Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zaterdag 19 januari 2013 om 19:07
Haha nee een ford focus trend 1.8, hatchback
En ja voelt heerlijk! En nu ga ik een weekendje weg met de auto met een vriendin van mij om hem in te wijden natuurlijk. Zoveel vrijheid opeens! Ik kan gewoon overal heel makkelijk naartoe nu
En gewoon ook leuk om echt iets groters te kunnen kopen waar je lang plezier van hebt
En ja voelt heerlijk! En nu ga ik een weekendje weg met de auto met een vriendin van mij om hem in te wijden natuurlijk. Zoveel vrijheid opeens! Ik kan gewoon overal heel makkelijk naartoe nu
En gewoon ook leuk om echt iets groters te kunnen kopen waar je lang plezier van hebt
zaterdag 19 januari 2013 om 23:58
zondag 20 januari 2013 om 00:54
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 januari 2013 @ 21:11:
[...]
Of ik geen spijt ga krijgen, kan ik echt niet beloven.
.Ik ben gisteravond geweest, en nog steeds sprakeloos. Wat een overweldigende avond, het knalde en knetterde van alle kanten, en dat drie en half uur lang. Very impressive.
[...]
Of ik geen spijt ga krijgen, kan ik echt niet beloven.
.Ik ben gisteravond geweest, en nog steeds sprakeloos. Wat een overweldigende avond, het knalde en knetterde van alle kanten, en dat drie en half uur lang. Very impressive.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 20 januari 2013 om 11:05
zondag 20 januari 2013 om 11:15
@lady-blue-eyes: Fijne foto
@kabouterpuntmuts: Mannen van 50+ hebben alles al wat ze echt willen hebben, zeker van het budget van een cadeautje. Met een mooie (=dure) fles wijn, of een non-fictieboek zit je volgens mij altijd goed.
Wil je origineel zijn loop je meer risico maar dat is wel zo leuk toch? Nieuwe vriend van je moeder.. Kookschort?
@kabouterpuntmuts: Mannen van 50+ hebben alles al wat ze echt willen hebben, zeker van het budget van een cadeautje. Met een mooie (=dure) fles wijn, of een non-fictieboek zit je volgens mij altijd goed.
Wil je origineel zijn loop je meer risico maar dat is wel zo leuk toch? Nieuwe vriend van je moeder.. Kookschort?
zondag 20 januari 2013 om 11:51
zondag 20 januari 2013 om 12:13
quote:qthee schreef op 20 januari 2013 @ 11:15:
Wil je origineel zijn loop je meer risico maar dat is wel zo leuk toch? Nieuwe vriend van je moeder.. Kookschort?Kookschort ? arme man ... (tenzij hij echt graag in de keuken staat)
Geef hem een paar flessen wijn in een kistje, of een fles cognac of whiskey.
Wil je origineel zijn loop je meer risico maar dat is wel zo leuk toch? Nieuwe vriend van je moeder.. Kookschort?Kookschort ? arme man ... (tenzij hij echt graag in de keuken staat)
Geef hem een paar flessen wijn in een kistje, of een fles cognac of whiskey.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 20 januari 2013 om 13:04
Ah wijn en twee glazen in een kist. Dat vind ik wel een goeie! Doe ik het zo
*Nu op weg naar de slijter, tips zijn welkom omdat ik geen idee heb wat een goeie wijn is*
Ik heb geen idee of de beste man van koken houdt. Ik weet heel weinig van 'm want ik heb 'm nog maar een paar keer gezien. Dus ja... Wat hij leuk vindt, geen idee!
Pimpel, wat stom dat de soundcheck niet goed was
terwijl De Dijk zooo gaaf is!
*Nu op weg naar de slijter, tips zijn welkom omdat ik geen idee heb wat een goeie wijn is*
Ik heb geen idee of de beste man van koken houdt. Ik weet heel weinig van 'm want ik heb 'm nog maar een paar keer gezien. Dus ja... Wat hij leuk vindt, geen idee!
Pimpel, wat stom dat de soundcheck niet goed was
zondag 20 januari 2013 om 13:12
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 januari 2013 @ 12:21:
Oh jawel hoor Grobje.
Er was een zwevende pianobar, echt fantastisch.
Direct coverden Th Stones, helemaal top.
Ilse was heul goed. Marco ook.
De Dijk en Blof vond ik tegenvallen, maar dat kwam dus door het geluid... Te weinig power.
Eens met elke letter
Dinand en Ilse vond ik ook prachtig, samen.
Oh jawel hoor Grobje.
Er was een zwevende pianobar, echt fantastisch.
Direct coverden Th Stones, helemaal top.
Ilse was heul goed. Marco ook.
De Dijk en Blof vond ik tegenvallen, maar dat kwam dus door het geluid... Te weinig power.
Eens met elke letter
Dinand en Ilse vond ik ook prachtig, samen.
zondag 20 januari 2013 om 13:17
zondag 20 januari 2013 om 13:20
Die zwevende piano was inderdaad super impressive! Komt er een knalrode vleugel voor je neus langs vliegen met daaraan van Velzen, Marco B, Jeroen van K, en Pascal.
Ik weet niet hoe anderen hun doorsnee vrijdagavond doorbrengen, en wat eraan toe te geven valt dat dat leuk is, maar dat is ronduit leuk, wat jij Pimp
Ik weet niet hoe anderen hun doorsnee vrijdagavond doorbrengen, en wat eraan toe te geven valt dat dat leuk is, maar dat is ronduit leuk, wat jij Pimp
zondag 20 januari 2013 om 13:22
quote:Very__Cherry schreef op 20 januari 2013 @ 13:20:
Die zwevende piano was inderdaad super impressive! Komt er een knalrode vleugel voor je neus langs vliegen met daaraan van Velzen, Marco B, Jeroen van K, en Pascal.
Ik ben niet Pimp, maar ben het wel met je eens! Het is gewoon hartstikke leuk!!
Ik ben niet Pimp, maar ben het wel met je eens! Het is gewoon hartstikke leuk!!