Good Luck!
donderdag 15 mei 2008 om 15:18
Haai,
Star, goed dat ze de verwijzing hebben gegeven. VU?
Heb de titel genoteerd van het leuke boek!
Amalia, dank voor de uitnodiging. Ik kan helaas niet, er is ouderprogramma op school. Maar veel plezier voor jullie in de tuin!
Niet zo handig idd, het om elkaar heen slapen!
Fijn dat hij zonder pijtboet gaat kruipen. Al is het achteruit, leuk dat hij zich nu kan voortbewegen.
CD, vriend werkt deze week in NB. Ga het in het weekend bespreken.
Heb gestemd hoor!
Het is nog warm hier! Bij jullie al onweer?
Star, goed dat ze de verwijzing hebben gegeven. VU?
Heb de titel genoteerd van het leuke boek!
Amalia, dank voor de uitnodiging. Ik kan helaas niet, er is ouderprogramma op school. Maar veel plezier voor jullie in de tuin!
Niet zo handig idd, het om elkaar heen slapen!
Fijn dat hij zonder pijtboet gaat kruipen. Al is het achteruit, leuk dat hij zich nu kan voortbewegen.
CD, vriend werkt deze week in NB. Ga het in het weekend bespreken.
Heb gestemd hoor!
Het is nog warm hier! Bij jullie al onweer?
donderdag 15 mei 2008 om 15:20
Druk Star, ik heb veul achterstallig onderhoud zeg maar. En met de afgelopne feestdagen heb ik helemaal het idee dat ik er nooit ben (wat wel zo ongeveer klopt dus). Ik ben toe aan vakantie van de stress die de feestdagen opleveren, ha ha ha.
Nee hoor, het is erg gezellig dus dat is mooi!
En bij jou dan? Nog andere dingen lopen en hoe is de sfeer nu?
Nee hoor, het is erg gezellig dus dat is mooi!
En bij jou dan? Nog andere dingen lopen en hoe is de sfeer nu?
donderdag 15 mei 2008 om 15:29
Nee niet het VU Compu, gewoon streekziekenhuis hier in de buurt.
Hier nog geen regen of onweer, wel heel erg warm en drukkend.
Maar wel leuk druk? Baan zo uitdagend als je verwacht had?
Ik heb niks lopen, na alle jaarlijkse evaluatiegesprekken heeft iedereen zijn gal weer gespuwd en is het weer gezellig
Hier nog geen regen of onweer, wel heel erg warm en drukkend.
Maar wel leuk druk? Baan zo uitdagend als je verwacht had?
Ik heb niks lopen, na alle jaarlijkse evaluatiegesprekken heeft iedereen zijn gal weer gespuwd en is het weer gezellig
donderdag 15 mei 2008 om 15:53
Oh, lief rijdt net weg uit Uden, daar begon het te regenen. Toch maar eens de kussens van de stoelen afhalen na een week... jammer. Maargoed, hoeven we een keer niet te sproeien in de tuin.
Jeee, Laurens slaapt nu al bijna 3 uur. Berend is de vrolijkheid zelve hier naast me, schiet niet op. Ik wil nog even het dorp in voor schoenen. Nouja, dan maar morgenochtend als Laurens op de psz zit. Eigenlijk wilde ik dan met de hond lopen. Mss kan de hond mee, ha ha, gezellig, not.
Jeee, Laurens slaapt nu al bijna 3 uur. Berend is de vrolijkheid zelve hier naast me, schiet niet op. Ik wil nog even het dorp in voor schoenen. Nouja, dan maar morgenochtend als Laurens op de psz zit. Eigenlijk wilde ik dan met de hond lopen. Mss kan de hond mee, ha ha, gezellig, not.
donderdag 15 mei 2008 om 16:28
Nou, Laurens sliep heel lang niet meer tussen de middag, vanaf kerst zeg maar, maar hij is aan het inhalen ofzo. Slaapt steeds 3 uur 's middags. En als hij niet gaat slapen vraagt hij om half 7 of hij naar bed mag!!! Ook zielig dan hè? Mss een groeispurt ofzo, ik weet het niet. Hij eet niet meer dan normaal. Nouja, wel lekker hoor, dat ie weer slaapt. Maarja, berend eruit, Laurens erin, laurens eruit Berend er weer in. Niet handig dus....
donderdag 15 mei 2008 om 16:41
quote:amalia schreef op 15 mei 2008 @ 16:28:
Nou, Laurens sliep heel lang niet meer tussen de middag, vanaf kerst zeg maar, maar hij is aan het inhalen ofzo. Slaapt steeds 3 uur 's middags. En als hij niet gaat slapen vraagt hij om half 7 of hij naar bed mag!!! Ook zielig dan hè? Mss een groeispurt ofzo, ik weet het niet. Hij eet niet meer dan normaal. Nouja, wel lekker hoor, dat ie weer slaapt. Maarja, berend eruit, Laurens erin, laurens eruit Berend er weer in. Niet handig dus....Mauwkous
Nou, Laurens sliep heel lang niet meer tussen de middag, vanaf kerst zeg maar, maar hij is aan het inhalen ofzo. Slaapt steeds 3 uur 's middags. En als hij niet gaat slapen vraagt hij om half 7 of hij naar bed mag!!! Ook zielig dan hè? Mss een groeispurt ofzo, ik weet het niet. Hij eet niet meer dan normaal. Nouja, wel lekker hoor, dat ie weer slaapt. Maarja, berend eruit, Laurens erin, laurens eruit Berend er weer in. Niet handig dus....Mauwkous
donderdag 15 mei 2008 om 22:05
donderdag 15 mei 2008 om 22:36
Hai en bai!!!
Spullen zijn gepakt, alles is er klaar voor! Morgen laat ik even mijn spiraal; checken of hij goed zit en dan kan de vakantie beginnen! Fieke is vanmiddag voor het eerst ingebakerd en heeft ruim 2,5 uur geslapen! Kijk eens, zo zien we het graag! Ziet er best leuk juit, ze moest er erg om lachen in ieder geval!
Lieve dames, fijne week (Vooral Mal, Bam en Jin ook op vacance...) en tot wederziens!
Suus: je recept onthoud ik, klinkt geweldig! Moet je er ook bij naaktlopen of smaakt het anders ook
Star: fijn dat je snelle verwijzing hebt, ben benieuwd wat ze gaan doen!
Amaal: succes met de strijd van de schoenen en de hond en zo!!!
Compu: veel plezier met de gesprekken dit weekend, haha!
Spullen zijn gepakt, alles is er klaar voor! Morgen laat ik even mijn spiraal; checken of hij goed zit en dan kan de vakantie beginnen! Fieke is vanmiddag voor het eerst ingebakerd en heeft ruim 2,5 uur geslapen! Kijk eens, zo zien we het graag! Ziet er best leuk juit, ze moest er erg om lachen in ieder geval!
Lieve dames, fijne week (Vooral Mal, Bam en Jin ook op vacance...) en tot wederziens!
Suus: je recept onthoud ik, klinkt geweldig! Moet je er ook bij naaktlopen of smaakt het anders ook
Star: fijn dat je snelle verwijzing hebt, ben benieuwd wat ze gaan doen!
Amaal: succes met de strijd van de schoenen en de hond en zo!!!
Compu: veel plezier met de gesprekken dit weekend, haha!
vrijdag 16 mei 2008 om 08:36
vrijdag 16 mei 2008 om 10:07
O ja zeg, fijne vakantie Bridges en Bam alvast. En Mal natuurlijk!
Amalia, zomerschoenen shoppen in de regen, dat kan niet goed gaan ... De 29e, check.Leuk!
Star, he eindelijk aktie dus. Fijn dat er wat concreets gaat gebeuren. Minder fijn dat het nodig is natuurlijk. Dat was is, met de eerste Van Dale. Kadootje van de stadsdeelraad omdat hier zoveel kindertjes met taalachterstand wonen (Suus woont net over de grens dus die heeft 'm niet . Zal 'm weer eens te voorschijn halen, tijdje niet in gekeken.
Jin, dat lijkt me een gezonde instelling om naar de toekomst te kijken!
Och gos, mijn kindje is de hele tijd zo moe. Kringetjes onder de ogen, hangerig, en bij 't minste in tranen. Hopelijk krijg ik 'r vandaag aan het slapen want dit is ook een beetje sneu.
Amalia, zomerschoenen shoppen in de regen, dat kan niet goed gaan ... De 29e, check.Leuk!
Star, he eindelijk aktie dus. Fijn dat er wat concreets gaat gebeuren. Minder fijn dat het nodig is natuurlijk. Dat was is, met de eerste Van Dale. Kadootje van de stadsdeelraad omdat hier zoveel kindertjes met taalachterstand wonen (Suus woont net over de grens dus die heeft 'm niet . Zal 'm weer eens te voorschijn halen, tijdje niet in gekeken.
Jin, dat lijkt me een gezonde instelling om naar de toekomst te kijken!
Och gos, mijn kindje is de hele tijd zo moe. Kringetjes onder de ogen, hangerig, en bij 't minste in tranen. Hopelijk krijg ik 'r vandaag aan het slapen want dit is ook een beetje sneu.
vrijdag 16 mei 2008 om 10:54
vrijdag 16 mei 2008 om 10:54
Jaaaa, hele leuke schoenen gekocht, binnen 3 kwartier, Ongelooflijk. Ik dacht nl al dat het een missie impossible zou worden met dit weer en die rare schoenenmode van dit jaar (ben qua schoenen van doe maar gewoon en niet te raar), maar verassend genoeg vond ik iets leuks. Zal even kijken of ik een plaatje kan vinden.
Oei Hel, klinkt zoals Laurens. Zal wel een voorjaarsdippie zijn. Die blijkt er nu ook te zijn naast de winterdepressie en de herfstblues.
Oei Hel, klinkt zoals Laurens. Zal wel een voorjaarsdippie zijn. Die blijkt er nu ook te zijn naast de winterdepressie en de herfstblues.
vrijdag 16 mei 2008 om 10:56