The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Nee. en voor wie zich afvraagt wat dat zijn:

Waar ga je het liefst naar toe als je een weekendje weg gaat?
Een citytrip (bijv. London of Parijs)

Waarom sport jij wel/niet?
Ik sport omdat ik dat altijd al gedaan heb. Gym, jazz ballet, stijldansen, paardrijden, korfbal, streetdance.. eigenlijk weet ik niet beter Als ik niet sport voel ik me ook direct niet fijn.

Welke sport is jouw favoriet?
Bodybalance vind ik wel leuk om te doen. Zit daarna altijd beter in mijn vel.

Heb je regelmatig bloemen in huis?
Nooit, ik heb 2 planten en die leven inmiddels 6 maanden. Dat is mijn record, al ben ik bang dat ze het niet lang meer volhouden.

Wat is jou favoriete meubelstuk in je huis?
Een antieke meidenkast en een antieke (dames?)fauteuil.

Rook jij?
Nee, ook nooit gedaan

Was jij je auto wel eens?
nee!! Moet wel hoognodig gebeuren maar doe het nooit

Tank jij met pinnen aan de pomp?
Nee, ik heb geen auto en tank dus nooit.

Geloof je in karma?
Ik vind 't 'n mooie gedachte maar ik moet wel heel veel fout hebben gedaan als 't zou kloppen. Of er komt nu nog n heleboel moois. Daar hoop ik maar op

Kun je me 'n mooie "vrouwen-film" aanraden? (Romantische komedie, drama oid) Vriend gaat straks DE wedstrijd kijken bij vrienden. Kan ik hier lekker kijken
Choclolat met Johnny Depp.

Heb je veel mensen die op hetzelfde geslacht vallen in je vriendenkring (of die op het andere geslacht vallen als je zelf op hetzelfde geslacht valt)?
Nee, ik had vroeger wel een lesbisch vriendinnetje, maar we zijn elkaar uit het oog verloren.

Wat zou je doen als je er nu achter zou komen dat je partner vreemdgaat/vreemd is gegaan?
Vriend en ik hebben voor elkaar heel helder wat vreemdgaan is. Als je verleiding voelt om vreemd te gaan, klopt er dus iets niet in je relatie: je hebt geen respect meer voor elkaar.. En dan is het dus voorbij. Ik geloof niet in polygamie.

Wat zou je doen als je grote liefde jou de keuze stelde: Of je ziet elkaar nooit meer terug, of je hebt een relatie met nog iemand anders erbij..?
Dat hangt er helemaal vanaf; van de omstandigheden, van hoe de relatie is, etc. Momenteel zou ik daar niet open voor staan, maar ik kan me situaties indenken waarin ik er wél over na zou willen denken.

Heb je weleens gevast, en zo ja, om welke reden?
Your luck's about to change, cher.
Nee nog nooit en zou er ook nooit aan beginnen.

Heb je wel eens vriendschappen verbroken?
Ja, maar dan meer in de zin van dood laten bloeden, niet echt gezegd van ik wil je niet meer zien

Ben je vandaag nog met de auto weggeweest?
Nee joh! Heb geen auto en auto van mam gebruik ik in deze dagen ook zeker niet. Pies in mijn broek als ik eraan denk!

Heb jij nog oude vriendenboekjes/poëziealbums van vroeger? (ik zeg trouwens gewoon poeziealbums hoor)
ja mijn poeziealbum heb ik nog! Dierbaar bezit!!

Heb jij foto's van opa's en oma's toen die zelf klein waren?
Nee, helaas niet.

Wat zijn je plannen voor a.s. week?
Ma-vr: 10.00-17.00 uur college plus twee examens en dan zaterdag en zondag waarschijnlijk niks doen!

Wat heb je afgelopen week gedaan?
Werken, tripje naar Duitsland met tegenvallend verblijf in saunaressort, verjaardag nichtjes, iemand naar Schiphol gebracht.

Als er geen straf op zou staan voor een dag, zou je dan iets kunnen stelen en zo ja, wat?
De reden dat ik niet steel is niet dat er een straf op staat, maar dat je niet moet nemen wat niet van jou is. Ik zou daarom stelen van iemand waarvan ik vind dat hij onterecht veel geld heeft, bijvoorbeeld een voetballer (miljoenen verdienen voor achter een balletje aan hollen slaat echt nergens op) of zo'n zorg manager of vestia directeur die allerlei publieks geld naar zich toe trekt over de ruggen van hard werkende mensen. En dan zou ik gewoon een zak geld stelen. Misschien zou ik zelf een soort robin hood doen ofzo...

Leuke vraag, dus blijft staan.
Ik zou het prijzengeld stelen van alle wielrenners die ten onrechte een overwinning hebben geclaimd en mijn sport een slechte naam hebben bezorgd.

Hoeveel cm sneeuw denk je morgen voor je deur te vinden?
Denk een cm of vijftien

Breng jij weleens iemand met de slee weg?
Nee.Ik heb trouwens nog geen sneeuw gezien hier, donderdag geloof ik een paar vlokjes die ook weer direct weg waren.

Als je perse een ander vak zou moeten kiezen, wat zou je dan gaan doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven