Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Ayla, we zijn net ontdooid na een bezoek aan Madurodam.

Wat was het leuk met die sneeuw op alle huisjes !

Je bon is dus goed gebruikt !
Ik heb nog een gebroken witte zomerjas van het merk Amisu in de aanbieding, maat 40.

Iemand interesse? dan kan ik wel foto's via de mail sturen.

Ik heb volgens mij ook nog een paar blousjes in maat 40/42 in de aanbieding, daar kunnen ook foto's van gestuurd worden.

Ik denk dat ik binnenkort ook nog broeken in maat 40 te geef heb, vrees dat ik mn pre-zwangerschapsfiguur niet meer terug ga krijgen...maar ik houd nog een beetje hoop....is toch zonde om een stuk of 25 broeken allemaal weg te doen, maar ja nu liggen ze maar in een vuilniszak in de schuur en dat is ook zonde.
Heb je zoveel broeken?

Ik was wel benieuwd naar je jas, maarja aangezien ik nog zwanger ben. Kan ik t toch niet passen.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Haha ja ik houd nogal van shoppen en heb nogal een verzameling aan kleding..ja dan is het lastig he haha, ik hoop dat je gewoon je oude maat houd na je bevalling! is jammer om alles weg te moeten doen... hoelang moet je eigenlijk nog?
Op zich heb ik wel interesse, Jl1986. Zou je me willen mailen? Isles viva @ g mail punt com

En dan alles aan elkaar

Dank je wel!
quote:Kokolientje schreef op 19 januari 2013 @ 18:06:

Ayla, we zijn net ontdooid na een bezoek aan Madurodam.

Wat was het leuk met die sneeuw op alle huisjes !

Je bon is dus goed gebruikt !

Oh, wat fijn om te lezen!! Had vanochtend nog aan jullie gedacht!! Ben blij dat jullie er zo van hebben genoten!! Heel graag gedaan!!

En sneeuw??? was da? Dat hebben we hier in Fryslân bijna niet..... wél ijs en elfstedenkoorts
ojnj, vandaag je pakketje gekregen, wát leuk!! Super bedankt! We gaan er allemaal leuks mee maken!

Ben vanavond al begonnen, de eerste tashanger voor team H. is een feit!!
Je wordt vandaag op je wenken bediend wbt sneeuw. Ik heb net buienradar gekeken en jullie krijgen ook vandaag :0)

Van Madurodam kregen we lekker warme choco, was het nog enigzins te doen...
Jl1986, ik heb ook interesse in wat broeken van je! Bovenkleding gaat me niet passen helaas!

Kan je mij mailen op

Alvast bedankt
@ jl

dinsdag ben ik 30 weken! :-D nu iets van 12 kg aangekomen in totaal.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:woepsie schreef op 20 januari 2013 @ 09:27:

@ jl

dinsdag ben ik 30 weken! :-D nu iets van 12 kg aangekomen in totaal.

Ooh dus nog 10 weekjes, spannend hoor!

12 kilo valt nog mee, ik was op t laatst echt iets van 20 kilo aangekomen, hield ook veel vocht vast, nadeel van zwanger zijn in de zomer
De mensen die ik nog zou mailen: zal het van de week doen! Moet eerst even alles opzoeken!
Jl1986, ik heb ook wel interesse in een paar broeken.

Italiemeisjeviva @ hotmail.nl

Ik zie je mail van de week wel verschijnen.
quote:Pumps_italiaans schreef op 19 januari 2013 @ 14:24:

Ik heb optimelcodes in de aanbieding.

Ik spaar zelf de code voor de gezonde familie (fruit van Emte en andere supermarkten) Codes voor gezondefamilie

Ik heb zelf de voorkeur voor het ruilen van de codes en dan in verhouding.WEGGEEFtopic, dus bij mijn weten mag ruilen niet... Of je wilt de Optimelcodes weggeven, of je wilt het niet. Maar ze alleen weg willen geven als er een ruil tegenover staat, voor gratis codes, tja, dat is geloof ik niet echt de bedoeling.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 20 januari 2013 @ 11:17:

[...]

WEGGEEFtopic, dus bij mijn weten mag ruilen niet... Of je wilt de Optimelcodes weggeven, of je wilt het niet. Maar ze alleen weg willen geven als er een ruil tegenover staat, voor gratis codes, tja, dat is geloof ik niet echt de bedoeling.

Ok, wat een vriendelijke terechtwijzing...

Je bent nog steeds dezelfde als toen ik mijn eerste topic hier startte lang geleden.

Het weg geven was voor de zegels van DE voor de winterfair, maar ik zoek het niet meer terug.

Fijne dag verder. Bij deze is mijn weg geven vervallen.

Ik heb ze alleen aangeboden omdat er kortingvouchers voor te krijgen zijn. Maar ik geef liever gratis weg aan leden die zelf ook goedgeefs zijn. Vandaar mijn toevoeging voor het ruilen.
Ach ja Pumps, als de strekking van dit topic weggeven is, dan moet het ook weggeven blijven. Anders krijgen we op onze donder van de mods en moeten we naar het prikbord enzo.

Daarnaast is het ook niet leuk als het belangeloze er vanaf gaat, van dit topic. Zou zonde zijn van de sfeer.

Overigens lees ik niets onvriendelijks aan mijn bericht, alleen dat ik schrijf dat ruilen niet de bedoeling is. Wat ook in de OP staat.
Ik heb ze alleen aangeboden omdat er kortingvouchers voor te krijgen zijn. Maar ik geef liever gratis weg aan leden die zelf ook goedgeefs zijn. Heb een aversie tegen profiteurs.

Maar wat niet mag dat mag niet en ik begrijp het wel. Discussie is dus niet nodig. De visie is duidelijk en geaccepteerd.
quote:Kokolientje schreef op 20 januari 2013 @ 09:04:

Je wordt vandaag op je wenken bediend wbt sneeuw. Ik heb net buienradar gekeken en jullie krijgen ook vandaag :0)

Van Madurodam kregen we lekker warme choco, was het nog enigzins te doen...ik zag het net ook op buienradar, rond drie uur zitten we er middenin! kom maar op, heerlijk! Vanochtend al wezen schaatsen, maar oei, oei, wat was het koud en waaide het hard..... bbbbbbrrrrrrrr
Mag ik een oproepje doen? Ik ben op zoek naar gebruikte trein/bus/metro kaarten. Toegangskaarten van musea/dierentuinen/pretparken enz. Ik gebruik deze dan om op te sturen naar mensen over de hele wereld. Zij vinden die gebruikte dingen uit Nederland erg leuk om te krijgen. Ik doe nl aan postcrossing ( kaarten krijgen van en sturen over de hele wereld).

Ik heb ook een hele bende gebruikte postzegels die ik mee stuur en theezakjes met Dutch grey. Worden altijd heel leuk ontvangen.

Heb zelf al eens een gebruikt treinkaartje uit Polen gehad, erg leuk.

Dus mocht iemand gebruikte toegansdingen hebben liggen en er niks mee doen? Ik hou mij aanbevolen.

Heb zelf ook nog wat spul voor het topic liggen. Morgen staat nog een opruim sessie op het programma. Zal dan (of dinsdag) ook even foto's maken en hierop zetten.
Ik heb misschien wel wat voor je I_M, ik moet eens even kijken.

Wordt vervolgd.
Dan hier maar trouwens...

Wie komt mijn spuuglelijke Blond Amsterdam theepot ophalen?

Het is er één van het servies "Even Bijkletsen" en het is de oude theepot, die met groene tuit en oor.

Wordt niet meer verkocht.

Wie oh wie?
Ik heb trouwens nog iets stoms wat ik zoek.

Van die kleine instrumentjes. Xylofoons, trommels, triangels, sambaballen, ratels, dat soort werk. Die gebruik ik op mijn werk.
quote:Marels schreef op 20 januari 2013 @ 13:43:

Dan hier maar trouwens...

Wie komt mijn spuuglelijke Blond Amsterdam theepot ophalen?

Het is er één van het servies "Even Bijkletsen" en het is de oude theepot, die met groene tuit en oor.

Wordt niet meer verkocht.

Wie oh wie?Het is dat je zo ver weg woont, anders was ik nú op de schaats gestapt..... ik hou van blond!!! Is dat te versturen???? vind dat wel beetje spannend......
oh, Italië meisje, ik zal eens even zoeken..... heb ook vast nog wel wat liggen! Heb je ook belang bij kaarten?? Ik heb de wereld aan kaarten, en had net bedacht dat ik daar ook maar eens wat van moet opruimen, dus.....mocht je er belang bij hebben dan stuur ik ze met liefde naar je op!!!
Italië_meisje, u heeft mail!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven