Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
donderdag 17 januari 2013 om 22:47
quote:Lotte35 schreef op 17 januari 2013 @ 22:13:
Mensen, ik durf het eigenlijk niet te zeggen.
Het is echt erg, en jullie mogen me ook best stenigen (of iets in die trant).
Maar..... ik had vandaag best een beetje met Janine te doen.......
Ik eingelijk niet ze had niet eens tijd voor haar kinderen omdat ze alleen achter Maxime en Maarten achter na zat.
Ben ik nu een beetje te hard??
Mensen, ik durf het eigenlijk niet te zeggen.
Het is echt erg, en jullie mogen me ook best stenigen (of iets in die trant).
Maar..... ik had vandaag best een beetje met Janine te doen.......
Ik eingelijk niet ze had niet eens tijd voor haar kinderen omdat ze alleen achter Maxime en Maarten achter na zat.
Ben ik nu een beetje te hard??
vrijdag 18 januari 2013 om 00:41
Ik vind dat ze wel vaker van die klucht-achtige dingen erin mogen doen, net als nu met Jef.
Gewoon dat er af en toe eens iemand struikelt of dat dat ziekenhuisbed een keertje doorzakt omdat het gewoon versleten is of dat de deur van t ziekenhuiskamertje eruit pleurt om dezelfde reden.
Beetje humor, lijkt me veel leuker!
Gewoon dat er af en toe eens iemand struikelt of dat dat ziekenhuisbed een keertje doorzakt omdat het gewoon versleten is of dat de deur van t ziekenhuiskamertje eruit pleurt om dezelfde reden.
Beetje humor, lijkt me veel leuker!
vrijdag 18 januari 2013 om 07:34
Ik had het ook met Janine...Die laatste blik van haar, zoals ze nog even de kamer inkeek, en de blik van Maxime opving.
Dit keer heeft ze namelijk wel gelijk, maar ja, komt natuurlijk ook voort uit de vorige keer, toen ze Maxime onterecht beschuldigde en ook nogal doordraafde...
Wat een subtiele manipulaties van Maxime trouwens...huilen bij Ludo. Bij Nina juist Janine wegzetten als een goede moeder. Het zat eraan te komen dat het zou gaan werken.
Dit keer heeft ze namelijk wel gelijk, maar ja, komt natuurlijk ook voort uit de vorige keer, toen ze Maxime onterecht beschuldigde en ook nogal doordraafde...
Wat een subtiele manipulaties van Maxime trouwens...huilen bij Ludo. Bij Nina juist Janine wegzetten als een goede moeder. Het zat eraan te komen dat het zou gaan werken.
vrijdag 18 januari 2013 om 13:19
quote:poldervrouw schreef op 18 januari 2013 @ 07:51:
Wil je écht weten hoe het met onze " geliefde " geetee es tee ers is ? Je kan ze op Twitter volgen onder hun " eigen" naam. Heeeeerlijk om je tl vol gespamd te krijgen met álles wat er in ze omgaat. VHet zal je werk maar zijn om namens de meerdijkers de hele dag te twitteren
Wil je écht weten hoe het met onze " geliefde " geetee es tee ers is ? Je kan ze op Twitter volgen onder hun " eigen" naam. Heeeeerlijk om je tl vol gespamd te krijgen met álles wat er in ze omgaat. VHet zal je werk maar zijn om namens de meerdijkers de hele dag te twitteren
vrijdag 18 januari 2013 om 15:11
vrijdag 18 januari 2013 om 18:16
quote:Moonlight82 schreef op 18 januari 2013 @ 13:19:
[...]
Het zal je werk maar zijn om namens de meerdijkers de hele dag te twitteren
Dat lijkt me een mooi klusje voor de meeschrijvers in dit topic.
Dan zou Bing de godganse dag melden dat hij zo moet poepen maar dat het niet lukt en Rik zou jammeren om zijn verdwenen nek.
[...]
Het zal je werk maar zijn om namens de meerdijkers de hele dag te twitteren
Dat lijkt me een mooi klusje voor de meeschrijvers in dit topic.
Dan zou Bing de godganse dag melden dat hij zo moet poepen maar dat het niet lukt en Rik zou jammeren om zijn verdwenen nek.