Gezondheid alle pijlers

Help! Soa?

20-01-2013 03:26 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ohja, volgens mij moet ik er ook bij melden dat ik heel vaak een koortslip heb.

Hoe lang loop je hier al mee?

Heb je onbeschermde sex gehad?

Is het op je Venusheuvel? Dus kan het zijn dat je met een bot mesje scheert waardoor er irritatiepukkels ontstaan?
Ik heb het ongeveer 1-1,5 maand. Ik hars het. En ik heb in deze periode met 1 persoon seksuele contact gehad en dat is mijn vriend van 2 jaar. Oh en ik gebruik alleen de pil.
Heb laatst al gehoord dat ik een chronische ziekte heb + nog andere dingen. En nu dit. Misschien moest ik dit bij psyche gaan neerzetten. Ik weet dat jullie geen artsen zijn maar misschien heeft iemand (ook al gun ik het niemand) ervaring met zoiets.
Kan van alles zijn zelfs irritatie van het harsen. In ieder geval er niet aankomen en naar de HA gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:bangerik3 schreef op 20 januari 2013 @ 03:35:

Ik heb het ongeveer 1-1,5 maand. Ik hars het. En ik heb in deze periode met 1 persoon seksuele contact gehad en dat is mijn vriend van 2 jaar. Oh en ik gebruik alleen de pil.

jouw vriend is 2 jaar??

viezerik!!

(sorry, heel flauw...)
Gewoon even langs de dokter morgen, en zeker niets gaan uitknijpen op dit moment.
quote:phoebe82 schreef op 20 januari 2013 @ 08:11:

[...]

jouw vriend is 2 jaar??

viezerik!!

(sorry, heel flauw...)Haha ja sorry had het heel paniekerig geschreven. Ach iedereen maakt foutjes
Rozehanddoek en Viva-Amber,

Bedankt voor de info en advies!
Je schrijft dat je wel s een koortslip hebt. Dat kan zich via orale sex verplaatsen en dan zit je vriend met herpes genitiales. Weliswaar de koortslip versie, maar toch....en hij kan het vanaf die plek weer doorgeven aan jou.....maar een eerste uitbraak van herpes genitiales is ontzettend pijnlijk én je bent echt ziek, dus daar lijkt t niet op.

Ik denk dat t iets met je haarzakjes te maken heeft....maar daar kan je maar op 1 manier achterkomen en dat is via de huisarts. Sowieso zou ik ze niet kapot knijpen...want stel het is onverhoopt tóch het herpes virus...das echt knetter besmettelijk...ook voor jezelf!

Succes bij de huisarts en hopelijk valt het mee!
Ik denk zelf aan ingegroeide haartjes, heb ik ook wel eens last van na harsen! Niet uitknijpen maar scrubben!! En je huid even laten rusten, gaat vanzelf dan weg.

Als het een herpes uitbraak is dan duurt dat geen 1,5 maand, maar slechts een week (of twee) en dan kun je niet meer normaal functioneren. Een goeie vriend van me heeft het, en ik weet dat hij me dan jankend opbelt dat hij in een warme bak met water zit om te kunnen plassen en NO WAY dat hij die blaasjes kan uitknijpen zonder dood te gaan van de pijn!!!!
Je bedenkt je in het weekend dat je wel eens naar de HA kan gaan, als je het al ruim een maand hebt kan dit ook wachten tot morgen.

Ws zijn het OF ingegroeide haartjes of talgkliertjes met de zogenoemde puistjes.. Als je het echt niet vertrouwd, morgen even de HA bellen en je verder niet al te veel zorgen maken.
Oh en voor je koortslip: haal bij de tuinen L-Lysine, dat is een aminozuur dat helpt tegen een koortslip en bij mij werkt het perfect.

Elke keer als ik een koortslip voel opkomen dan slik ik 2 a 3 van die pillen voor een paar dagen; sinds ik dit gebruik heb ik nooit meer een doorbraak gehad!
Heel erg bedankt maria_90, zon_bloempje, atjuuh!

Ja mijn enige zorg is of ik morgen direct bij de HA terecht kan. Maarja.. ik durf niet te scrubben omdat iemand zei dat ik het niet moest kapot knijpen. Ik ga morgen even bellen voor een afspraak voor zsm.

Bedankt!!
Nee scrubben zou ik ff niet doen....gewoon ff de HA afwachten! Sterkte....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven