The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
De lerares Nederlands. Echt zo'n lief mens, ik denk er nog wel eens aan.

Ga je komend weekend iets leuks doen?
Aan meerdere.. Juf Martha op de basisschool, n lieverd die me heel goed begreep, kon geweldig voorlezen. Als ik d'r nu nog weleens zie geeft ze me 'n dikke pakkerd Mijn beide Engelse leraren zijn mede de redenen dat ik n zwak heb voor Engeland. Geweldige kleine mannetjes En op spw... 'n Man waar ik enorme vooroordelen over had (onverzorgd, dikke wollen truien met giga zweetplekken) Bleek n enorme lieverd en heeft me door n mega kuttijd getrokken.

Vooral slapen! Ben zo moehhhh! Lekker genieten met mn liefie!

Beschrijf je eerste zoen eens uitgebreid.
Ok, andere vraag. Wil niet dat we vastlopen en merk 'n beetje 'n sleur.

Als je iets tegen je moeder zou mogen zeggen, wat je nooit tegen d'r hebt kunnen of durven zeggen, wat zou dat zijn?
Onnoemelijk veel dingen. Jammer genoeg zal ik dat nooit meer kunnen vragen...

Vraag blijft staan..
Ze is helaas al overleden, dus vragen word moeilijk.

Maar als het kon zou ik vragen hoe zij haar overgang heeft ervaren.

Zou jij een week zonder je telefoon kunnen?
Een week zonder bellen zou prima lukken, een week zonder de overige functies zou lastiger zijn maar ook nog te doen, zeker op vakantie als er andere dingen te doen zijn en er een ander ritme is.

Wat is jouw mening over Friesland?
Ik zou er best willen wonen. Lekker rustig, ruim wonen voor de prijs waar je in de Randstad 3 hoog achter zit, ben dol op Fries Roggebrood en eh.... ja, dat was het geloof ik wel

In welke provincie woon jij?
In provincie Gelderland.

Ben jij ook zo klaar met dat hele Lance Armstrong gebeuren?
Nog niet helemaal maar kan me voorstellen dat dat voor niet iedereen geldt. Ik volg ook niet alles moet ik zeggen.

Als je een treinconducteur zou zijn, zou je dan iedere zwartrijder een boete geven?
Ja.

Vind je dat slecht van me?
Nee hoor, als je gebruik maakt van een dienst moet je daarvoor betalen.

Wat vind jij dat ze strenger moeten controleren in NL?
Op zwart werk tijdens het ontvangen van een uitkering. Daar kan ik me echt kapot aan ergeren. En dan nog durven zeggen dat die uitkering ook geen vetpot is. Daar is het ook niet voor bedoeld!

Heb jij ooit wel eens je baan opgezegd om je 'droom' te gaan volgen?
Nee nog nooit

Wat vind jij een mooie bloem?
Hyacinten vind ik mooi.

Wat is de stijl van je interieur, en zou je dat anders willen?
Your luck's about to change, cher.
Minimalistisch. Zo wil ik het houden, maar dan wel graag wat meer design (en wat antieke stukken).

Ga je nog op wintersport?
Absoluut niet

Ben je creatief? Zo ja, waar uit zich dat dan in?
Ja, in theatersport.

Heb jij irl een ouderwetse naam of juist een naam die - ten tijde van je geboorte - heel hip was of juist een vrij unieke naam?
Leuk, theater

Mijn doopnamen zijn heel ouderwets. Mijn roepnaam is vrij uniek en de verbastering daarvan (die ik voer) is ook nog steeds vrij uniek, alhoewel er in 2012 zo'n 10 kindjes zijn geboren die ook zo genoemd zijn. In de VS en Canada heb ik wel 's mensen ontmoet met "mijn" naam.

Wat vind je het stomste tv programma ooit?
Teletubbies (alhoewel er vast sindsdien stommere dingen voorbij zijn gekomen maar zoveel kijk ik niet).

Wat vind je de grappigste film die je kent?
Fun with Dick and Jane (versie met Jim Carrey en Tea Leoni). Heel flauw, maar ik vind dat leuk.

Heb jij een website (of weblog) (of misschien ooit gehad)?
Wij hebben een website laten maken/gehad voor iedereen die op onze bruiloft was uitgenodigd. Hierop kon iedereen alle voorbereidingen volgen. Leuke reacties op gekregen Website staat nu op cd voor ons.

Heb jij de beruchte griep al gehad?
Nee.

Welke catergorie vragen vind je het leukst?
Over een onderwerp waar ik iets over weet, dus koken/eten, popmuziek weet ik werkelijk niets van dus dat vind ik altijd lastig en seksvragen hoeft van mij ook niet zo. Verder vind ik nadenk vragen wel leuk die wat algemeen zijn, zoals als je perse iemand zou moeten laten vermoorden wie, zou dat dan zijn? Maar eigenlijk vind ik de meeste vragen wel leuk.

Hij si vast al 100 keer voorbij geweest, maar ik heb niet zoveel inspiratie vandaag. Welke acteur zou jou moeten spelen in een film over je leven?
Christina Ricci

Welk spelletje op overig vind je het leukst?
Jim Parsons.

The never ending question.

Als een bekende kok iets voor jou zou moeten koken, welke kok en welk gerecht zou dat dan moeten zijn en welke bekende persoon, niet zijnde een popmuzikant, zou dat dan samen met jou moeten opeten? Ook anderen dan vosje mogen deze vraag beantwoorden hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven