Ontvoerd Rtl 4
maandag 14 januari 2013 om 17:33
quote:Lucifer1983 schreef op 14 januari 2013 @ 07:52:
Het filmpje van die stiefvader is nu verwijderd...Mosterd. Blokje kaas er dan maar bij?
Hij is trouwens chiropractorKwam dat filmpje voor in de uitzending van gisteren. De moeder heb ik ook helemaal niet gezien. Ik heb vandaag gekeken via Rtl4 uitzending gemist.
Het filmpje van die stiefvader is nu verwijderd...Mosterd. Blokje kaas er dan maar bij?
Hij is trouwens chiropractorKwam dat filmpje voor in de uitzending van gisteren. De moeder heb ik ook helemaal niet gezien. Ik heb vandaag gekeken via Rtl4 uitzending gemist.
maandag 14 januari 2013 om 17:36
quote:boekenlegger0 schreef op 14 januari 2013 @ 12:48:
Robin heeft zijn kind wel erkent, maar er was geen gezag aangevraagd. Dit komt vaker voor. Helaas denken veel vaders dat erkennen genoeg is voor volledige rechten als ouder.Dan ligt het aan mij. We waren ook niet getrouwd maar ik heb mij er wel in verdiept. Zelfs nog naar de rechtbank voor gezag gegaan.
Robin heeft zijn kind wel erkent, maar er was geen gezag aangevraagd. Dit komt vaker voor. Helaas denken veel vaders dat erkennen genoeg is voor volledige rechten als ouder.Dan ligt het aan mij. We waren ook niet getrouwd maar ik heb mij er wel in verdiept. Zelfs nog naar de rechtbank voor gezag gegaan.
maandag 14 januari 2013 om 17:38
maandag 14 januari 2013 om 18:20
Wel bizar, want bij t erkennen van de ongeboren vrucht krijg je de papieren voor t gezag mee. Tenminste, dat was bij ons. En er werd verteld hoe en wat. Bij de 2e konden we het gewoon opsturen, was naar de rechtbank gaan niet eens meer nodig.
Dat YouTube filmpje is ook vreemd. Kijk maar naar z'n mimiek.
Dat YouTube filmpje is ook vreemd. Kijk maar naar z'n mimiek.
donderdag 17 januari 2013 om 02:09
Vader robin is in Mallorca onwel geworden met hartklachten ligt in het ziekenhuis
Ik ken nigel en dat was een heel vrolijk jochie en helemaal gek op zijn vader en andersom ook die 2waren altijd samen altijd voetballen altijd samen . En nu zegt nigel rare dingen op YouTube dat moet door zijn stiefvader die brainwasht hem vind dit zo zielig voor nigel hij is wordt echt door de war gemaakt
Ik ken nigel en dat was een heel vrolijk jochie en helemaal gek op zijn vader en andersom ook die 2waren altijd samen altijd voetballen altijd samen . En nu zegt nigel rare dingen op YouTube dat moet door zijn stiefvader die brainwasht hem vind dit zo zielig voor nigel hij is wordt echt door de war gemaakt
donderdag 17 januari 2013 om 08:05
Zeker. Dat filmpje is eng met die enge, valse stiefvader. Dat doe je toch niet met een kind. Hem zo op internet zetten. Ik zie het al gebeuren dat gescheiden ouders allemaal hun kinderen gaan filmen en laten zeggen hoe vals papa of mama wel niet is. Wat een etter die kerel. Voor Nigel vreselijk. Die wordt gekneed door die enge stiefvader. Die kerel is niet pluis. Ja en Robin is heel dom geweest door geen gezag aan te vragen destijds.
donderdag 17 januari 2013 om 10:17
Wat ik niet snap is hoe het komt dat als die Chris de vader is hij niet al in NL voor Nigel zorgde? Uit het filmpje begrijp ik namelijk dat toen zijn moeder nog in NL woonde zij iets had met die Chris. Sterker nog; dat het misschien wel zijn kind is. Hoe kan zo'n Chris dan zijn kind bij een andere man onderbrengen die als een vader voor hem zorgt?
In de film Nigel laten zeggen dat zijn vader hem 's avonds alleen liet als hij ging werken terwijl zijn moeder en Chris dan voor hem zouden kunnen zorgen. Waarom deden ze dat dan niet fulltime? Want die Chris moet nu toch ook weten dat die moeder niet helemaal kosher is? Zijn kind laten verzorgen door een andere man?
Rare mensen hoor en Nigel is hier van de dupe.
In de film Nigel laten zeggen dat zijn vader hem 's avonds alleen liet als hij ging werken terwijl zijn moeder en Chris dan voor hem zouden kunnen zorgen. Waarom deden ze dat dan niet fulltime? Want die Chris moet nu toch ook weten dat die moeder niet helemaal kosher is? Zijn kind laten verzorgen door een andere man?
Rare mensen hoor en Nigel is hier van de dupe.
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 17 januari 2013 om 10:28
zondag 20 januari 2013 om 20:19
quote:coolpack2 schreef op 20 januari 2013 @ 20:18:
Ik. Het valt me op dat Canada wordt gebracht als een soort ontwikkelingsland. 'dat land' , 'daar was de nodige therapie niet'.
Het feit dat ze vluchtte lijkt me hier een grotere rol te spelen.
Ben wel beneiuwd hoe dit verder loopt..?Denk dat je hier een punt hebt!
Ik. Het valt me op dat Canada wordt gebracht als een soort ontwikkelingsland. 'dat land' , 'daar was de nodige therapie niet'.
Het feit dat ze vluchtte lijkt me hier een grotere rol te spelen.
Ben wel beneiuwd hoe dit verder loopt..?Denk dat je hier een punt hebt!
zondag 20 januari 2013 om 20:19
quote:coolpack2 schreef op 20 januari 2013 @ 20:18:
Hmmm ja, therapie is wel makkelijker in je eigen taal.
Maar dit verhaal heeft duidelijk 2 verliezers. 3 met kind erbij.
Hmmm ja, therapie is wel makkelijker in je eigen taal.
Maar dit verhaal heeft duidelijk 2 verliezers. 3 met kind erbij.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 20 januari 2013 om 20:27
Ik kan me voorstellen dat deze hele situatie ook een behoorlijke impact heeft op de vader. Moet voor hem zeker niet makkelijk zijn geweest. Je wordt vader, je vriendin gaat er helemaal aan onderdoor. Dan geef je toestemming dat ze naar thuisland gaat mét kind, en hij kan het verder uitzoeken.
Stressed is just desserts spelled backwards