Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
Ehh verdrietig bedoel ik !
Dat inderdaad, Male.
Ik vraag me dan ook af, gezien moeder in Nederland 'niets' meer heeft wat haar bindt, waarom zij niet is teruggekeerd naar Canada? Niet om haar relatie te proberen te redden, maar om dichter bij haar dochter te zijn. Ze had immers toch alles in NL al afgerond en was geëmigreerd naar Canada. Of zeg ik nu iets heel raars?
Ik denk dat ze nog in therapie was en/of familie en vrienden nodig heeft of zo.
dit is haar advocaat of zo? Heb even niet gekeken naar de ondertitel.
quote:loisnvt schreef op 20 januari 2013 @ 20:28:

Ik vraag me dan ook af, gezien moeder in Nederland 'niets' meer heeft wat haar bindt, waarom zij niet is teruggekeerd naar Canada? Ze zei dat toen hij het vroeg aan haar, ze nog niet beter was. Denk dat ze nog in therapie zat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dit is wel erg vanuit moeder geredeneerd.

Hoe zit het dan met eerdere terughaalacties voor vaders?

En wat ze nu willen?
wat heb ik gemist?
wat heb ik gemist?
Zij is degene die het kind ontvoerd heeft dus de titel van het programma is wat mij betreft in deze niet terecht.
Vind ik ook, Star.
Dat bedoel ik coolpack. Het kind is daar volkomen terecht en legaal, dus hoezo terugontvoeren?
Hoorde ik nou net dat ze geen geld had om naar Canada te gaan?

Lijkt me toch niet met iemand die een eigen peerd heeft?
Maar waarom ze nu, na een paar jaar, niet terug kan/wil, weet ik eigenlijk niet.
Ik zit me eigenlijk best wel te irriteren aan haar. Maar dat zal mijn lelijke bui van vandaag wel zijn.
Denk dat het nu meer gaat om het treffen van een omgangsregeling dan het terughalen van haar dochter?
Ik dacht zelfs dat ze het hadden voor advocaten, maar daar heb je toch pro deo voor? Ik snap(te) het ook niet zo.
Ik lelijk met je mee Male.
Ik hoop het Lois.

Ja Male ik ook. Of nou ja: ik zie vooral nog steeds iemand die me niet stabiel overkomt.
Het is vast niet zo zwart-wit als wat ik nu ga zeggen, maar ik moest wel denken: Wel geld voor een paard, maar niet voor een advocaat? Verder natuurlijk wel een verdrietige zaak.
quote:coolpack2 schreef op 20 januari 2013 @ 20:38:

Ja Male ik ook. Of nou ja: ik zie vooral nog steeds iemand die me niet stabiel overkomt.Ik snap best dat de man misschien denkt, nu neem ik mijn dochter mee, want ik wil dat ze een stabiele ouder heeft.
En dan die kerel stalken alsof het een halve crimineel is. Bah.
Helemaal eens, coolpack.
Ben wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Ja precies.

Haha Male, coole ava

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven