Aan meerdere.. Juf Martha op de basisschool, n lieverd die me heel goed begreep, kon geweldig voorlezen. Als ik d'r nu nog weleens zie geeft ze me 'n dikke pakkerd Mijn beide Engelse leraren zijn mede de redenen dat ik n zwak heb voor Engeland. Geweldige kleine mannetjes En op spw... 'n Man waar ik enorme vooroordelen over had (onverzorgd, dikke wollen truien met giga zweetplekken) Bleek n enorme lieverd en heeft me door n mega kuttijd getrokken.
Vooral slapen! Ben zo moehhhh! Lekker genieten met mn liefie!
Een week zonder bellen zou prima lukken, een week zonder de overige functies zou lastiger zijn maar ook nog te doen, zeker op vakantie als er andere dingen te doen zijn en er een ander ritme is.
Ik zou er best willen wonen. Lekker rustig, ruim wonen voor de prijs waar je in de Randstad 3 hoog achter zit, ben dol op Fries Roggebrood en eh.... ja, dat was het geloof ik wel
Op zwart werk tijdens het ontvangen van een uitkering. Daar kan ik me echt kapot aan ergeren. En dan nog durven zeggen dat die uitkering ook geen vetpot is. Daar is het ook niet voor bedoeld!
Heb jij ooit wel eens je baan opgezegd om je 'droom' te gaan volgen?
Mijn doopnamen zijn heel ouderwets. Mijn roepnaam is vrij uniek en de verbastering daarvan (die ik voer) is ook nog steeds vrij uniek, alhoewel er in 2012 zo'n 10 kindjes zijn geboren die ook zo genoemd zijn. In de VS en Canada heb ik wel 's mensen ontmoet met "mijn" naam.
Wij hebben een website laten maken/gehad voor iedereen die op onze bruiloft was uitgenodigd. Hierop kon iedereen alle voorbereidingen volgen. Leuke reacties op gekregen Website staat nu op cd voor ons.
Over een onderwerp waar ik iets over weet, dus koken/eten, popmuziek weet ik werkelijk niets van dus dat vind ik altijd lastig en seksvragen hoeft van mij ook niet zo. Verder vind ik nadenk vragen wel leuk die wat algemeen zijn, zoals als je perse iemand zou moeten laten vermoorden wie, zou dat dan zijn? Maar eigenlijk vind ik de meeste vragen wel leuk.
Hij si vast al 100 keer voorbij geweest, maar ik heb niet zoveel inspiratie vandaag. Welke acteur zou jou moeten spelen in een film over je leven?
Als een bekende kok iets voor jou zou moeten koken, welke kok en welk gerecht zou dat dan moeten zijn en welke bekende persoon, niet zijnde een popmuzikant, zou dat dan samen met jou moeten opeten? Ook anderen dan vosje mogen deze vraag beantwoorden hoor!