**Uitgerekend December 2008*** DEEL 2

09-05-2008 17:17 5499 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKidsuitgerekendbevallennaamPatti70 38 2e 2 dec. 11 nov. meisjepinkeltje81 27 2e 7 dec. 11 nov Minkesmurf01 32 1e 2 dec. 2 dec. meisjemeissie80 28 1e 4 dec. 10 dec. Charlottehopeful 34 3e 14 dec. 12 dec. Senne Beau Cherise1981 27 1e 11 dec. 17 dec. YaraCrini29 4e 24 dec. 17 dec. David Matthias plukkie 30 1e 5 dec. 19 dec. zoon pluis 31 1e 31 dec. 19 dec. Ruben Merder 31 1e 13 dec. 20 dec. meisje sunlight 30 2e 31 dec. 23 dec. zoon vlinder 22 1e 22 dec. 23 dec. zoon Sweety 34 1e 11 dec. 24 dec. meisjeGutje 28 3e 28 dec. 29 dec. Emma eles 35 1e 30 dec. 2 jan. zoon Yamuna 29 1e 24 dec. 6 jan. Danielle
Tuurlijk Yamuna.....en blijf beetje meelezen bij jullie hoor....wil alles lezen over hoe het jullie vergaat ...enne wat t gaat worden...namen....;-)

x
mag vandaag mijn moeders voor moeders kratten weer inleveren... alle 8 flessen vol

ik ben een zijkwijf !
jee just married. wat een ongelofelijk rotnieuws zeg.

snok, ik hoop voor je dat morgen alles ok is en dat je geen curretage hoeft.

eles hihi. nog niet verteld terwijl ze het al raden. hoelang ga je dat volhouden, geloof nooit dat ze er in trappen tot 30 december hihi.

yamuna gisteren misschien wat fel gereageerd, sorry.

was gewoon heel moe en dan kan ik niet veel hebben. snap jou punt op zich ook wel maar wil ook weleens gewoon kunnen klagen zonder dat het erg gevonden hoeft te worden. als je hoort wat ik over die kids af en toe roep hihihi. en toch ben ik enorm blij met ze en besef ik hoe gelukkig ik mag zijn met ze. .........al komt behang af en toe heel goed van pas hihi lol.

het was in ieder geval niet op jou persoonlijk bedoeld. als het zo over kwam sorry daarvoor. had mijn dag niet en daar mag je niet de dupe van worden.

verder gaat het hier wel weer wat. ben nog giga moe maar ja he. hoort erbij....... ben al wat bekomen. wel grappig op zich, huil eigenlijk nooit en nu zat ik gisteren een hele dag bijna snotterend op de bank en zo hahahhahahah stom wijf ben ik ook he.
@sunlight, mijn moeder kan op zulke momenten heel zakelijk zijn, dus dat was wel even goed. Heb haar wel een dikke knuffel gegeven, voor haar was het misschien nog wel lastiger op dat moment dan voor mij, ze wilde me zo graag geruststellen. Ik was zelfs een beetje opgelucht dat mijn vermoedens juist waren (al hoopte ik natuurlijk op een friemel van 10 wkn met kloppend hartje!) Ik ben ook blij dat ik het nu weet, ipv nog lang in de waan te leven dat ik zwanger bent terwijl er dus al 4 wkn niets meer gebeurd van binnen.

Ik durfde m'n emotie's ook niet echt te uitten bij mams, terwijl we enorm dik met elkaar zijn maar juist om dat we zo dicht bij elkaar staan was het moeilijk. De dag erna gingen we naar mijn schoonouders om het te vertellen (kwamen eigenlijk voor de blijde boodschap) en toen kwamen de tranen toen ik een arm om me heen kreeg van schoonmoeder en schoonvader notabene! Achteraf hilarisch! Zo dik zijn wij namelijk niet met elkaar!
Waar slik je medicijnen voor Linda? En heb je erg veel last nu je ze niet mag slikken?

Ik smeer eigenlijk niet. Heb vorige keer gesmeerd, bloedduur spul, en geen streepje, maar drie weken voor de bevalling sprong mijn huid ineens alle kanten uit en zat ik onder de striae. Dus veel meer zal er niet bijkomen

Ik ben trouwens de ben-je-dikker-geworden? fase allang voorbij, ik ben weer gewoon ruim vier maanden zwanger nu.

Net als bij zoon toendertijd.
oh gutje no hard feelings hoor.

Ik kan ook erg scherp uit de hoek komen dus dan mag ik ook wel eens wat incasseren.

Mijn relaas was ook niet tegen wie dan ook persoonlijk bedoeld.
Haha, sunlight, mag je straks weer in discussie met je VK hoelang je al zwanger bent.
JM dat is dan wel weer fijn dat je schoonouders zo meelevend reageren.

Voor je moeder moet het idd wel moeilijk zijn geweest, het is niet alleen jouw kindje, maar ook haar kleinkind, en jij bent natuurlijk gewoon haar kind tegen wie ze nu moet zeggen dat het niet goed is. Lijkt me gewoon hartstikke rot om te moeten doen.
als ik een strak shirt aan heb en kijk in de spiegel denk ik wel eens ... t lijkt wel aanstellerietis maar t zit er echt ...
Wie weet Eles

Ik was vorige week bij de echo en de gyn keek naar mn buik en toen weer in het dossier en zei: goh, das best wel snel al weer he, die buik?
Ha dames,

Daar ben ik weer na lange radiostilte. Ik had mijn laptop uitgeleend en heb hem ein-de-lijk weer terug.. hij is gemist! Hihi.

Alle dames met goed nieuws: van harte!!!!

Heb ook hele efijne dagen in de zon gehad en moederdag bloemen van mijn lief gehad, dus voel me toch al beetje mama… hihi

Heb helaas nog twee keer een korte bloeding gehad dus kan niet wachten tot zaterdag, heb dan mijn 2e echo en hoop dat omvang dan wel klopt en hartactiviteit uidelijk is.

Ik heb alles geprobeerd bij te lezen maar moet zeggen dat ik niet erg veel zin kreeg te schrijven na de opmerkingen over zeuren over de zwangerschap. Ik schrijf vanaf dag 1 mee op het decemberforum en vanaf toen hebben we altidj gezegd dat het forum is om alle svan je af te schrijven en met elkaar te delen. Leuke em ninder leuke dingen en om je zeurmomenten kwijt te raken, omdat je immer sniet tegen iedereen in je omgeving kan BLIJVEN praten overt je zwagerschap. Als de teneur wordt dat iedereen die geen MMM achter de rug heeft z;n mond moet houden over klachten, heb ik niet meer zo’n zin om mee te schrijven. No offence natuurlijk…

Nu ff de laatste dagen nog bij lezen….
Hey Sunlight;

ik slik betablokkers normaal gesproken; voor mijn hart. Moet ze straks rond 6/7e maand wel weer gaan slikken omdat het dan lichamelijk weer wat zwaarder wort maar nu zou het meer kwaad kunnen doen voor de spruit dus doe ik zonder en doe ik het dus rustig aan...

Mama...spannend voor jou dus...hoop het voor je.....

Enne snap je opmerking....daarom is juist dit forum...alles te kunnen uitten...

Snok gaat weer verder maar blijft jullie in gaten houden..dus lief zijn voor elkaar en ik hoop op nog veel mooi nieuws....

x
Ha Snokje ik ben blij dat je goedgemutst bent en kan genieten van de mooie dingen. Gelukkig heb je een leuke vent (ik ben de foto's niet vergeten... ) is het mooi weer en zoals je zegt weet je iig ook dat jullie snel zwanger kunnen raken. Toch vind ik je instelling superknap en vind het leuk af en toe te horen hoe het met je is en wat jullie besluiten te doen strakjes. x
ow grappig Linda, ik lees op het prive forum dat je misschien naar mijn woonplaats gaat verhuizen. Zouden onze baby's ook tegelijk komen? Komen we elkaar misschien tegen bij zwangerschapspuffen of bij de bevalling in het ziekenhuis... hihi
Linda das ook wat. Wat is er slecht aan voor de baby als je ze vanaf maand 6 wel weer gaat slikken? En wat gefet dat voor indicatie voor je bevalling? Mag je wel een natuurlijke bevalling doen dan?

MamaD, jij had dus ook een termijn die niet overeenkwam met hoever je was? Wel fijn dan dat je zaterdag weer een echo krijgt!Ik krijg hem disndag en hoop toch wel dat het frutje een groeispurt heeft gemaakt...

En gewoon hier blijven schrijven hoor, iedereen mag klagen tot ie een ons weegt(kleine kans alleen hahahha) Maar goed, daar is dit topic gewoon voor!
jee linda, dat is ook niet niets. is er geen risico extra voor jou?

mama d, lastig als je dat ding uitleent lol. dan moet je ons missen hahahahahhaha. dat kan echt neit hoor.

nog paar daagjes en dan is het zaterdag............

hahaha grappig, mijn dochter zit haar tand te wiebelen. haha ze houdt niets over. volgens haar de 15e of 14e tand die ze aan het wisselen is.

onze zoon wou pas ook maar vervroegd geloof ik wisselen. hij is 5. was hij een maand of wat geleden zo'n drinkflesje met zo'n drinkdopje aan het openen. met zijn tanden natuurlijk. trekt hij er zo een tand uit!!! onder 1 van zijn voortanden. is echt geen zicht nu hahah.

vandaag kwamen de schoolfoto's terug en hij heeft op geen enkele foto gelachen, volgens mij omdat je het anders zag hihihi. hij is nogal ijdel dus........... suffertje heeft altijd van die rare dingen.......
Just Married: Meid wat een afschuwelijk nieuws!!

Heel erg veel sterkte !!
Mj wat erg voor jullie! Dikke

Sunlight herken je slaap/plas/buiklig probleem helemaal. Ben blij te weten dat ik niet de enige ben die dat ding voornamelijk vol plast :-)

Snok hoop dat alles goed bij je is en geen curretage nodig is.

Gutje wat een mooi verhaal van je kids!

Wordt wel benieuwd naar al die buiken. Misschien foto's op het prive forum?

Effe vraagje heb sinds 2 weken dat als ik een stukje loop in gewoon lekker wandeltempo gigantische kramp in mijn kuiten kwam bij de metro vandaag niet eens de trap meer af (daarvoor 10 min gelopen) Hebben jullie dit ook?

pinkeltje leuk hoor bijna trouwen al helemaal klaar?????????????????
JM wat een naar berichtje weer heel veel sterkte! Ik hoop dat het geluk jullie binnenkort toelacht!

morgen weer een hoop kloppende hartjes erbij! heel veel plezier bij de echo!

Ik heb het vandaag op mijn werk verteld...leuk hoor die reacies..huh?? jullie waren toch klaar??? iedereen vond het erg leuk! goh het wordt steeds echter!
Hey Linda, da's toevallig, ook ik zat aan de beta-blockers voor mijn hart (Sotalol ivm hartritsmestoornissen) maar ik ben sinds de ivf punctie gaan halveren met de medicijnen en sinds ik weet dat ik zwanger ben (gelukkig wist ik dat al anderhalve week na de terugplaatsing) helemaal gestopt.

Het gaat best goed, ik merk alleen dat mijn conditie slechter is: van beneden naar de zolder lopen betekent een hartslag die mijn oren uitdendert en hijgen als een oud molenpaard haha. Maar verder valt het niet tegen en als ik wel last krijg, krijg ik andere medicijnen voorgeschreven die voor de baby geen kwaad kunnen.

Vandaag ben ik dus precies 11 weken zwanger en ik had wederom een echo (ik begin me bijna te schamen, dit was al de 5de of 6de x). De baby ligt nog steeds 1 dag voor op schema en het ziet er allemaal goed uit. Hij lag te zwaaien en te schoppen, ik kreeg er de slappe lach van waardoor de echoscopiste het kindje amper kon opmeten

Ook hebben we uitleg gekregen mbt de prenatale diagnostiek en wat er mogelijk is. Vooraf hadden we al besloten dat we in eerste instantie wel de combitest (bloed en nekplooimeting) willen doen maar geen vruchtwater punctie of vlokkentest (ivm miskraam risico). Pas als we een hele slechte score krijgen n.a.v. de combitest, willen we het overwegen maar ik geloof diep in mijn hart toch niet dat ik een zwangerschap met 20 weken zou kunnen / willen laten afbreken omdat er iets niet goed is, dus of zo'n punctie uberhaupt zin heeft .... Ik blijf maar positief en hoop dat het gewoon een gezond kindje is.

Maandag 19 mei heb ik de nekplooimeting en a.s. vrijdag zit ik een groot deel van de dag in het ziekenhuis voor een GTT (glucose tolerantie test) om te kijken hoe erg het met de suiker is gesteld en of ik aan de insuline moet. Ook is de 20 weken echo al bepaald: op 16 juli.

Zo, zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Ik ga plat voor de tv, ben afgepeigerd. Fijne avond allemaal.
Hello,

JM, wat onwijs k*t zeg! En wat bijzonder dat je moeder dan een echo bij je kan doen zeg! Ik leef met je mee.

Ik ben vandaag voor de intake geweest bij de VK. Ze zei eigenlijk meteen al dat we nog niet naar het hartje gingen luisteren, omdat het nog vroeg is (bijna 10 weken?) en het dan zo tegenvalt als je nog niks kan horen. Ik vond het prima. Bloeddruk meten was prima, ging ze even voelen of ze mijn baarmoeder kon voelen: een randje. Zegt ze: nou we gaan toch heel even luisteren, wie weet horen we toch iets. Niet dus!!! En nu ben ik natuurlijk helemaal onzeker, terwijl zevan te voren had gezegt dat je ws niets kon horen.... Nou ja, volgende week echo en dan hopen dat alles gewoon prima in orde is.

Heeft iemand voor mij de link voor het prive forum? Ben hem kwijt en heb er nog helemaal niets opgeplaatst enzo. Ben benieuwd naar jullie en dan kunnen we buikfoto's plaatsen ;).

Xxxxx
Cherise, geen zorgen: het hartje zien kan meestal vanaf een week of 6 a 7, maar het hartje horen doen de meeste verloskundigen pas vanaf week 12 omdat er voor die tijd meestal niets te horen is.
anoniem_65574 wijzigde dit bericht op 15-05-2008 14:23
Reden: Link verwijderd
% gewijzigd
quote:Patti70 schreef op 14 mei 2008 @ 21:47:

Cherise, geen zorgen: het hartje zien kan meestal vanaf een week of 6 a 7, maar het hartje horen doen de meeste verloskundigen pas vanaf week 12 omdat er voor die tijd meestal niets te horen is.

Oef wat ben ik blij met je gerust stelling!! Ik wist het wel, maar dank je wel! En bedankt voor de link. Ik zal er snel wat foto's opzetten!
Ook ik ben nu te bewoneren op het pirve topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven