Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
'een blauwe'
Haha nee een ford focus trend 1.8, hatchback

En ja voelt heerlijk! En nu ga ik een weekendje weg met de auto met een vriendin van mij om hem in te wijden natuurlijk. Zoveel vrijheid opeens! Ik kan gewoon overal heel makkelijk naartoe nu

En gewoon ook leuk om echt iets groters te kunnen kopen waar je lang plezier van hebt
Leuk Kabouter, gefeliciteerd! Zo heerlijk die vrijheid van instappen en wegwezen, geniet er maar lekker van! Oh, en van je weekendje weg ook natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Even een leuk plaatje plakken...

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Very__Cherry schreef op 18 januari 2013 @ 08:57:

En oh ja, plofkippen zijn niet "goor en onsmakelijk". Plofkippen zijn zielig. Goed dat er op deze manier aandacht wordt gevraagd die met hun veestapel omgaan als vuilnis. Schandalig vind ik dat.+3miljoentotdeachtstemacht
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 januari 2013 @ 21:11:

[...]

Of ik geen spijt ga krijgen, kan ik echt niet beloven.

.Ik ben gisteravond geweest, en nog steeds sprakeloos. Wat een overweldigende avond, het knalde en knetterde van alle kanten, en dat drie en half uur lang. Very impressive.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Leuke avond gehad. Maar ik vond het geluid niet best, zeker op het kleine odium.nu moe, zeer been en pijnlijke longen... Duik mijn bed in.
Goed. Meerdere topic-scribenten die naar de Vrienden van Bier gegaan zijn, genoten hebben en daar nog eerlijk voor uitkomen ook.

En dan kom ik uit achtergebleven gebied. Right
Dank je Grob! Weekendje weg gaat nog wel even duren (laatste coschaplootjes) maar dan komt het zeker goed.

Heren, wat geef je een man van ergens in de 50 die de nieuwe vriend van je moeder is voor zijn verjaardag? Een fles wijn ofzo?
quote:Amand schreef op 20 januari 2013 @ 09:32:

Goed. Meerdere topic-scribenten die naar de Vrienden van Bier gegaan zijn, genoten hebben en daar nog eerlijk voor uitkomen ook.

En dan kom ik uit achtergebleven gebied. Right Correctie. Daar kom je niet vandaan. Daar ben je zelf gaan wonen.
@lady-blue-eyes: Fijne foto

@kabouterpuntmuts: Mannen van 50+ hebben alles al wat ze echt willen hebben, zeker van het budget van een cadeautje. Met een mooie (=dure) fles wijn, of een non-fictieboek zit je volgens mij altijd goed.

Wil je origineel zijn loop je meer risico maar dat is wel zo leuk toch? Nieuwe vriend van je moeder.. Kookschort?
Morge allemaal!!

Kabouter, als het een wijndrinker is, doet een goeie fles wijn het altijd wel denk ik. Laat je ander een pakket maken, met 2 mooie glazen erbij....

Pimpel, wat balen dat je toch weer met die rotpijn zit. En ook jammer dat het geluid zo tegen viel. Heb je je wel vermaakt verder?
quote:qthee schreef op 20 januari 2013 @ 11:15:

@lady-blue-eyes: Fijne foto

@kabouterpuntmuts: Mannen van 50+ hebben alles al wat ze echt willen hebben, zeker van het budget van een cadeautje. Met een mooie (=dure) fles wijn, of een non-fictieboek zit je volgens mij altijd goed.

Wil je origineel zijn loop je meer risico maar dat is wel zo leuk toch? Nieuwe vriend van je moeder.. Kookschort?Kookschort ? arme man ... (tenzij hij echt graag in de keuken staat)

Geef hem een paar flessen wijn in een kistje, of een fles cognac of whiskey.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Oh jawel hoor Grobje.

Er was een zwevende pianobar, echt fantastisch.

Direct coverden Th Stones, helemaal top.

Ilse was heul goed. Marco ook.

De Dijk en Blof vond ik tegenvallen, maar dat kwam dus door het geluid... Te weinig power.
Jammer hoor, vooral als het om De Dijk gaat (die vind ik helemaal geweldig )
Ja, ik ook. Ik Huub
Ah wijn en twee glazen in een kist. Dat vind ik wel een goeie! Doe ik het zo

*Nu op weg naar de slijter, tips zijn welkom omdat ik geen idee heb wat een goeie wijn is*

Ik heb geen idee of de beste man van koken houdt. Ik weet heel weinig van 'm want ik heb 'm nog maar een paar keer gezien. Dus ja... Wat hij leuk vindt, geen idee!

Pimpel, wat stom dat de soundcheck niet goed was :( terwijl De Dijk zooo gaaf is!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 januari 2013 @ 12:21:

Oh jawel hoor Grobje.

Er was een zwevende pianobar, echt fantastisch.

Direct coverden Th Stones, helemaal top.

Ilse was heul goed. Marco ook.

De Dijk en Blof vond ik tegenvallen, maar dat kwam dus door het geluid... Te weinig power.

Eens met elke letter

Dinand en Ilse vond ik ook prachtig, samen.
Met 15.000 mensen Malle Babbe meezingen heeft ook wel wat vind ik.
Dinand stond vlakbij me... was leuk gedaan!! En inderdaad heul prachtig.

Ilse samen met Marcel van Direct vond ik ook geweldig.
quote:Very__Cherry schreef op 20 januari 2013 @ 13:15:

Met 15.000 mensen Malle Babbe meezingen heeft ook wel wat vind ik.

Ja he... en dan lekker hard meebleren..

Ik zat net te joubuizen met de kinderen, die hadden graag meegewild, maar ja... leeftijdsgrens he... mag nie...
Het levert soms verbazend mooie combi's op.

Jammer dat het geluid niet top was Pimp. Normaal gesproken is dat daar geen probleem.
Die zwevende piano was inderdaad super impressive! Komt er een knalrode vleugel voor je neus langs vliegen met daaraan van Velzen, Marco B, Jeroen van K, en Pascal.

Ik weet niet hoe anderen hun doorsnee vrijdagavond doorbrengen, en wat eraan toe te geven valt dat dat leuk is, maar dat is ronduit leuk, wat jij Pimp
quote:Very__Cherry schreef op 20 januari 2013 @ 13:20:

Die zwevende piano was inderdaad super impressive! Komt er een knalrode vleugel voor je neus langs vliegen met daaraan van Velzen, Marco B, Jeroen van K, en Pascal.

Ik weet niet hoe anderen hun doorsnee vrijdagavond doorbrengen, en wat eraan toe te geven valt dat dat leuk is, maar dat is ronduit leuk, wat jij Pimp

Ik ben niet Pimp, maar ben het wel met je eens! Het is gewoon hartstikke leuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven