Bij iedere douchebeurt een schone handdoek?

11-05-2008 13:45 435 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wel.

En aangezien ik iedere ochtend douche komt dat dus neer op 1 handdoek per dag. Met dit weer douche ik 's ochtends en 's avonds dus dat zijn 2 handdoeken per dag.

Pas geleden werd ik uitgelachen door 3 collega's om mijn handdoeken-verbruik. Zij doen allemaal één week met 1 handdoek.

Sorry, maar ik vind het niet zo fris om meerdere douchebeurten met 1 handdoek te doen.

Ok, je bent schoon nadat je gedoucht hebt, maar om nou op dag 2 je gezicht af te drogen met het stukje handdoek waar je op dag 1 je kont mee hebt drooggeveegd vind ik ronduit een smerig idee

Wat doen jullie? Pakken jullie iedere dag een schone handdoek van de stapel of gebruiken jullie je handdoek ook meerdere dagen?
Ben je mal, eens per maand is zat.
Mamzelle, als ze dat hele eind gelopen dan zijn ze wel aan een douchebeurt toe
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:shining schreef op 14 mei 2008 @ 21:46:

[...]

Ja, heel nuttig inderdaad elke dag een scheutje bleek in de wc. Wordt nooit smerig op die manier.

En ik denk wel aan het milieu, alleen niet door mijn handdoeken te sparen. Dan kijk je aan het eind van de week naar je was en dan denk je 'Yesssss, ik heb maar één handdoek in de was. Joehoe,wat ben ik trots op mezelf'''.
Ik vind idd dat ik recht heb op 2 douchebeurten per dag, waarom zou ik daar geen recht op hebben?

Ik eet ook elke dag mijn buikje rond ipv het voedsel in de supermarkt te laten liggen.

Wat schiet een arme afrikaan er nu mee op als ik het zou laten?

En het milieu ben ik niet zo heel bewust mee bezig eerlijk gezegd, sommige dingen doe ik wel maar echt serieus er rekening mee houden in alle aspecten van mijn leven doe ik idd niet.
Schone kleren aantrekken doe ik ook dagelijks.

Ik ben zo slecht.
.
Maar daar gaan er dan gemiddeld weer wat meer van dood.
Goh, jij denkt oo dat je grappig bent? Doe even normaal ja en haal die domme opmerking weg.
Heb je het tegen mij Shining?

Zoja, dat was geen grap, maar bloedserieus. En ik haal het niet weg. Oók niet als het een geintje was bedoeld.
Ja, tegen wie anders. Zie jij iemand anders nog zo'n domme opmerking maken dan?

Leuk, zo in een discussie over handdoeken........
.
Wat is er zo dom aan dan? Het is toch waar?
Hm, harde feiten zijn ook feiten.
Hee Shine Loop je weer te rellen ja Kom lekker met Suup en mij over tieten praten. Die hebben ze in Afrika ook, van die heul langgerekte
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:mamzelle schreef op 14 mei 2008 @ 21:51:

Sjiek hoor, een douche in Afrika. Heb het wel eens meegemaakt maar meestal toch de emmer met een bakje.

Geen idee eigenlijk hoe de mensen het doen die water moeten hálen bij de waterput..Zeker wel dat dat een luxe is. Maar goed, het is een weeshuis opgezet door blanken, dus is er vaak wat meer sponsering en dus ook geld voor dat soort voorzieningen. Maar idd, de meesten uit het omliggende dorp haalden het water uit een put. En das toch een stuk minder relaxt dan zon heerlijke douche. Maar goed, ze roeien daar met de riemen die ze hebben.
quote:Very Cherry schreef op 14 mei 2008 @ 22:18:

Hee Shine Loop je weer te rellen ja Kom lekker met Suup en mij over tieten praten. Die hebben ze in Afrika ook, van die heul langgerekte

Hoef je niet voor naar afrika hoor,ga de nederlandse stranden maar eens afscheumen .

Lange jopen daar hoor
quote:HoiPippiLangkous schreef op 14 mei 2008 @ 22:16:

Wat is er zo dom aan dan? Het is toch waar?Ach, er is zoveel waar.
quote:Very Cherry schreef op 14 mei 2008 @ 22:18:

Hee Shine Loop je weer te rellen ja Kom lekker met Suup en mij over tieten praten. Die hebben ze in Afrika ook, van die heul langgerekte Als shine ze maar niet "mijn meisjes" noemt..
Mormelina! Lang niet gesproken!Hoe is het?

Ik ben al onderweg naar dat topic van Cherry, ga je mee?
quote:shining schreef op 14 mei 2008 @ 22:21:

[...]

Ach, er is zoveel waar. Charming........
quote:superstar_2 schreef op 14 mei 2008 @ 22:22:

[...]

Als shine ze maar niet "mijn meisjes" noemt.. Nee, dat was vroeger. Ze zijn nu 'de dames'. Geeft niet toch?
Waar moek dan zijn? Bij dat topic over de Jopen?
hi doos

Ik ga s ff kijken,forum doet vervelend tegen mij

Ze motten me niet hier
quote:shining schreef op 14 mei 2008 @ 22:24:

Waar moek dan zijn? Bij dat topic over de Jopen?Geloof t of niet Shine, maar ja. Bij de Jopen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven