Reismaatje gezocht!

19-01-2013 14:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helloww,

Ik wil ergens in maart 2/3 weken op vakantie maar denk toch dat ik niet alleen wil en het lijkt mij wel leuk om een gezellig reismaatje te hebben voor deze vakantie!

Wat?

Thailand (ben ik 2 x eerder geweest) lijkt mij gaaf om nog een keer te bezoeken. Dit omdat het land cultuur, mooie plaatsen maar ook heerlijke stranden heeft. Maar een ander land in deze stijl lijkt mij ook leuk!

Waarom?

Mijn vriendinnen hebben geen geld of vakantiedagen om op vakantie te gaan en ik wil toch heel graag. Ik twijfel om alleen te gaan maar toch lijkt het mij leuker om samen met iemand te gaan omdat je dan ervaringen kan delen. En hopelijk een leuke vriendschap aan over te houden! Daarnaast heb ik een vriend maar de relatie is nog niet zo serieus dat we samen gaan rondtrekken..

Dus.. Goede ideen, interesse??

Let me know!
Waarom ga je juist niet met je nieuwe vriend weg? Weet je gelijk wat je aan elkaar hebt.

Thailand is dan juist een gemakkelijk land om ieder een andere kant op te gaan mocht het niet lopen met z'n tweeen.

En als je nu alleen tickets boekt is het zelfs geen ramp als het stuk loopt voor die tijd. Het land is groot genoeg om elkaar niet tegen te komen.

Daar kom je vanzelf andere mensen tegen om kort of langer mee te reizen.
Ik ben zelf via een organisatie alleen naar Costa Rica gegaan. Die organisatie heeft een gastgezin en school voor mij geregeld. De rest regelde ik allemaal zelf. Ik kon er na de lessen en in de weekenden zelf op uit, met studiegenoten of juist via een excursie geregeld door de organisatie. Op die manier ga je weliswaar alleen op reis, maar ben je toch niet helemaal alleen (en aan die excursies hoef je echt niet mee te doen).

Het is misschien niet wat je zoekt om ergens naar school te gaan of aan een project te werken via zo'n organisatie, maar ik vond het super!

Succes met de voorbereidingen
Misschien over mn vriend niet goed verwoord. We zijn al weekje weg geweest hoor was super leuk. Maar nu nog niet toe aan nog n lange vakantie samen, en eigenlijk vooral vanwege dat hij bezig is zijn studie af te ronden.
Ik ben alleen naar oa Thailand geweest. Als je daar in hostels overnacht leg je heel gemakkelijk contact met andere reizigers. Ik heb me er nauwelijks eenzaam gevoeld. Gewoon alleen gaan dus, en daar wat reismaatjes ontmoeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven