Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
'hoe is je slijm'

Ha ha ha ha, gatver. Jaaa Compu, je zal nu weten hoe het er hier 2 1/2 jaar geleden aan toe ging Ieder detail en iedere krampje en pijntje wordt hier besproken.

Nou, spannend hoor, erg leuk. Denk je dat vriend nu wel wil of wordt het nog een pittig gesprek?
quote:Helenita2 schreef op 14 mei 2008 @ 15:53:

Ha ha, ik dacht nog ik informeer er subtiel naar maar Star windt er geen doekjes om

Ghe ghe...

Slijmdraden moet je trekken nu. En klussen met je hubbie uiteraard. En dan komen melden uiteraard dat je je ei hebt
Compu, wat geweldig! Wat een fijn nieuws! Ik heb speciaal even voor jou ingelogd!

En ook goed nieuws van Mamax, heerlijk even uitpuffen. Hopelijk is Pamax snel weer de oude.

Hel, het speelt allemaal een beetje op de achtergrond, we zien het allemaal wel. Ik ben redelijk flexibel hoop ik en denk ik en ik laat alles maar over me heen komen. Voorlopig wonen we hier net en hebben we het hier erg naar de zin. Onze toekomst ligt nog open en ik heb geen glazen bol dus neem alles zoals het komt.

Bam, wanneer ga je op vakantie? Wij gaan volgende week een weekje Zandvoort. Bruiloft en medische keuring van manlief en heel veel familie zien.
Ik ben weer wegvoor vandaag. Ga zo naar een verjaardag. Een surpriseparty van een Nederlandse kennis. Haar man belde gisteren of ik wilde komen, mijn vent is thuis dus één en één is twee! Fijne avond!
Veel plezier Jin! Niet te veel drinken
Mijn God, wat gebeurt hier? Wordt mijn cyclus wereldnieuws?

Anyway, ik zal jullie alvast wat op de hoogte brengen; ik heb mijn Implanon verwijderd/ik heb inmiddels een regelmatige cyclus van 26 dagen/volgende week dinsdag ongesteld.

Zal ik een mijn album maken met slijmdraden?

Amalia, dat gesprek zal wat koudwatervrees opleveren. Maar wat Cin al een keer zei, dat zal ie op het moment surpreme wel vergeten haha.

Maarre..geef me wat tijd dames. Ik ben al 37..! Even afwachten of mijn eitjes niet over de datum zijn.

Doe je goed Jinny, ga maar genieten! Ik vind een paar dagen AM al taai. Jij verdient een verzetje.
Jaja Compu, nu leer je ons eens goed kennen!!! Maar wat een supernieuws zeg!

Had jij een implanon? Beviel dat goed? Is toch zo'n staafje in je arm? Klinkt mij zo eng...Moet vrijdagochtend op controle voor mijn spiraal, maar zal wel goed zitten gok ik...

Jin: veel plezier vanavond, wat leuk! Gezellig hoor!
en if not Bridge: zag ik laatst niet een drieling voorbij komen bij een mevrouw met een spiraaltje????

Avond dames!

Compu wat een heerlijk nieuws allemaal zo deze dagen. Geniet er van!

Zo, ik ben weer weg want puinruimen (zie groep).

Morgen weer vrij dus ws tot dan.

x
Even mijn frustraties afreageren

Even de hond wegbrengen naar logeeradres. 7x file door wegwerkzaamheden

Wij gaan vrijdag Jinny en dan 1 weekje. Leuk zeg dat jullie naar Zandvoort gaan, wel een poos geleden toch dat jullie in nederland waren?
Leuk Jin naar Zandvoort. Ik duim voor een beetje lekker weer voor jullie.

7?!?!?!??! keer file? Ik begrijp je frustratie!
Goedemorgen!

Compu: goed nieuws, geweldig! Al met vriend gesproken?

Jinny: gezellig zeg, naar zandvoort! Hopelijk blijft het nog even mooi weer dan!

Bam: alvast een fijne vakantie, lekker er even tussenuit!

maar jee, 7 files? Waar moest je dan helemaal heen zeg!

even posten, Kevin begint te dreinen....
ja en dus allemaal verschillende wegwerkzaamheden, we konden steeds 3 kilometer gewoon rijden en stonden dan weer in de volgende werkzaamhedenshit, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Goedemorgen!

zow 18 oktober naar concert van marco borsato, heb er zin in!

Hoe is het met de pups, Star?
quote:crazydesi schreef op 15 mei 2008 @ 09:35:

Goedemorgen!

Compu: goed nieuws, geweldig! Al met vriend gesproken?

Jinny: gezellig zeg, naar zandvoort! Hopelijk blijft het nog even mooi weer dan!

Bam: alvast een fijne vakantie, lekker er even tussenuit!

maar jee, 7 files? Waar moest je dan helemaal heen zeg!

even posten, Kevin begint te dreinen....Naar huis
Heb je net kaartjes voor Marco B besteld? Of waren dat die 7 files?

Pups doen het heel goed, zijn al 50 gram gegroeid. Andere nest is alweer ruim drie weken. A.s. zaterdag gaan we daar even puppyknuffelen.

Mijn Eerste van Dale is een groot succes trouwens hier. Had een van jullie die ook al niet? Suus?
hahahahahahahahaha, mafketel.

Net besteld dus..

ohh is dat leuk ja? is toch een woordenboek?

Fijn dat ze het goed doen, ohh leuk puppyknuffelen, zijn ze allemaal al verkocht?
Nope Star, ik hebbum niet..

Morgen allemaal

Bam,das minder zeg. Ik schat zo in dat je deze kant op moest (en toen ook weer terug...)? Maar goed, jij gaat morgen op vakantie dus wie maakt je wat X-D!

Ik ben jaloers, ik heb ook zin in een weekje weg...

Jin, wanneer ben je daar precies? Zin in een koffie/borrel afspraak??? Lijkt me erg gezellig!
Naar tilburg moesten we, we hadden er alleen maar op de terugweg last van gelukkig.

Ik was toch nie blij, hahahahah vacantie of niet..

wat let je, pak je koffers en ga ;)
En het was niet eens uitverkocht dus? Jee dat vind ik wel bijzonder. Had het niet verwacht.

Ja is een woordenboek, echt heel erg leuk.

Puppen allemaal verkocht voor zover ik weet.
haha is ook nog niet in de officiele verkoop. het is voor leden, die kunnen vanaf vandaag kaarten bestellen. de officiele voorverkoop is pas 24 mei.

Ik heb net zitten kijken op bol.com

is misschien ook wel wat voor Juul. maar goed 22,50 is behoorlijk duur, het wordt wel weer eens sinterklaas ;)
Geen tweedehands versies nog op bol.com dan?
daar heb ik niet naar gekeken eigenlijks
Vast wel, heb nu zelf weer een tweedehands boek via Bol verkocht
ah
Star, had jij nog kaarten voor Mika kunnen krijgen?

Bam, fijne vakantie!

Compu, 37? dan krijg je geen tijd van me hoor. Opschieten

Suze ik ga even op de groep lezen. Hoe gaat het de huizenjacht?
Jaaaa ik ga naar Mika! Zal aan je denken, maar goed, jij zit dan lekker met een roseetje ergens op een terras, ook niet naar

Ceetje zit nu onder de groeicurve, 4 juni afspraak bij de kinderarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven