Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zondag 20 januari 2013 om 14:47
quote:kabouterpuntmuts schreef op 20 januari 2013 @ 13:04:
Ah wijn en twee glazen in een kist. Dat vind ik wel een goeie! Doe ik het zo
*Nu op weg naar de slijter, tips zijn welkom omdat ik geen idee heb wat een goeie wijn is* Goede wijn is lekker! Geen idee welke smaak de man heeft. Een goede Bordeaux met overwegend cabernet-sauvignondruif of een Bourgogne met pinot-noirdruif dan zit je echt wel goed.
Voor een cadeau doet een duur etiket wonderen t.o.v. een huiswijnliter van de Appie terwijl die ook lekker is.
Ah wijn en twee glazen in een kist. Dat vind ik wel een goeie! Doe ik het zo
*Nu op weg naar de slijter, tips zijn welkom omdat ik geen idee heb wat een goeie wijn is* Goede wijn is lekker! Geen idee welke smaak de man heeft. Een goede Bordeaux met overwegend cabernet-sauvignondruif of een Bourgogne met pinot-noirdruif dan zit je echt wel goed.
Voor een cadeau doet een duur etiket wonderen t.o.v. een huiswijnliter van de Appie terwijl die ook lekker is.
zondag 20 januari 2013 om 17:38
Hier (zuidelijk van het midden) heeft het vanmiddag gesneeuwd, maar niet heftig of zo. Het is wel belachelijk koud.
Amand, het gerucht gaat dat het in het noorden vanavond behoorlijk gaat sneeuwen en door de wind wordt het dan van die jachtsneeuw. Hier waait het behoorlijk en zie ik ook steeds van die sluiers voorbij komen.
Amand, het gerucht gaat dat het in het noorden vanavond behoorlijk gaat sneeuwen en door de wind wordt het dan van die jachtsneeuw. Hier waait het behoorlijk en zie ik ook steeds van die sluiers voorbij komen.
zondag 20 januari 2013 om 20:11
zondag 20 januari 2013 om 20:18
Ik had de bordeaux-cabernet. Die had een duur ogend etiket en hij viel in de smaak geloof ik want hij is al op. Nu lekker naar bedje toe, morgen weer op naar coschap.
Overigens is de sneeuw hier in Amsterdam geen grapje. Zaten nog geen winterbandjes op mijn auto dus dat was flink glibberen over de snelweg naar het feestje. Hier wordt 60 op de snelweg gereden en 30 binnen de bebouwde kom. En vannacht nog lekker vriezen dus dat wordt een feest morgen.
Ik ga dan ook niet met de auto morgen, maar met het ov. Lijkt me veiliger
Overigens is de sneeuw hier in Amsterdam geen grapje. Zaten nog geen winterbandjes op mijn auto dus dat was flink glibberen over de snelweg naar het feestje. Hier wordt 60 op de snelweg gereden en 30 binnen de bebouwde kom. En vannacht nog lekker vriezen dus dat wordt een feest morgen.
Ik ga dan ook niet met de auto morgen, maar met het ov. Lijkt me veiliger
zondag 20 januari 2013 om 20:21
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 januari 2013 @ 20:15:
[...]
Daar heb ik niet veel van meegekregen. Maar ik heb ze vaak genoeg gezien om te weten dat dat leuk moet zijn geweest.
Leuk ,leuk? Het was pure kunst Pimp, Kunst met een grote K.
't is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult
[...]
Daar heb ik niet veel van meegekregen. Maar ik heb ze vaak genoeg gezien om te weten dat dat leuk moet zijn geweest.
Leuk ,leuk? Het was pure kunst Pimp, Kunst met een grote K.
't is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.