goed van de bietensap, lijkt me ook heel gezond en goed voor de huid.

Wel apart dat de acne dan verergerd is door gebruik van een ab.

Weet je ook waardoor het de vorige keer weg is gegaan?Neeeeee je begrijpt me niet! Daardoor is de acne niet terug gekomen. Die is terug gekomen door een hormoonschommeling (denk ik), en vorige keer heb ik die onder controle gekregen door behandeling bij een acne instituut (onder andere ook een ontgifting).
quote:musicofilia schreef op 17 januari 2013 @ 21:11:

Nou, ik ga ook naar een kleine appie, en daar staat het hélemaal onderaan in het schap bij de zonnatura theetjes en rijstewafels enzo. Goed zoeken, scheelt veel geld en het is gewoon puur bietensap zonder rotzooi, dus net zo goed als in de reformzaak!Op de mijne staat wel 'nitraatarm'. Das beter.
Ooeeh, niu ga ik morgen ook even naar Appie voor bietensap. Na zwangerschap heb ik zo weinig puf. Het gaat wel beter, maar een boost is misschien niet zo gek. Dank je voor het openen van topic Frizz, was er anders niet opgekomen.
quote:Pompiedoe schreef op 17 januari 2013 @ 21:16:

Ooeeh, niu ga ik morgen ook even naar Appie voor bietensap. Na zwangerschap heb ik zo weinig puf. Het gaat wel beter, maar een boost is misschien niet zo gek. Dank je voor het openen van topic Frizz, was er anders niet opgekomen.Hee Pom! Gaat alles goed met jullie? Gaan we samen aan de bietensapkuur?
Voor acne zweer ik overigens bij HNS plex van essential organics. Mijn zusje had zware acne, 3 tabletjes per dag en een puntgave huid. Ik slik nu ook 2 tabletjes per dag en heb er wel baat bij, maar het is niet goedkoop...helaas.
Ja alles goed hier en met jou? Prima om samen aan bietensapkuur te gaan. Elkaar updaten in dit topic??
Je kunt zulke samenstellingen toch ook wel goedkoper vinden?

Ja kom je updaten?
Aah, nitraatarm is voor mij niet echt een pré , gewoon goed vitamine c erbij blijven slikken zodat het makkelijk omgezet wordt in nitriet (= energieverhogend).
Vitamine C erbij? Hmmm dat slik in niet. Het zit wel in mijn multi volgens mij maar die slik in niet dagelijks.

Dus dan zou ik dat moeten kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven