doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Girl_Next_Door schreef op 14 mei 2008 @ 12:49:

[...]

@Roland, welk strand? Wil niet in mijn haast de verkeerde kant oprijden....

Laten we het leuk houden voor iedereen en een beetje centraal, was er bij Harderwijk ook niet een leuk & nat gebeuren?

Ben ik nou de nieuwe vraag vergeten; stom he? Och, Boogschutter heeft er eentje, laten we die staan....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
damn... Harderwijk... dat klink al meer alsof ik nog kan winnen 'als eerste op het strand'

vertel dan toch maar, als nieuwe vraag, wat de hoofdprijs is?
Okee, ik ga het verklappen: verwensessie door twee gezonde strandwachters in een afgeschermd duinpannetje, beginnend en eindigend met een massage.... Champie en Slagroom is voor gezorgd

Vraag van B maar laten staan nog?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Doe maar wel....heb ik uiteindelijk een vraag en zou ik er geen vraag op krijgen....
Hm, heel veel spannende dingen. De eerste keer dat ik daar was terwijl ik daar niet hoorde te zijn. Niets gebeurd, maar wel ontzettend spannend. Zoenen in een taxi terwijl nr1 om de hoek op me stond te wachten, hele passionele lift-rit... ik kan nog wel even door gaan zo...

Etenswaren in het sexspel, leuk of niet?
Slagroom e.d. lijkt me best verfrissend en lekker, andere dingen lijken me niet zo geschikt. Of mis ik dan toch iets?

Als je net een date met je SV hebt gehad, kun je dan nog enthousiasme voor nr.1 opbrengen of juist helemaal niet?
opbrengen wel... maar ik heb hier regelmatig het woord 'piemelpap' voorbij zien komen... dat ontneemt me echt alle lust...

bovendien drijft bij mij dan ook snel de ontrouw naar boven, waar ik nog altijd wel van baal...

hoe vaak heb je seks in de week, en hoe vaak wil je seks in de week?
1) te weinig (soms zelfs niet) en 2) keertje of 4 zou wel fijn zijn...

Piemelpap? Duh.... ik loop weer 's achter, que'est-ce que c'est?
@CS - Aaarrhhh, wat een verschrikkelijk woord is dat toch! Kan die op het lijstje "verboden woorden"!

Nu twee tot drie keer per week (gemiddeld), aantal is redelijk te noemen...

Wat is er buiten de spanning anders aan een sv?
Het fysieke, het leuke van een nieuw iemand om te ontdekken waar de knopjes zitten. En natuurlijk gewoon lekker ongeremd kunnen genieten met een relatief onbekende en nieuwe persoon.

Bijkomend (maar niet onbelangrijk) is het gevoel dat je er een vriend(in) bij hebt, stiekum mailen/sms'en/bellen, elkaar opgeilen met spannende foto's :-)

Nog meer suggesties voor de verbodenwoordenlijst?
Piemelbrie......

Wat nog meer?
Kopkaas...

What else?
ontplofte egel...

nog meer?
Alsjeblieft zeg... wat een libidokillend gebeuren!

Leuke woorden graag!
Hmmm, dan wordt het wel iets met een hoog en lichtelijk klef Story-gehalte, maar vooruit:

honingpotje

Next 1 ?
Nog nooit een honingpotje in de Story zien staan

Liefdesgrotje ( yukk)

Wat nog meer?
nu... hier!

(of is dat meer wat ik graag wil horen?)

nog meer leuke woorden?
In de juiste context is heel simpel "Neuk me, nu..." een van de leukste dingen om te horen...

Meer suggesties?
kom eens hier...

nog meer?
Lik me...

...
"Niet stoppen! Niet stoppen! Niet stoppen! Niet....."

Next?
Doe alles met me , wat God verboden heeft..

...
hou je mond

...
Toegegeven, honingpotje en liefdesgrotje zijn niet bepaald opwindend... directheid is geiler.

Geen woorden maar daden dan maar

Zie dat ik tijdens het posten alweer ingehaald ben door fijne geile praat...
Dieper, harder,wilder..

...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven