De schuld van het forum!
vrijdag 18 januari 2013 om 11:45
Ik las net dat iemand een bepaald sapje had gekocht op aanraden van iemand op het forum, voor een betere huid.
Zelf heb ik weleens een bepaald haarproduct gekocht waarover ik hier gelezen had (waardeloos spul trouwens), en ben ik aan de Rapley-methode begonnen met mijn kinderen (werkte voor oudste, maar niet voor jongste) en er zijn vast nog wel wat dingen waarbij mijn mening/aankopen door het forum beinvloed was.
Wat heb jij gekocht/gedaan op aanraden van iemand op het forum?
Zelf heb ik weleens een bepaald haarproduct gekocht waarover ik hier gelezen had (waardeloos spul trouwens), en ben ik aan de Rapley-methode begonnen met mijn kinderen (werkte voor oudste, maar niet voor jongste) en er zijn vast nog wel wat dingen waarbij mijn mening/aankopen door het forum beinvloed was.
Wat heb jij gekocht/gedaan op aanraden van iemand op het forum?
vrijdag 18 januari 2013 om 11:58
vrijdag 18 januari 2013 om 11:58
vrijdag 18 januari 2013 om 11:59
Dasty is Het Schoonmaakmiddel waar je niet zonder kunt. Gele fles, bij de Wibra. Kost drie keer niks, en je tegels vallen nog net niet van de muur af als je het er op spuit. Uiteraard ben ik een trendsetter en had ik Viva hier niet voor nodig, ik was al een dankbare grootverbruiker van het spulletje.
vrijdag 18 januari 2013 om 12:00
vrijdag 18 januari 2013 om 12:00
quote:waarbij schreef op 18 januari 2013 @ 11:59:
Dasty is Het Schoonmaakmiddel waar je niet zonder kunt. Gele fles, bij de Wibra. Kost drie keer niks, en je tegels vallen nog net niet van de muur af als je het er op spuit. Uiteraard ben ik een trendsetter en had ik Viva hier niet voor nodig, ik was al een dankbare grootverbruiker van het spulletje.
Oke, dank je!
"krabbelt Dasty op boodschappenlijstje "
Oke, dank je!
"krabbelt Dasty op boodschappenlijstje "
vrijdag 18 januari 2013 om 12:01
Ik doe eigenlijk te weinig met tips... Ik dacht laatst dat ik nog eens wat boeken moet gaan hslen die forummers aanraden (over uit depressie komen, over nee zeggen en het leven in eigen hand nemen, over luisteren naar je gevoel en intuitie, over accepteren dat niet heel de wereld je aardig vindt, over het vinden van je eigen pad).