Letterbak

21-01-2013 08:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Letterbakken zijn helemaal in de laatste tijd. Ik heb laatst zo'n wit hart gekocht en eentje in de vorm van een huisje. Maar wat doe je erin?

Ik kom niet verder dan 2 dezelfde waxinelichthouders... verder heb ik niet zoveel inspiratie en ik wil ook niet dat het een zootje lijkt.

Hebben jullie tips?
Is dat in? Bij mij in huis heb ik net besloten dat 'ie UIT is en dus plaats moet maken. Ik heb een echte letterbak, uit een letterkast. Er zitten memorabilia in: stenen die ik op reis heb gevonden, het parapluutje van een cocktail aan het strand, een zebraprint suikerzakje en onnoemlijk veel andere kleine frutsels die stof staan te vangen.
Misschien leuk om 1 thema of kleur te kiezen? Hier al jaren een letterbak met een lente thema (jaja, ook in de winter!) met stenen diertjes, gekleurde kaarsjes en andere reut

Ik vind het zelf erg leuk om er kleine (pas)foto's in te zetten, in van die inimini lijstjes :-)
Doe als een tulp, ga uit je bol!
Oh is dat in?Nog bij niemand gezien...

Stofnesten zijn het dus bij mij komt het er niet in.

Vroeger als kind had ik een letterbak vol met paardenbeeldjes
Helemaal in?! Die dingen zijn toch al sinds de jaren 70 he-le-maal 'in'. En dan weer een paar weken uit. En dan weer in.
Goh wist ook niet dat het in is. Ik heb er vroeger eentje gehad met kleine beeldjes. Zou er nu niet aan moeten denken.

Ik zal eens denken of ik iets leuks weet wat erin te doen.

Vingerhoedjes zeker niet he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik hoop toch echt dat die oubollige dingen niet meer in de mode raken... Wat een afschuwelijke stofnesten waren dat.

Maar goed: als ze weer in zijn, dan zijn de beeldjes die erin moeten toch ook weer te krijgen?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Juist leuk. Maar wel een echte uit de jaren 70 en niet zo'n Xenos ding.
Gewoon even naar de action
Ja en?
Zijn ze in? Dawissiknie.

En ik heb erin: foto's van onze bruiloft in de grote vakken, roosjes uit mijn boeket, en andere kleinigheden in de kleuren van de bruiloft. Ja, het thema is dus de bruiloft.
Alle (!) nagellakjes van happymeis. Op haar eigen kamer dan hè, bij mij komt zo'n stofnest er niet meer in. Beenthere,donethat
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 januari 2013 @ 08:23:

Goh wist ook niet dat het in is. Ik heb er vroeger eentje gehad met kleine beeldjes. Zou er nu niet aan moeten denken.

Ik zal eens denken of ik iets leuks weet wat erin te doen.

Vingerhoedjes zeker niet he? Misschien uitgelekte theezakjes?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:happyg schreef op 21 januari 2013 @ 08:51:

Alle (!) nagellakjes van happymeis. Op haar eigen kamer dan hè, bij mij komt zo'n stofnest er niet meer in. Beenthere,donethat

Wat een goed idee voor mijn dochtertje, gaat ze geweldig leuk vinden.

Zij heeft ook zo'n hart gekregen voor haar kamer, wilde ze heel graag. Wat erin staat: my little pony, Lala Loopsy, andere poppetjes. Ze is pas 4.

Ben bang dat je dat niet bedoeld.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Dat zijn geen letterbakken!

Dit zijn letterbakken.

Ik zag dat laatst bij iemand. Die koopt ook dingetjes bij een of andere webshop, miniatuurspul. Zoals serviesje, ..eh.. Nouja dat soort dingetjes. Speciaal voor de letterbak.

Ik moet er ook niet meer aan denken.
Ik zag die dingen inderdaad bij de Blokker staan en dacht, welke inkoper loopt er nu weer 20 jaar achter....

Ik heb 1 letterbak, in de schuur, waarin ik verfjes, kwasten en knutselspullen bewaar. Gewoon omdat het handig sorteren/bewaren is. Maar no way dat dat in huis komt te hangen.
Ik heb ook zo'n hart hangen. Ik heb er vakantiesouvenirs in staan.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:del_speciaal schreef op 21 januari 2013 @ 08:50:

[img]http://www.serbonnerie.nl/media/catalog ... -white.jpg[/img]

oooh wat lelijk!!

laat ik vriendelijker zijn, het is pas maandagochtend: "mijn smaak is het niet".
quote:redband schreef op 21 januari 2013 @ 09:08:

Dit zijn letterbakken.[img]http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$(KGrHqRHJFUFDK,wSRe9BQ6YzebKcw~~60_84.JPG[/img]

[img]http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwM ... ~60_84.JPG[/img]helemaal in stijl met die grenen schrootjes erachter
quote:lilalinda schreef op 21 januari 2013 @ 09:28:

[...]

oooh wat lelijk!!

laat ik vriendelijker zijn, het is pas maandagochtend: "mijn smaak is het niet".

Mijn smaak is het ook niet hoor.

Hou niet van zulke [zoetsappige] meuk in m'n huis.
Ja... letterbakken zijn inderdaad oorspronkelijk sorteerbakken voor loodzetsel... en in die zin vind ik 'de echte' wel wat hebben... die letterlijk besmeurd zijn met drukinkt.

Tja... zijn ze 'in'. Ik denk het wel... Vintage toch? ;) En als ze 'in' zijn spelen Blokker en Xenos daar op in... maarja, met een soort van sigarenkistjes dan.

Ja, misschien moet je er prullen in doen die normaliter overal in huis slingeren. Door ze bij elkaar te zetten in een 'verzameling' oogt het wel wat netter dan dat overal iets staat. Kijk gewoon eens rond... een goedgelukt knutseltje van je kind, een souvenir van een vakantie, een mooie steen, een oude sleutelhanger, een pillendoosje, een mooie verpakking van een parfumflesje... volgens mij is dat ding zo vol...
quote:redband schreef op 21 januari 2013 @ 09:08:

Dit zijn letterbakken.[afbeelding]

[afbeelding]Yeah, ben ik weer helemaal in! Ik heb er één boven aan de trap hangen, met allemaal varkentjes erin!

Zat me laatst juist te bedenken dat ik hem een beetje zat ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven