Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Onder de douche Peacy?
Pimpel: Wees blij dat je in blijde afwachting bent van je baas en niet in verwachting
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 januari 2013 @ 13:56:

Onder de douche Peacy?Nee, ik sta zo, dat Grobs en Schaapje mij eerst weg moeten halen (of afleiden)
quote:Peacy schreef op 18 januari 2013 @ 13:56:

Pimpel: Wees blij dat je in blijde afwachting bent van je baas en niet in verwachting

zoon riep laatst dat ie wel heel graag een broertje wil.

Hij schijnt niet te snappen dat ik daar al een beetje oud voor ben hahaha
Há Peacy! Toevallig heb ik een paar leuke collega's gecharterd (er moet gesjouwd worden hè), dus dat met dat afleiden komt helemaal goed!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 januari 2013 @ 14:00:

[...]

Hij schijnt niet te snappen dat ik daar al een beetje oud voor ben hahahaBehalve dat neem ik zomaar aan dat dat broertje dan ook niet door je baas gemaakt dient te worden
quote:Grobbekuiken schreef op 18 januari 2013 @ 14:01:

Há Peacy! Toevallig heb ik een paar leuke collega's gecharterd (er moet gesjouwd worden hè), dus dat met dat afleiden komt helemaal goed!*kijkt door het raam of er leuke collega's van Grobs langskomen
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 januari 2013 @ 14:00:

[...]

Hij schijnt niet te snappen dat ik daar al een beetje oud voor ben hahaha
quote:Grobbekuiken schreef op 18 januari 2013 @ 14:03:

[...]

Behalve dat neem ik zomaar aan dat dat broertje dan ook niet door je baas gemaakt dient te worden

doe dit nou niet!!!

Nu slaap ik vannacht weer niet!!!
Maar goed trouwens dat ik dit lees nu hij al weg is...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 januari 2013 @ 15:17:

[...]

doe dit nou niet!!!

Nu slaap ik vannacht weer niet!!! Ghèhèhè....sowwy!
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 januari 2013 @ 15:23:

Maar goed trouwens dat ik dit lees nu hij al weg is...

het idee....!

Vrijdagmiddag hebben jullie nog leuke weekendplannen? vanavond komt mijn moeder....
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Deeds!!

Morgen naar een open dag van de school waar zoon graag naar toe wil, maar dat is maar een uurtje of 2.

Voor de rest geen plannen.

Jij verder nog, behalve het bezoek van je moeder?
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 18 januari 2013 @ 16:40:

Deeds!!

Morgen naar een open dag van de school waar zoon graag naar toe wil, maar dat is maar een uurtje of 2.

Voor de rest geen plannen.

Jij verder nog, behalve het bezoek van je moeder?

Oh spannend!

Heb verder ook geen plannen, behalve op de bank hangen, uitslapen... schaatsen gaat t niet worden helaas ...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Een hele hoop leren etc.
quote:DeeDee86 schreef op 18 januari 2013 @ 16:50:

[...]

Oh spannend!

Heb verder ook geen plannen, behalve op de bank hangen, uitslapen... schaatsen gaat t niet worden helaas ... Niet?! Waarom niet? De bank is voorzien van superglue? Je schaatsen zijn niet geslepen? Er is geen leuk ijsbaantje in de buurt? Het gaat toch dooien? Je scharrel neemt al je tijd in beslag? Moeders blijft te lang hangen? Je schaatsen blijken toch rollerskates te zijn? Je moet werken? Ehm.....en nu weet ik het niet meer....
Ik heb plannen waar ik waarschijnlijk heul veel spijt van ga krijgen.

We gaan naar Vrienden van de Amstel, en eerst hapje eten met 4 bevriende stellen.

Ik ben bang dat dit teveel is voor m'n lijf, maar dat merk ik dan zondag wel...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 januari 2013 @ 19:12:

Ik heb plannen waar ik waarschijnlijk heul veel spijt van ga krijgen.

We gaan naar Vrienden van de Amstel, en eerst hapje eten met 4 bevriende stellen.

Ik ben bang dat dit teveel is voor m'n lijf, maar dat merk ik dan zondag wel...OK, met jouw gezondheid zou ik zeker niet willen ruilen, die is absoluut naadje , maar Vrienden van Amstel?! Wauwie!! Gááááf!!
*breekt even in om lieve Grobs, mijn floofde ja, een dikke knuf en kus te geven, ik mis je!*
quote:tzippa2 schreef op 18 januari 2013 @ 19:22:

*breekt even in om lieve Grobs, mijn floofde ja, een dikke knuf en kus te geven, ik mis je!*

Heerlijk! Voel me ineens helemaal geliefd
Heeeee Grobbekuiken! Ja je hebt me wel een beetje verwaarloosd, maar het is je vergeven hoor :-)

Hoe is het met je zoon? En op 't werk? Hier gaat t goed hoor!

Leuk je weer eens tegen te komen!
quote:Grobbekuiken schreef op 18 januari 2013 @ 19:32:

[...]

Heerlijk! Voel me ineens helemaal geliefd

Dat ben je ook, iig zeker door mij

Ik las dat je wat luchtiger wou kletsen, maar kun je me vertellen of het goed gaat met Macho, Bomber en jou? Kan ik weer uitbreken
quote:tzippa2 schreef op 18 januari 2013 @ 19:47:

[...]

Dat ben je ook, iig zeker door mij

Ik las dat je wat luchtiger wou kletsen, maar kun je me vertellen of het goed gaat met Macho, Bomber en jou? Kan ik weer uitbreken Ja hoor lieverd, het gaat goed met me. Ben alleen vreselijk druk en heb dat in m'n vrije tijd behoefte aan niks-aan-de-hand onzin. Maar ben je zeker niet vergeten hoor!
quote:kabouterpuntmuts schreef op 18 januari 2013 @ 19:45:

Heeeee Grobbekuiken! Ja je hebt me wel een beetje verwaarloosd, maar het is je vergeven hoor :-)

Hoe is het met je zoon? En op 't werk? Hier gaat t goed hoor!

Leuk je weer eens tegen te komen!

Hai mop! Nou ja, druk dus maar verder goed. En even, buiten m'n RL om, zin om gewoon even lekker anoniem gek te doen. Heerlijk!

Maar ook jou ben ik niet vergeten hoor, denk nog regelmatig aan je. Blij dat het goed met je gaat
quote:Grobbekuiken schreef op 18 januari 2013 @ 19:15:

[...]

OK, met jouw gezondheid zou ik zeker niet willen ruilen, die is absoluut naadje , maar Vrienden van Amstel?! Wauwie!! Gááááf!!

Nou he.

Eindelijk Rob de Nijs live zien...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven